Ζαχαράκη: Ζητούμενο η διάχυση του τουριστικού προϊόντος πανελλαδικά
«Είναι μία χρονιά που πρέπει να χαμογελάμε» τόνισε η υφυπουργός Τουρισμού Σοφία Ζαχαράκη, προσθέτοντας ότι το καλοκαίρι συνεχίζεται όπως και οι υψηλές πληρότητες και αφίξεις, «ένα κατόρθωμα που πρέπει να μας αφορά όλους».