Black Friday: Τι σκοπεύουν να αγοράσουν οι καταναλωτές και πόσα σκέφτονται να ξοδέψουν

Οκτώ στους δέκα έλληνες καταναλωτές προτίθενται να πραγματοποιήσουν αγορές στη φετινή Black Friday.

Black

Οι καταναλωτές μετρούν αντίστροφα για τη φετινή Black Friday, μελετούν τις προσφορές, για να καταλήξουν πότε και πού θα επενδύσουν τα χρήματά τους…

Οι προσφορές στο μικροσκόπιο και οι αγορές προ των πυλών. Η Black Friday πλησιάζει και ήδη οι υπεύθυνοι μεγάλων εταιρειών μελετούν τα στοιχεία ερευνών. Σε μία από τις τελευταίες αποτυπώνονται οι προτιμήσεις των καταναλωτών και γίνεται μια πρώτη εκτίμηση για τα χρήματα που θα ξοδέψουν. Το συμπέρασμα που βγαίνει είναι πως το ενδιαφέρον φαίνεται πιο έντονο από άλλες χρονιές. Μεγάλο ρόλο θα παίξει ο καιρός, αλλά και η αναμονή μέσα στα καταστήματα.

Οκτώ στους δέκα έλληνες καταναλωτές προτίθενται να πραγματοποιήσουν αγορές στη φετινή Black Friday, ποσοστό υψηλότερο από άλλες χώρες σύμφωνα με στοιχεία έρευνας της Klarna, υπηρεσίας πληρωμών και αγορών με την υποστήριξη της τεχνητής νοημοσύνης, η οποία συγκέντρωσε πληροφορίες για τις αγοραστικές προτιμήσεις των ελλήνων καταναλωτών.

Στην έρευνα, η οποία πραγματοποιήθηκε σε συνεργασία με την εταιρεία ερευνών Nepa, συμμετείχαν περισσότεροι από 15.000 καταναλωτές από 15 χώρες, περιλαμβανομένης της Ελλάδας, προέκυψε ότι η πλειονότητα των ελλήνων καταναλωτών προτίθεται να πραγματοποιήσει αγορές κατά τη διάρκεια των εκπτώσεων της Black Friday (77% σε σύγκριση με 70% σε όλες τις χώρες συνολικά), ενώ το 70% έχει ήδη ένα σαφές πλάνο αγορών για την περίοδο αυτή, σε σύγκριση με 68% σε όλες τις χώρες συνολικά.

Όσο για τις κορυφαίες προτιμήσεις σε προϊόντα που ενδιαφέρονται να αγοράσουν οι καταναλωτές, αυτές είναι τα ηλεκτρονικά είδη (55%), τα είδη ένδυσης και υπόδησης (52%) και τα προϊόντα ομορφιάς (25%).

Το 69% των καταναλωτών σκοπεύει να επενδύσει σε αγορές υψηλής αξίας, όπως ηλεκτρικές συσκευές, κοσμήματα και έπιπλα, με την προτίμηση των ελλήνων καταναλωτών να στρέφεται στις ηλεκτρονικές αγορές.

Σε όλες τις κατηγορίες προϊόντων οι καταναλωτές φαίνεται να προτιμούν τις ηλεκτρονικές αγορές έναντι των αγορών σε φυσικό κατάστημα και μόνο στην κατηγορία των κοσμημάτων και αξεσουάρ το 52% των συμμετεχόντων δήλωσε ότι θα προτιμήσει τις αγορές σε φυσικό κατάστημα.

Αναφορικά με τις δαπάνες, σχεδόν οι τέσσερις στους δέκα (39%) καταναλωτές θα αγοράσουν μόνο ό,τι μπορούν να αντέξουν οικονομικά, ενώ μόνο το 5% δήλωσε ότι μπορεί να καταλήξει να ξοδέψει πάρα πολλά.

Σχεδόν οι μισοί καταναλωτές (47%) δήλωσαν ότι θα αγοράσουν προϊόντα που θα αγόραζαν ούτως ή άλλως, αλλά σε φθηνότερη τιμή.

Οσο για τις κορυφαίες προτιμήσεις σε προϊόντα που ενδιαφέρονται να αγοράσουν οι καταναλωτές, αυτές είναι τα ηλεκτρονικά είδη (55%), τα είδη ένδυσης και υπόδησης (52%) και τα προϊόντα ομορφιάς (25%).