Σχεδιασμός για νέο τριετές (2023-2025) πρόγραμμα δολωματικής δακοκτονίας

Τα μέχρι τώρα αποτελέσματα του προγράμματος κρίνονται θετικά διότι απαλλάσσονται οι υπηρεσίες από τις επαναλαμβανόμενες ετήσιες διαγωνιστικές διαδικασίες που δρούσαν ανασταλτικά στην έγκαιρη και επιτυχή εφαρμογή του προγράμματος.

νέο

Το πετυχημένο εγχείρημα του εν εξελίξει τριετούς προγράμματος δολωματικής δακοκτονίας που υλοποιούν οι αρμόδιες υπηρεσίες Αγροτικής Οικονομίας των Περιφερειακών Ενοτήτων Αιτωλοακαρνανίας, Αχαΐας και Ηλείας αποτελεί την βάση για την εφαρμογή του και την περίοδο 2023-2025.

Τα μέχρι τώρα αποτελέσματα του προγράμματος κρίνονται θετικά διότι απαλλάσσονται οι υπηρεσίες από τις επαναλαμβανόμενες ετήσιες διαγωνιστικές διαδικασίες που δρούσαν ανασταλτικά στην έγκαιρη και επιτυχή εφαρμογή του προγράμματος. Επίσης υπάρχει απελευθέρωση του ανθρώπινου δυναμικού (γεωπόνοι-διοικητικό προσωπικό) και αξιοποίηση τους σε υπηρεσιακές ανάγκες των διευθύνσεων.
Στη διαδικτυακή συνάντηση εργασίας που πραγματοποιήθηκε την Τετάρτη 13 Απριλίου υπό τον Αντιπεριφερειάρχη Αγροτικής Ανάπτυξης, Θεόδωρο Βασιλόπουλο , με τη συμμετοχή του Γενικού Δ/ντη Περιφερειακής Αγροτικής Οικονομίας και Κτηνιατρικής, Σταύρου Βέρρα και υπηρεσιακών παραγόντων, τέθηκε επί τάπητος και η προετοιμασία για την τρέχουσα περίοδο.

Όπως επεσήμανε ο Αντιπεριφερειάρχης τα στοιχεία δείχνουν ότι θα είναι μια καλή ελαιοκομική χρονιά ωστόσο απαιτείται από όλους τους εμπλεκόμενους η καλύτερη δυνατή συνεργασία: «Σε όλα τα επίπεδα η Περιφέρειά μας είναι πρωτοπόρα όπως και με το πρόγραμμα δακοκτονίας που εφαρμόζουμε. Συνεργαζόμαστε με όλους τους φορείς ώστε να αντιμετωπίσουμε τον δάκο της ελιάς έγκαιρα και αποφασιστικά αξιοποιώντας την εμπειρία των προηγούμενων χρόνων με την εφαρμογή αποτελεσματικών προληπτικών μεθόδων για την προστασία της ελαιοπαραγωγής από δάκο χωρίς να επιβαρύνουμε το περιβάλλον. Με την συνέχιση του προγράμματος στηρίξουμε την ελαιοπαραγωγή μας στις τρείς περιφερειακές ενότητες και βάζουμε το λάδι μας ως προϊόν υψηλής ποιότητας και θρεπτικής αξίας με στόχο να το διατηρήσουμε στην πρώτη προτίμηση των καταναλωτών σε Ελλάδα και εξωτερικό».