Ουγγαρία: Κανιβαλισμός, μαγείρευε ανθρώπινα μέλη που έκλεβε από νοσοκομείο και νεκροταφεία
Ο άνδρας, του οποίου η δουλειά περιλαμβάνει τη μεταφορά ασθενών στο νοσοκομείο, συνελήφθη αρχικά στις 17 Ιουνίου και βρίσκεται υπό δικαστική επιτήρηση

Κανιβαλισμός και φρίκη στην Ουγγαρία με τις Αρχές να ανακοινώνουν πως συνέλαβαν έναν αχθοφόρο νοσοκομείου ως ύποπτο για κανιβαλισμό καθώς βρέθηκαν ανθρώπινα μέλη στο σπίτι του.
Πούτιν: Η Ρωσία έτοιμη να ξαναρχίσει συνομιλίες με την Ουκρανία
Συγκεκριμένα αστυνομικοί που έψαξαν το σπίτι του άνδρα που κατηγορείται για κανιβαλισμό στη Βουδαπέστη στην Ουγγαρία κατέσχεσαν ανθρώπινα οστά, μια ολόκληρη κνήμη, το πίσω μέρος ενός χεριού, πολλά κρανία και ένα διατηρημένο ανθρώπινο πρόσωπο.
Μάλιστα λατά την ανάκριση, ο άνδρας δήλωσε ότι τον έλκυαν μέλη ανθρώπινου σώματος και είχε ήδη μαγειρέψει και καταναλώσει ορισμένα από αυτό.
Σύμφωνα με πληροφορίες, μάζευε τα ανθρώπινα μέλη στον χώρο εργασίας του και ξέθαψε άλλα από νεκροταφεία στην Ουγγαρία και τη γειτονική Σλοβακία.
Ο ύποπτος είχε μιλήσει ανοιχτά με την οικογένεια και τους φίλους του για την μακάβρια έλξη του και μάλιστα είχε τραβήξει φωτογραφίες της «συλλογής» του, τις οποίες επίσης κατέσχεσε η αστυνομία.
Ο άνδρας, του οποίου η δουλειά περιλαμβάνει τη μεταφορά ασθενών στο νοσοκομείο, συνελήφθη αρχικά στις 17 Ιουνίου και βρίσκεται υπό δικαστική επιτήρηση.
Η εισαγγελία τον ερευνά ως ύποπτο για διατάραξη της ειρήνης των νεκρών.
Η «Πελοπόννησος» και το pelop.gr σε ανοιχτή γραμμή με τον Πολίτη
Η φωνή σου έχει δύναμη – στείλε παράπονα, καταγγελίες ή ιδέες για τη γειτονιά σου.
Ακολουθήστε μας για όλες τις ειδήσεις στο Bing News και το Google News