Οι απορίες που περιμένουν απαντήσεις
ΔΕΝ ΞΕΡΟΥΜΕ κατά πόσο θα λυθεί το σύνολο των αποριών κατά τη συνάντηση του δημάρχου Πατρέων με τον υπουργό Υποδομών γύρω από το τεχνικο- οικονομικό μυστήριο της χάραξης της νέας σιδηροδρομικής γραμμής στο τελευταίο διάστημα. Μάλιστα είναι για πολλούς αμφιλεγόμενο ποιό θα είναι το τελευταίο αυτό διάστημα. Θα φτάσει το τρένο μέχρι το νέο λιμάνι;
ΕΙΝΑΙ ΧΡΗΣΙΜΟ όμως να συνοψίσουμε τις απορίες που μένουν ανοιχτές.
ΑΥΤΗ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ η γραμμή επεκτείνεται από Αίγιο μέχρι Αγιο Βασίλειο και δρομολογείται και το τμήμα προς Ρίο και Πάτρα. Δυνάμει τίνος σχεδίου γίνεται η δρομολόγηση αυτή και πόσο μήκος υπογειοποίησης ή βύθισης προβλέπει;
ΠΟΙΟ ΤΜΗΜΑ του έργου είναι μελετημένο, εγκεκριμένο και με διασφαλισμένη χρηματοδοτική κάλυψη και για ποιό τμήμα εκκρεμεί η κάλυψη αυτή;
ΟΙ ΔΕΣΜΕΥΣΕΙΣ για υπογειοποίηση, είτε αυτές συναντούν τα αιτήματα Δήμου και τοπικής κοινωνίας είτε υπολείπονται, έχουν αποσπάσει κάλυψη από τις αρμόδιες διευθύνσεις και επιτροπές της ΕΕ; Είναι προφανές ότι δεν αρκεί να δεσμεύεται η πολιτική ηγεσία να προωθήσει ένα σχέδιο, εάν η δέσμευση δεν κουμπώσει με χειροπιαστές εγκρίσεις.
ΤΙ ΘΑ ΣΥΜΒΕΙ σε περίπτωση δυσαρμονίας μεταξύ της προσυπογραφής εκ μέρους ΕΕ και Υπουργείου και των διεκδικήσεων εκ μέρους του Δήμου Πατρέων;
ΒΑΖΟΥΜΕ το χέρι μας στη φωτιά ότι είναι διασφαλισμένη μια αισθητικά και λειτουργικά επαρκής υπόγεια χάραξη του τρένου στο κυρίως πολεοδομικό συγκρότημα της Πάτρας ή μήπως διαφαίνεται ότι η προοπτική αυτή κινδυνεύει να προσκρούσει στο πνεύμα των τεχνοκρατών της Ευρωπαϊκής Ενωσης;
ΓΙΑ ΠΟΣΑ χρόνια θα στερηθεί η κοινωνία τον προαστιακό σιδηρόδρομο; Είναι βέβαιο ότι θα διασωθεί για τη συνέχεια
Ακολουθήστε μας για όλες τις ειδήσεις στο Bing News και το Google News