ΜΙΚΡΕΣ ΑΓΓΕΛΙΕΣ ΒΙΒΛΙΟΠΩΛΕΙΟ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ VIDEO

Ενημέρωση απο την Εφημερίδα «ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΣ»


Το θράσος του κ. Τσίπρα και η ευθύνη της Νέας Δημοκρατίας

Το θράσος του κ. Τσίπρα και η ευθύνη της Νέας Δημοκρατίας



Το θράσος του κ. Τσίπρα δεν έχει προηγούμενο. Αντί να ζητήσει συγγνώμη που επί ημερών του δύο εμβληματικά έργα για την Αχαΐα και την Ηλεία - η Πατρών - Πύργου και η υπογειοποίηση του τρένου στην Πάτρα δεν προχώρησαν, «ζητάει και τα ρέστα» δίνοντας πάλι ψεύτικες υποσχέσεις από την θέση της αντιπολίτευσης τώρα που τον έστειλε ο ελληνικός λαός. Επειδή όμως η κοροϊδία έχει και ένα όριο, ρωτάω ευθέως τον κ. Τσίπρα και περιμένω απάντηση:
Θα ζητήσει συγγνώμη από τους πολίτες της Αχαΐας και της Ηλείας που ενώ παρέλαβε έτοιμο διαγωνισμό και εξασφαλισμένη χρηματοδότηση του έργου Πατρών - Πύργου το 2014 αυτός το εγκατέλειψε και επί 5 συναπτά χρόνια δεν έφτιαξε ούτε ένα μέτρο δρόμου;
Θα ζητήσει συγγνώμη για τα άθλια παιχνίδια που έπαιξε για τον εν θέματι αυτοκινητόδρομο δίνοντάς μέρη αυτού σε κολλητό του εργολάβο που εν τέλει δεν κατάφερε ούτε καν να φανεί εντάξει στις υποχρεώσεις του;
Θα ζητήσει συγγνώμη από τους πολίτες της Πάτρας αυτός και ο πρώην Υπουργός Μεταφορών ο κ. Σπίρτζης, που χωρίς ίχνος τσίπας έταζαν πλήρη υπογειοποίηση του τρένου στους Πατρινούς μήκους 10 (!!!) χιλιομέτρων και αξίας άνω του 1 δις ευρώ χωρίς να έχουν εξασφαλίσει ούτε ένα ευρώ;
Θα ζητήσει ειλικρινή συγγνώμη, όπως κάνουν τώρα προβεβλημένα στελέχη του ΣΥΡΙΖΑ, για την ανατροπή της κυβέρνησης Σαμαρά το 2014; Γιατί πρέπει να γνωρίζουν οι πολίτες της Πάτρας ότι η κυβέρνηση Σαμαρά το 2014 είχε εγκεκριμένη, κοστολογημένη και ρεαλιστική μελέτη για τη μερική υπογειοποίηση του τρένου στην πόλη μας, αλλά δυστυχώς και εκεί η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ την ακύρωσε τάζοντας φαραωνικά έργα χωρίς να υπάρχει έστω μία μελέτη! Και αυτά δεν τα λέω εγώ μόνο αλλά η ίδια η διοίκηση του οργανισμού σιδηροδρόμων (ΟΣΕ).
Η Νέα Δημοκρατία όμως δεν θα ακολουθήσει το θράσος του κ. Τσίπρα και του ΣΥΡΙΖΑ. Με υπευθυνότητα και χωρίς μεγάλα λόγια, προχωράει στην υλοποίηση και των δύο έργων. Στο Πατρών - Πύργου αναζητεί την καλύτερη λύση σε συνεννόηση με την Ε.Ε. Και για τον σιδηρόδρομο θα υλοποιήσει τη ρεαλιστική λύση της μερικής υπογειοποίησης που είναι ιδανική για την ανάπτυξη της Πάτρας και υπάρχει από το 2014. Και δεσμεύεται ότι και τα δύο έργα θα γίνουν πραγματικότητα γρηγορότερα και με όσο το δυνατόν μικρότερο κόστος. Όχι στα λόγια αλλά στην πράξη.
*Ο Ιάσονας Φωτήλας είναι Βουλευτής Αχαΐας και Αναπληρωτής Τομεάρχης Υγείας της Νέας Δημοκρατίας





Αποστολή με E-mail Εκτύπωση







Πρόσφατα
[09:57]  Τούτη τη φορά, ας ακούσουμε τον Κώστα...
[χθες 11:59]  Τα όρια της παρανάγνωσης τείνουν...
[χθες 11:24]  Δεν εμπνέουμε πια τους νέους μας....
[χθες 12:35]  Σε αυτό δεν χωράει ανεύθυνη...
[χθες 12:30]  Τώρα εκτιμήσαμε την...
[χθες 12:09]  Τα 38 τμήματα που «πέταξαν» μαζί...
[χθες 11:40]  Τα άστρα και η οδύνη
[χθες 10:04]  Δεν αφορά τη ματαιοδοξία κανενός...








Πελοπόννησος
 
 





Τελευταία [14:27:47]