Pelop News - ΠΟΛΙΤΙΚΗ - Page 1221
Βγήκε από το νοσοκομείο ο πρώην αναπληρωτής υπουργός Υγείας, Βασίλης Κοντοζαμάνης, ο οποίος την περασμένη Τετάρτη εισήλθε στον Ευαγγελισμό, λόγω πνευμονικής εμβολής.