Τρένο: 4 μνηστήρες μέχρι το Ρίο

Το έργο, θα συνδέσει ξανά την Πάτρα – κι ενώ έπεται το τελευταίο τμήμα Ρίο -Νέος Λιμένας Πατρών -με το εθνικό σιδηροδρομικό δίκτυο, με συγχρηματοδότηση του παλιού και νέου ΕΣΠΑ.

τρένο

Τέσσερα σχήματα διεκδικούν, τελικά, το μεγάλο σιδηροδρομικό έργο Ροδοδάφνη – Ρίο. Οι εταιρείες που κατέβηκαν είναι: Κ/Ξ ΤΕΡΝΑ-ΜΥΤΙΛΗΝΑΙΟΣ, Κ/Ξ ΙΝΤΡΑΚΑΤ-ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΑ ΕΡΓΑ, ΑΒΑΞ, ΑΚΤΩΡ. Το έργο, θα συνδέσει ξανά την Πάτρα – κι ενώ έπεται το τελευταίο τμήμα Ρίο -Νέος Λιμένας Πατρών -με το εθνικό σιδηροδρομικό δίκτυο, με συγχρηματοδότηση του παλιού και νέου ΕΣΠΑ. Σημαντικό είναι πως με την εργολαβία τίθεται σε λειτουργία η νέα διπλή γραμμή υψηλών ταχυτήτων, με κατασκευή σταθμών, στάσεων, γραμμών, ηλεκτροκίνησης κ.ά. Το έργο έχει κόστος 141,11 εκατ. ευρώ, με διάρκεια εργασιών τους 36 μήνες , για να μπορέσει να λειτουργήσει πλήρως το 2026, μετά από δοκιμές.

Το υπό δημοπράτηση έργου περιλαμβάνει:

– Κατασκευή 28,8 χλμ. από είσοδο της Στάσης Ροδοδάφνης μέχρι μετά το πέρας του υπογείου στο Ρίο.

– Κατασκευή 4 Σιδηροδρομικών Στάσεων (Ροδοδάφνη, Σελιανίτικα, Καμάρες, Αγιος Βασίλειος) 3 Σταθμών (Ψαθόπυργος, Αραχωβίτικα, Ρίο), 2 Κτιρίων εξοπλισμού στη σήραγγα Παναγοπούλας (είσοδο-έξοδο-εντός)

– Κατασκευή σύγχρονου συστήματος αμφίδρομης σηματοδότησης με τηλεδιοίκηση.

– Κατασκευή συστήματος ηλεκτροκίνησης, με τηλεδιοίκηση

– Κατασκευή σύγχρονου συστήματος Τηλεπικοινωνιών.

Εξάλλου, σε τελική φάση εργασιών βρίσκονται τα έργα στα τμήματα Ροδοδάφνη -Ψαθόπυργος και Ψαθόπυργος – Ρίο που ξεκίνησαν το 2014 και το 2017 αντίστοιχα.