Μπονάνος: Μετά την Οθωνος, κόμβος η «σκοτώστρα»

Για να επιτευχθεί η λειτουργία φαναριών στην έξοδο του παλιού λιμανιού χρειάστηκαν 15 μήνες (!) λόγω αδειοδοτήσεων και πολλών μελετητικών ή γραφειοκρατικών διαδικασιών.

Μπονάνος

Σχέδιο δράσης σε οδικά σημεία όπου απαιτούνται φανάρια αλλά και σε κόμβους μέσα κι έξω από την Πάτρα, είναι αποφασισμένος να υλοποιήσει ο αντιπεριφερειάρχης Αχαΐας Χαράλαμπος Μπονάνος, μετά την καίρια παρέμβαση που κατάφερε στη διασταύρωση των οδών Γούναρη και Οθωνος- Αμαλίας μετά την εγκατάσταση και λειτουργία φωτεινών σηματοδοτών για τη διέλευση οδηγών, πεζών αλλά και του Προαστιακού.

ΣΤΟΙΧΗΜΑ
Επιδεικνύοντας ευαισθησία στην ασφάλεια των πολιτών – κατά την κυκλοφορία τους με ΙΧ ή όχι – ο κ. Μπονάνος παλεύει αθόρυβα να κερδίσει ένα στοίχημα που ο ίδιος έβαλε με τον εαυτό του αναλαμβάνοντας προ διετίας τα καθήκοντά του στην Περιφέρεια. Ηταν τότε που, για κάθε τρωτό σημείο της πόλης και της περιοχής, συναντούσε την αδιαφορία προκατόχων του, αλλά και υπηρεσιακές αγκυλώσεις.

ΜΑΧΕΣ
Η πρόσφατη περίπτωση άρσης της επικινδυνότητας στις διελεύσεις οχημάτων από το παλιό λιμάνι της Πάτρας προς τον κεντρικό δρόμο της Γούναρη, ήταν για τον αντιπεριφερειάρχη η απαρχή «μικρών μαχών… για μεγάλα όμως θέματα» όπως λέει στην «Π». Από τις Τεχνικές Υπηρεσίες της ΠΔΕ ζήτησε να μελετήσουν την επίλυση του πολυετούς προβλήματος ώστε να σταματήσει η μεγάλη ταλαιπωρία του κόσμου. Και για να επιτύχει τελικά τη λειτουργία των φαναριών χρειάστηκαν ούτε λίγο – ούτε πολύ περί τους 15 μήνες (!) λόγω απαιτούμενων αδειοδοτήσεων από το υπουργείο Συγκοινωνιών και πολλών μελετητικών ή γραφειοκρατικών διαδικασιών. «Τώρα που έγινε, νιώθω χαρά και ικανοποίηση» λέει με ανακούφιση.

ΠΕΡΙΜΕΤΡΙΚΗ
Υπάρχουν όμως πολλές άλλες διαβάσεις που η Περιφέρεια – αποφασισμένη να δώσει μάχη με την γραφειοκρατία -κατάφερε ν’ αλλάξει το καθεστώς λειτουργίας τους. Μία τέτοια ήταν στην έξοδο από τη Μίνι Περιμετρική της Πάτρας προς την πλατεία Μαρούδα, όπου 4 διαδοχικοί αλλά ασυντόνιστοι (!) φωτεινοί σηματοδότες παρεμπόδιζαν την ομαλή κυκλοφορία των οχημάτων. Μετά την παρέμβαση του κ. Μπονάνου τα φανάρια «πρασίνισαν» το ένα μετά το άλλο διευκολύνοντας τους διερχόμενους οδηγούς.

ΡΙΟ
Ακόμα μία περίπτωση, που χρειάστηκε να παρέμβει αποτελεσματικά η Περιφέρεια, ήταν στο Ρίο και συγκεκριμένα σε μονόδρομο προς τον προβλήτα των φεριμπότ, με χόρτα και ένα μικρό πάρκο, όπου η κυκλοφορία επίσης διευκολύνθηκε άμεσα.

ΣΤΟΧΟΣ
Ο αντιπεριφερειάρχης Αχαΐας αποκαλύπτει στην «Π» και το επόμενο μεγάλο του στοίχημα. Πρόκειται για την εξίσου επικίνδυνη διασταύρωση -με πολλά σοβαρά τροχαία συμβάντα να έχουν σημειωθεί εκεί- Κανελλοπούλου και Αυστραλίας, στην ξύλινη γέφυρα. Σκοπός της ΠΔΕ είναι στο σημείο να μελετηθεί και να κατασκευαστεί ασφαλής κόμβος.

«Εχουμε να κάνουμε με μικρά προβλήματα, που απαιτούν λίγα χρήματα. Κι όμως ήσαν παρατημένα για να ταλαιπωρούν και να απειλούν με δυσάρεστες συνέπειες τους συμπολίτες μας. Εδώ δεν είχαν ενδιαφερθεί να καθαρίσουν ούτε την είσοδο της Πάτρας ή να παρέμβουν στην αναπήδηση του Χάραδρου. Ο καθένας έχει την ευθύνη μέσα από το δείγμα της δουλειάς του. Από εμάς, ως περιφερειακή αρχή, να ξέρουν κάτι οι συμπολίτες. Οσα λύνονται… θα λυθούν» δηλώνει στην «Π» ο αντιπεριφερειάρχης Αχαΐας Χαράλαμπος Μπονάνος.