Στο ηλεκτρονικό εμπόριο επενδύουν τα Καφεκοπτεία Λουμίδη

Το e-shop των Καφεκοπτείων Λουμίδη έχει αναδειχθεί, μετά από ένα χρόνο λειτουργίας του, σε αξιόπιστο και γρήγορα αναπτυσσόμενο κανάλι πώλησης για την επιχείρηση.

Λουμίδη

Σε βασικό πυλώνα ανάπτυξης των Καφεκοπτείων Λουμίδη αναδεικνύεται το ηλεκτρονικό κανάλι, στο οποίο επενδύει περαιτέρω η διοίκηση ακολουθώντας τις νέες τάσεις στην ελληνική αγορά έτσι όπως διαμορφώνονται μετά την πανδημία.

Η τρίτη γενιά της γνωστής επιχειρηματικής οικογένειας ηγείται ενός φιλόδοξου σχεδίου για την περαιτέρω ανάπτυξη ενός brand που συμπληρώνει 100 χρόνια παρουσίας στην αγορά, με σταθμό στη σύγχρονη ιστορία της το 1987, όταν η Λουμίδης ΑΕ εξαγοράστηκε από την Nestle και η οικογενειακή επιχείρηση συνέχισε τις δραστηριότητές της μέσα από τα Καφεκοπτεία Λουμίδη.

Συγκεκριμένα ο Εμπορικός Διευθυντής των Καφεκοπτείων Λουμίδη, Ιάσων Λουμίδης, ανέφερε ότι τον Μάρτιο του 2020 η ελληνική οικογενειακή επιχείρηση προχώρησε σε μια καινοτόμα δράση για το ελληνικό επιχειρείν του καφέ, λανσάροντας ηλεκτρονικό κατάστημα.

Παράλληλα, σχεδιάζεται νέο e-shop που θα απευθύνεται στη χονδρική. Το e-shop των Καφεκοπτείων Λουμίδη έχει αναδειχθεί, μετά από ένα χρόνο λειτουργίας του, σε αξιόπιστο και γρήγορα αναπτυσσόμενο κανάλι πώλησης για την επιχείρηση. Μέχρι σήμερα έχουν καταγραφεί περισσότερες από 380.000 επισκέψεις καταναλωτών και έχουν διεκπεραιωθεί πάνω από 13.000 παραγγελίες πανελλαδικά. Μεσοσταθμικά γίνονται περίπου 40 παραγγελίες την ημέρα και στόχος είναι να συνεχίσουν να αυξάνονται. «Σε περιόδους όπως αυτή που διανύουμε με την πανδημία COVID-19 απαιτείται να σχεδιάσουμε και να υλοποιήσουμε λύσεις που στηρίζουν τους πελάτες μας και ενισχύουν την ψηφιοποίηση της εμπορικής μας δραστηριότητας» σημείωσε χαρακτηριστικά.

Την ίδια στιγμή η διοίκηση διερευνά το ενδεχόμενο συνεργασίας των Καφεκοπτείων Λουμίδη με πλατφόρμες delivery (wolt, efood κ.ά.) στο πλαίσιο της συνεχούς εξέλιξής τους, καθώς η πανδημία του κορονοϊού και οι νέες καταναλωτικές συνήθειες εκτόξευσαν την χρήση τους.