Βρετανία: Το Χίθροου έβαλε ανώτατο όριο καθημερινής εξυπηρέτησης 100.000 επιβατών

Από σήμερα έως και τις 11 Σεπτεμβρίου θα εξυπηρετούνται καθημερινά 100.000 επιβάτες. Πρόκειται για μείωση κατά 4.000 επιβατών, όπως προσθέτει το βρετανικό δίκτυο BBC

Χίθροου

Στοπ στην έκδοση εισιτηρίων ζήτησε από τις αεροπορικές εταιρείες το Χίθροου, το μεγαλύτερο αεροδρόμιο της Βρετανίας, προκειμένου να μην ταλαιπωρείται το επιβατικό κοινό από τις πολύωρες καθυστερήσεις εξαιτίας της έλλειψης προσωπικού λόγω Covid.

Η διεύθυνση του βρετανικού αεροδρομίου ζήτησε από τις αεροπορικές εταιρείες να σταματήσουν να πωλούν εισιτήρια για το καλοκαίρι επιβάλλοντας όριο στον αριθμό των επιβατών που θα εξυπηρετεί σε καθημερινή βάση, αναφέρει το ΒΒC.

Από σήμερα έως και τις 11 Σεπτεμβρίου θα εξυπηρετούνται καθημερινά 100.000 επιβάτες. Πρόκειται για μείωση κατά 4.000 επιβατών, όπως προσθέτει το βρετανικό δίκτυο.

Η απόφαση οφείλεται στις συνεχιζόμενες ελλείψεις προσωπικού εδάφους, που έχουν οδηγήσει σε χιλιάδες ακυρώσεις πτήσεων και μεγάλη ταλαιπωρία για το επιβατικό κοινό τον τελευταίο ενάμιση μήνα.

Από την πλευρά του, ο διευθύνων σύμβουλος του Χίθροου, Τζον Χόλαντ-Κέι δήλωσε ότι, τις τελευταίες εβδομάδες οι επιβάτες ξεπερνούν συχνά τις 100.000 ημερησίως, γεγονός που έχει ως αποτέλεσμα η εξυπηρέτηση να πέφτει σε ένα επίπεδο που δεν είναι αποδεκτό».

Ο ίδιος πρόσθεσε ότι, από τις 4.000 ημερήσιες θέσεις που κόβονται, έχουν ήδη πωληθεί περίπου 1.500 εισιτήρια.

Για το λόγο αυτό, οι αεροπορικές εταιρείες καλούνται να σταματήσουν να πωλούν εισιτήρια για πτήσεις από το αεροδρόμιο ώστε να αποτραπεί μεγαλύτερη ταλαιπωρία για το επιβατικό κοινό.

«Αναγνωρίζουμε ότι αυτό σημαίνει πως κάποια ταξίδια είτε θα μεταφερθούν σε άλλη ημέρα ή σε άλλο αεροδρόμιο είτε θα ακυρωθούν και απολογούμαστε σε αυτούς που αναγκάζονται να αλλάξουν τα σχέδιά τους», τόνισε ο διευθύνων σύμβουλος του Χίθροου.