ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ
Πάτρα: Ανείπωτη τραγωδία, πέθανε 17 μηνών μωρό στο Πανεπιστημιακό Γενικό Νοσοκομείο
Το βρέφος μεταφέρθηκε εσπευσμένα στο νοσοκομείο καθώς αντιμετώπιζε σοβαρή δυσχέρεια στην αναπνοή. Γιατροί και νοσηλευτικό προσωπικό κινητοποιήθηκαν άμεσα, καταβάλλοντας κάθε δυνατή προσπάθεια για την αντιμετώπιση της κατάστασης και τη διάσωσή του, χωρίς όμως να καταφέρουν να αποτρέψουν το μοιραίο
