Κεραμέως: Άρχισαν να εγγράφονται ουκρανοί μαθητές στα σχολεία
«Έχουν ήδη αρχίσει να εγγράφονται σε ελληνικά σχολεία Ουκρανοί μαθητές. Η χώρα μας έχει ανοίξει την αγκαλιά της για να υποδεχτεί τα παιδιά, τους πρόσφυγες», δήλωσε η υπουργός παιδείας Νίκη Κεραμέως.