Γιατί αυξάνονται τα τροχαία στις πόλεις; – Ο «Ιαβέρης» και ο πρόεδρος των Εκπαιδευτών Οδηγων Αχαΐας δίνουν απάντηση

Η «Πελοπόννησος» απευθύνθηκε σε δύο ανθρώπους, που γνωρίζουν καλά τα δεδομένα.

Γιατί αυξάνονται τα τροχαία στις πόλεις; - Ο «Ιαβέρης» και ο πρόεδρος των Εκπαιδευτών Οδηγων Αχαΐας δίνουν απάντηση

Καθημερινότητα τείνει να γίνει, πλέον , το φαινόμενο των σοβαρών τροχαίων δυστηχημάτων στον αστικό ιστό πόλεων της χώρας με νεκρούς και τραυματίες σε λεωφόρους της Αθήνας, αλλά προ ημερών και στην Πάτρα, στην οδό «Ελευθερίου Βενιζέλου» όπου χάθηκε 30χρονος οδηγός μηχανής.
Για ποιο λόγο, όμως, καταγράφεται τόσο μεγάλη αύξηση τέτοιων συμβάντων;

Η «Πελοπόννησος» απευθύνθηκε σε δύο ανθρώπους, που γνωρίζουν καλά τα δεδομένα.

Ο οδηγός αγώνων Τάσος Μαρκουίζος – γνωστό ως «Ιαβέρης», ο οποίος έχει ιδρύσει Σχολή Οδικής Συμπεριφοράς ανέφερε στην «Π»: «Δεν νομίζω ότι υπάρχει αύξηση τροχαίων, το τελευταίο διάστημα. Πάντα υπήρχαν. Απλά την περίοδο του covid είχε μειωθεί η κίνηση στους δρόμους οπότε είχαμε και μείωση των ατυχημάτων. Τα στατιστικά δείχνουν ότι το 85% των τροχαίων γίνονται στην πόλη και συμβαίνουν με ταχύτητα 40 χιλιόμετρων. Επίσης, ότι οι περισσότεροι οδηγοί δεν τηρούν τον Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας, δεν βάζουν κράνη στα δύκικλα , δεν φορούν ζώνες στα αυτοκίνητα κι αυτά γιατί λείπει η παιδεία από το σπίτι μας. Αυτό που απουσιάζει στην Ελλάδα – κι εκεί πρέπει να ρίξουμε βάρος, είναι να τονώσουμε το οικογενειακό συναίσθημα, ώστε να μπορούμε να ακολουθούμε αυστηρά τον ΚΟΚ. Υπάρχει μεγαλύτερη αξία από την ανθρώπινη ζωή; Θα πρέπει να δοθεί μεγαλύτερη βαρύτητα ενημέρωσης από την Πολιτεία και τα ΜΜΕ».

Ο πρόεδρος των Εκπαιδευτών Οδήγησης και Κυκλοφοριακής Αγωγής Αχαΐας, Γιώργος Παναγιωτόπουλος, είπε στην «Π»: «Η αλήθεια είναι ότι το τελευταίο διάστημα ακούμε για πολλά τροχαία μέσα στην πόλη. Για μένα, τρεις είναι οι λόγοι, που έχουμε τόσα τροχαία. Ο ένας έχει να κάνει με την ταχύτητα, καθώς η πλειοψηφία των ατυχημάτων οφείλονται σε αυτόν τον παράγοντα. Θα πρέπει να καταλάβουμε ότι, ειδικά μέσα στον αστικό ιστό, δεν πρέπει πηγαίνουμε με περισσότερα από 70 – 80 χιλιόμετρα. Ο δεύτερος είναι ότι δεν υπάρχει οδηγική παιδεία και καλό είναι να μπει στα σχολεία. Ο τρίτος λόγος είναι ότι δεν υπάρχει επαρκής αστυνόμευση, τουλάχιστον στην Πάτρα, για να καταγράφονται οι παραβάσεις των οδηγών. Επίσης, κατά την άποψη μου, θα πρέπει οι ποινές να γίνουν πιο αυστηρές».

Διαβάστε επίσης

Δολοφονία Μεσολόγγι: «Σάρωμα» και σήμερα για την καραμπίνα και το κινητό του Μπάμπη – Καλούνται νέα πρόσωπα για κατάθεση

Υπόθεση Πισπιρίγκου: H ώρα της κρίσης – Σήμερα η εισαγγελική πρόταση για το θάνατο της Τζωρτζίνας

Αχαΐα: Το ατύχημα, η νοσηλεία και το ξαφνικό «φευγιό» για τον Πέτρο Σακελλαρόπουλο

Αχαΐα: Συνάντηση της τοπικής ηγεσίας της Αστυνομίας με Χρυσοχοΐδη και η επανεκκίνηση

Ακολουθήστε μας για όλες τις ειδήσεις στο Bing News και το Google News

pelop Google news bing news pelop


ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ