Στην «Π» ο Διευθύνων Σύμβουλος του ΟΛΠΑ: «Μικροπολιτικά συμφέροντα στην Πάτρα»

Ο διευθύνων σύμβουλος του ΟΛΠΑ, Παναγιώτη Αναστασόπουλου στην «Πελοπόννησο», για την ανάπτυξη.

ΟΛΠΑ

Ο Παναγιώτης Αναστασόπουλος, ο διευθύνων σύμβουλος του ΟΛΠΑ,  ήρθε με φόρα να ταράξει τα λιμνάζοντα ύδατα στα του λιμανιού της Πάτρας. Από την πρώτη κιόλας ημέρα που ανέλαβε καθηκοντα ξεκαθάρισε τις προθέσεις του για τη δημιουργία μιας mega yacht μαρίνας που θα φέρει ανάπτυξη στην περιοχή μας. Παρά τις αντιδράσεις που δημιουργήθηκαν από τη δημοτική αρχή της πόλης (οι υπόλοιπες πολιτικές δυνάμεις συμμερίζονται το όραμα του Π. Αναστασόπουλου), το σχέδιο «Patradise» -έξυπνη παράφραση του «Paradise»- προχωράει κανονικότατα, κάτι που είχαμε την ευκαιρία να διαπιστώσουμε και στην κουβέντα που είχαμε με τον διευθύνοντα σύμβουλο του ΟΛΠΑ στο Συνεδριακό Κέντρο του Πανεπιστημίου Πατρών, κατά τη διάρκεια του Regional Growth Conference.

Ο Παναγιώτης Αναστασόπουλος συνομίλησε με τον Κώστα Λαμπρόπουλο

– Τελικά τι μπορούμε να κάνουμε με το λιμάνι της Πάτρας; Και η οποιαδήποτε παρέμβαση μπορεί, όντως, να φέρει ανάπτυξη στην περιοχή μας;

«Είναι πάρα πολλά τα πράγματα που μπορούν να γίνουν, όμως έχουμε δύο μεγάλα προβλήματα. Πρώτον, δεν πιστεύουμε στις δυνάμεις μας και δεύτερον, δεν πιστεύουμε στη σύγχρονη εποχή, εξακολουθούμε να παραμένουμε προσκολλημένοι στο παρελθόν. Δόξα τον Θεό, έχω ταξιδέψει σε πολλές χώρες της Ευρώπης και έχω δει ποιες είναι οι μεγάλες ευκαιρίες που το λιμάνι της Πάτρας αφήνει να πάνε χαμένες. Εδώ στην Πάτρα δεν πιστεύουμε σε οτιδήποτε καινούργιο έρχεται. Αντί να κάτσουμε να μάθουμε τι είναι αυτό το καινούργιο και πώς μπορούμε να έχουμε οφέλη από αυτό, του αντιτασσόμαστε, για τα δικά μας μικροπολιτικά, μικροκομματικά συμφέροντα ή για συμφέροντα που αφορούν ακόμη και τον λόγο ύπαρξής μας. Ε, αυτό κάποια στιγμή πρέπει να σταματήσει. Αυτή η πόλη έχει τεράστιες δυνατότητες, τις οποίες κάποια στιγμή πρέπει να αξιοποιήσει. Ας αφήσουμε κάποιους ανθρώπους που ξέρουν τη δουλειά τους, να την κάνουν. Τόσο απλά».

– Εχει ευθύνες το πολιτικό δυναμικό της πόλης για αυτήν τη στασιμότητα που περιγράφετε;

«Δεν θα κρίνω ποτέ το οποιοδήποτε δυναμικό. Δεν μου το επιτρέπει ούτε η θέση μου, ούτε η παιδεία μου, ούτε η φύση μου. Εγώ απλά κρίνω αυτά που ζω, αυτά που αντιλαμβάνομαι γύρω μου. Με βάση την εμπειρία που είχαμε από τις πρόσφατες συζητήσεις με τους τοπικούς φορείς για κάτι τόσο αυτονόητο, όπως το να φτιάξουμε μια μαρίνα που θα φέρει ανάπτυξη στην περιοχή μας, τα πράγματα μιλούν από μόνα τους. Πραγματικά σε αυτή την πόλη είμαστε λίγο στραμμένοι στο παρελθόν. Εγώ, όμως, δεν είμαι πολιτικός. Εγώ έχω αναλάβει μια συγκεκριμένη δουλειά. Αυτή ξέρω να κάνω. Ευελπιστούμε ότι πολύ σύντομα θα έχουμε τα πρώτα απτά αποτελέσματα. Από πλάνα, δόξα τον Θεό και από ιδέες στην Ελλάδα, είμαστε καταπληκτικοί. Εχουμε βάλει, όμως, χρονικά σημεία, έχουμε βάλει milestones, έχουμε βάλει χρηματοδοτήσεις κ.λπ. Κι όλα θα προχωρήσουν θέλουν δεν θέλουν κάποιοι».

– Θα έχουμε λιμάνι με τραίνο τελικά;

«Αυτό που λέτε είναι μονόδρομος. Δεν μπορεί να υπάρχει λιμάνι το 2024 χωρίς σιδηροδρομική διασύνδεση. Είναι και ευρωπαϊκή ντιρεκτίβα, αλλά είναι και η κοινή λογική. Ας ξεπεράσουμε λίγο τα κολλήματά μας κι ας εργαστούμε για να κάνουμε την πόλη μας καλύτερη».

 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Καιρός: Κορύφωση του καύσωνα σήμερα, πού θα «σκαρφαλώσει» ο υδράργυρος , η πρόγνωση για την Πάτρα

ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ – Αχαΐα: Η κατάθεση του φίλου του «εξαφανισμένου» ψαροντουφεκά – «Αναψα τον φακό και είχε χαθεί» ΦΩΤΟ

Δυτική Αχαΐα: Ακόμα μια επιτυχία από τη Δίωξη Ναρκωτικών, τι βρέθηκε μέσα σε σπίτια

ΠΑΣΟΚ: Η επόμενη μέρα και τα «φλερτ» της ηγεσίας

Νωρίτερα οι συντάξεις Ιουλίου λόγω Αγίου Πνεύματος, οι ημερομηνίες

ΒΙΝΤΕΟ από την εξουδετέρωση νάρκης στο Καβούρι

Ηλεία – Δολοφονία 11χρονης: Αμετανόητος ο 37χρονος δράστης, αυξάνονται οι φόβοι για βεντέτα