ΑΓΓΕΛΟΣ
Δίκη για τον 3χρονο Άγγελο: «Αν πάθει κάτι το παιδί σου, θα κάνουμε άλλο» – Η φράση που πάγωσε το δικαστήριο
Με την απολογία της 27χρονης μητέρας συνεχίστηκε η δίκη για τον θάνατο του 3χρονου Άγγελου στο Μικτό Ορκωτό Δικαστήριο Ηρακλείου. Η κατηγορούμενη ζήτησε «χίλια συγγνώμη», δήλωσε ότι δεν έχει συνειδητοποιήσει πως το παιδί της έχει φύγει, ενώ στην απολογία της απέδωσε στον 44χρονο σύντροφό της τη φράση: «Αν πάθει κάτι το παιδί σου, δεν πειράζει· θα κάνουμε άλλο».
