«Υπάρχω»: «Σαρώνει» σε εισιτήρια ο «Σείριος» και στην Πάτρα
Η ταινία του Γιώργου Τσεμπερόπουλου για τον Στέλιο Καζατζίδη ξεπέρασε κάθε προσδοκία, πετυχαίνοντας την καλύτερη επίδοση του 2024 και πλησιάζοντας πλέον το ένα εκατομμύριο εισιτήρια. Άγνωστες ιστορίες από το βιβλίο του Πατρινού Κ. Παπασπήλιου.
Αποδεικνύεται έτσι, ότι ο αείροος μύθος του Στέλιου Καζαντζίδη, συνεχίζει άκρατος και άχραντος να συναρπάζει τους Ελληνες, σε μια εποχή που ημίαιμα ακούσματα και αγοραίοι στίχοι «γαργαλάνε» το συλλογικό υπογάστριο της κοινωνίας και διαπερνούν σαν Σειρήνες τα αφτιά μας. Η στεντόρεια φωνή του ηχεί σαν γιορτινή καμπάνα στην καρδιά μας και ταλαντώνει την πυρακτωμένη ψυχή ενός ολόκληρου λαού. Αφυπνίζει τις αισθήσεις και επαναδιατυπώνει με την εδραία ερμηνεία του, τον
«αλγόριθμο» του λαϊκού πενταγράμμου.
Η ταινία του Γιώργου Τσεμπερόπουλου ξεπέρασε κάθε προσδοκία, πετυχαίνοντας την καλύτερη επίδοση του 2024 και πλησιάζοντας πλέον το ένα εκατομμύριο εισιτήρια.
Η επίδοση είναι η μεγαλύτερη της χρονιάς που έφυγε, καθώς οι ταινίες που βρίσκονται στο Top-5 φέτος εισπρακτικά, το «Deadpool & Wolverine» και το «Τα μυαλά που κουβαλάς 2», είχαν κάνει πρεμιέρα με 95.273 και 98.084 εισιτήρια, αντίστοιχα. Ενώ «Τα μυαλά που κουβαλάς 2» έχουν κόψει έως τώρα 665.318 εισιτήρια και το «Deadpool & Wolverine» 328.940 εισιτήρια.
Στην Πάτρα, παίζεται στις αίθουσες του Option Cinemas (έως και 15 Ιανουαρίου) της Veso Mare και στο Village -Πάνθεον (έως και σήμερα), με συνολικά, περίπου, 3.000 εισιτήρια καθημερινά.
Οι αιθουσάρχες, μιλώντας στην «Π» κάνουν λόγο για μια ταινία που αγκαλιάζεται από κοινό κάθε ηλικίας, άνδρες και γυναίκες. Μάλιστα υπάρχουν και κάποιοι, που έχουν δει την ταινία 2 και 3 φορές!
Ο ΣΕΙΡΙΟΣ
Ο πατρινός συγγραφέας Κώστας Παπασπήλιος, κυκλοφόρησε πριν μερικές ημέρες το νέο του βιβλίο με τίτλο «Η ζωή μου όλη», που είναι αφιερωμένο στον Στέλιο Καζαντζίδη.
Αναφερόμενος στην ταινία «Υπάρχω» διατυπώνει στην «Π» την ένστασή του: «Ο ίδιος ο Καζαντζίδης, σε συνέντευξή του, είχε εκφράσει την επιθυμία του να γίνει ταινία η ζωή του. Οπως είχε εξηγήσει στον Γιώργο Λιάνη: “Θέλω τη ζωή μου να τη δει ο κόσμος, γιατί θα διδαχθεί πάρα πολλά”.
Εκεί που έχω ένσταση είναι, ότι θα έπρεπε να διατηρηθούν οι πρωτότυπες εκτελέσεις με τη φωνή του Στέλιου και όχι να γίνουν επανεκτελέσεις. Ο Καζαντζίδης ήταν ο Σείριος, δηλαδή το πιο λαμπρό αστέρι του ελληνικού τραγουδιού. Κανείς άλλος δεν λατρεύτηκε τόσο πολύ, κανείς άλλος δεν πήρε τέτοιες μυθικές διαστάσεις».
Ο ίδιος ο συμπολίτης συγγραφέας, στο βιβλίο του, παρουσιάζει πολλές άγνωστες και περίεργες ιστορίες γύρω από τη ζωή και την καριέρα του καλλιτέχνη. Μας προσφέρει μία από αυτές, που ξεδιπλώνει ανάγλυφα τον τρόμο που έκρυβε η νύχτα, και που ίσως τον οδήγησε κάποια χρόνια αργότερα στην αποχώρησή του από τις ζωντανές εμφανίσεις.
Οβίδες και πιστόλια
Κι ενώ πήγαινε θαυμάσια το κέντρο «Μαντουμπάλα» που εμφανιζόταν ο Στέλιος το 1959-60, στην Λεωφόρο Αλεξάνδρας 10, λίγες μέρες μετά τα εγκαίνια πλάκωσε ο πρώτος νονός διά αντιπροσώπου. Ηταν στο διάλειμμα του προγράμματος όταν ένας τύπος κόμισε στον Καζαντζίδη σημείωμα από τον φυλακισμένο Πανολιάσκο, γνωστό νονό της νύχτας. Ζητούσε να σταλούν σπίτι του φασόλια, μακαρόνια, ρύζι, ζάχαρη και διάφορα άλλα τρόφιμα. Ο Στέλιος τον κοίταξε καλά- καλά και αγρίεψε:
-Δεν σε εμπιστεύομαι και μην ξαναπατήσεις εδώ.
Δύο μέρες αργότερα έσκασε μύτη στο μαγαζί ο ίδιος ο Πανολιάσκος μεθυσμένος. Προκλητικότατα πλησίασε τον Καζαντζίδη.
-Με θυμάσαι;
-Σας θυμάμαι, κύριε Πανολιάσκο.
-Ακου να σου πω, θα με λες Σωτηράκη.
Την επόμενη στιγμή έβγαλε μια χειροβομβίδα από το σακάκι του και τράβηξε την περόνη. Λίγα δευτερόλεπτα πριν τη ρίξει στον έκπληκτο τραγουδιστή, έπεσαν επάνω του οι μπράβοι του μαγαζιού και τον αφόπλισαν. Επαθε σοκ η Μαρινέλλα κι εξαφανίστηκε τρία βράδια. Επαθαν τρέμουλο κι οι μουσικοί και δεν μπορούσαν να παίξουν. Τι να κάνει ο Στέλιος, για να ηρεμήσουν τα πράματα γέμισε τρόφιμα τη Μερσεντές και τα πήγε στο σπίτι του… νονού.
Λίγο αργότερα διαδραματίστηκε στο μαγαζί κι ένα πιο φοβερό επεισόδιο. Τσακώθηκαν οι δύο νονοί Κατελάνος και Μαργαρίτης για την προστασία κοινών γυναικών κι ήρθαν στη «Μαντουμπάλα» να λύσουν τις διαφορές τους. Κι ήρθε πρώτος ο Κατελάνος στο κέντρο, κάθισε σε μπροστινό τραπέζι και τράβηξε το πιστόλι.
-Ακου, Στελάρα, θα τραγουδάς συνεχώς το τραγούδι μου «Συννεφιασμένο σούρουπο»
Πάνω που ο Κατελάνος δάγκωσε ένα μήλο και επέμενε να φάει ο Στέλιος το άλλο μισό, μπήκε στο μαγαζί κι ο Μαργαρίτης που τον καταδίωκε. Πλησίασε τον Κατελάνο, του έχωσε το πιστόλι στο στόμα και πυροβόλησε. Επεσε πανικός στο μαγαζί, συνελήφθη ο Μαργαρίτης κι ο Κατελάνος οδηγήθηκε με βαριά τραύματα στο νοσοκομείο.
Ο Στέλιος ένιωσε να κλονίζεται με όλα αυτά τα βρόμικα του υποκόσμου. Η δική του παρουσία στο πάλκο είχε άλλες προθέσεις. Ηθελε να είναι τραγουδιστής κοινωνός, να γλυκαίνει τις πίκρες του κοσμάκη, να δίνει μηνύματα ανθρωπιάς. Να έρχονται οι οικογένειες στο μαγαζί, να τρώνε καλά, να επικοινωνούν διαδραστικά, να χαίρονται το όμορφο τραγούδι. Και βέβαια πάντα με ασφάλεια, χωρίς ποτέ να κινδυνεύει η σωματική ακεραιότητα και η ψυχική υγεία των θαμώνων.
Πόσες φορές δεν θυμόταν τη μάνα του, την κυρία Γεθσημανή, που τον συμβούλευε να είναι πάντα τίμιος. Που δεν εκτιμούσε τα λαϊκά κέντρα και την παραδοπιστία τους. Ξεκινώντας το 1952, όταν της έφερε χοντρά χρήματα από έναν αρραβώνα που είχε τραγουδήσει, του τα είχε πετάξει στο πρόσωπο.
-Τέτοια βρόμικα λεφτά εγώ δεν τα θέλω, για να με τρώνε οι τύψεις. Μεθάτε τον κόσμο και του τα παίρνετε. Καλύτερα να ζούμε με ένα κομμάτι ψωμί.
Ακολουθήστε μας για όλες τις ειδήσεις στο Bing News και το Google News