Επαναλειτουργία στο Αίγιο – Αγ. Νικόλαος; – Η φημολογία για την πορθμειακή γραμμή

Νέα φημολογία έχει αναπτυχθεί γύρω από την επαναλειτουργία της γραμμής Αίγιο-Αγιος Νικόλαος Φωκίδας με το φεριμπότ. Σε πρώιμο στάδιο οι όποιες συζητήσεις, οι οποίες όμως επιβεβαιώνονται.

Αίγιο

Επίμονα χτυπά τις τελευταίες ημέρες το τηλεφωνικό κέντρο της «Π» με αναγνώστες και ενδιαφερόμενους να ρωτούν αν υπάρχει κάποια εξέλιξη σχετικά με το θέμα της επαναλειτουργίας της παλιάς Πορθμειακής Γραμμής Αιγίου-Φωκίδας.

Ανάμεσα σε ενδιαφερόμενους πολίτες φαίνεται πως έχει αναπτυχθεί μια φημολογία, η οποία αναφέρει ότι «ψήνεται» επαναλειτουργία της γραμμής με φεριμπότ, ωστόσο κάτι τέτοιο δεν είχε γίνει γνωστό μέχρι σήμερα από επίσημα χείλη.

Η «Π» αναζήτησε πληροφορίες σχετικά με αυτή τη φημολογία. Είναι γνωστό ότι τόσο η Αιγιάλεια όσο και η Φωκίδα κατά καιρούς έχουν εκφραστεί υπέρ της επαναλειτουργίας της γραμμής, η οποία εκτιμάται ότι μπορεί να φέρει οικονομική τόνωση και σύνδεση των περιοχών.

Απάντηση στις φήμες έδωσε στην «Πελοπόννησ » η πρόεδρος του Δημοτικού Λιμενικού Ταμείου Αιγιάλειας, Μαρία Ιατροπούλου, η οποία ναι μεν επιβεβαιώνει πως υπάρχουν προσπάθειες και επαφές για την επαναλειτουργία της γραμμής με συμβατικό πλοίο, αλλά και εξηγεί ότι συνεχίζονται οι προσπάθειες για το ηλεκτρικό πλοίο.

«Γίνονται σοβαρές προσπάθειες για το ηλεκτρικό πλοίο, ενώ παράλληλα προσπαθούμε και για τη συμβατική γραμμή. Γίνονται συζητήσεις και επαφές» τόνισε η κ. Ιατροπούλου, φέρνοντας στην επιφάνεια μια αισιόδοξη είδηση για τις δύο περιοχές. Ωστόσο, διαφαίνεται ότι δεν μπορεί να γίνει σε άμεσο χρόνο η επαναλειτουργία της γραμμής, έστω με το συμβατικό πλοίο. Η ουσία είναι ότι η φημολογία που έχει αναπτυχθεί επιβεβαιώνεται, έστω και αν οι όποιες συζητήσεις βρίσκονται σε πρώιμο στάδιο.

Το καλοκαίρι του 2020, η επαναλειτουργία της γραμμής είχε φτάσει πολύ κοντά στο να γίνει ξανά πραγματικότητα, για πρώτη φορά μετά το 2011 όταν και είχε εγκαταλειφθεί το δρομολόγιο. Ωστόσο, κάτι τέτοιο δεν είχε καταστεί δυνατό παρά τις προετοιμασίες που είχε κάνει ο ιδιοκτήτης του πλοίου που θα αναλάμβανε την κάλυψη της γραμμής.