Πάτρα: Επιστολή της «Εμπορικής Ανανέωσης» προς τον πρόεδρο του Εμπορικού Συλλόγου

Τι αναφέρει στην επιστολή της η παράταξη του εμπορικού συλλόγου.

Πάτρα

Επιστολή προς τον πρόεδρο του Εμπορικού Συλλόγου Πατρών απέστειλε η παράταξη «Εμπορική Ανανέωση», «υπενθυμίζοντάς» του τα αιτήματα που έχουν τεθεί προς συζήτηση.

Όπως σημειώνεται στην επιστολή:

«Κύριε πρόεδρε,

Η Εμπορική Ανανέωση πιστή στις αρχές και τις θέσεις της και με αφορμή την ενημέρωση για σύγκλιση του ΔΣ την Τρίτη 25/10/22 και ώρα 21.15 σας υπενθυμίζει τα αιτήματα που τέθηκαν κατά την διάρκεια της προηγούμενης συνεδρίασης (που είναι καταγεγραμμένα και στα πρακτικά) δια των εκπροσώπων της Παναγιώτη Γουρδούπη και Ιωάννη Ρούπα και έχουν ιδιαίτερο ενδιαφέρον για το σύνολο εμπορικού κόσμου της πόλης μας.

1. Την αποστολή του οικονομικού απολογισμού μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στα μέλη του ΔΣ μαζί με την πρόσκληση για συζήτηση, για να υπάρχει χρόνος για την ανάλυση του πριν το επόμενο συμβούλιο, έτσι ώστε να γίνει ο απαραίτητος έλεγχος πριν τον φέρετε προς έγκριση.

2. Αναλυτική ενημέρωση (συμμετοχή, έσοδα, υποχρεώσεις κλπ) σχετικά με τα ΛΑΕΚ – επιμορφωτικά σεμινάρια εργαζομένων που εμπλέκεται ο Σύλλογος.

3. Επαφή με την διαχειρίστρια εταιρία του πολυκαταστήματος που πρόκειται να αναπτυχθεί στις πρώην εγκαταστάσεις της ΑΒΕΞ, με στόχο την προτεραιότητα στις μισθώσεις καταστημάτων από τοπικές επιχειρήσεις.

Πάτρα

4. Ενημέρωση σχετικά με το open mall 2 (η τελευταία συζήτηση στις αρχές Αυγούστου δεν είχε ολοκληρωθεί, λόγω της αποχώρησης – προφορικής παραίτησης του ενός εκ των δύο συμβούλων). Με αφορμή ότι έχουν παρέλθει περισσότεροι από δύο μήνες από την τελευταία άκαρπη ενημέρωση και λόγω της σπουδαιότητας υλοποίησης του σας υπενθυμίζουμε ότι προβλέπεται ενημέρωση του ΔΣ σε εβδομαδιαία βάση από τον υπεύθυνο έργου βάσει της απόφασης υλοποίησης υποέργου (παράγραφος

Γ,), η οποία ουδέποτε έχει πραγματοποιηθεί.

5. Τέλος, σας υπενθυμίζουμε ότι ακόμα δεν μας έχουν παραδοθεί τα έγγραφα που σας ζητήσαμε προς ενημέρωση μας, από 07/07/2022 (λίγες ημέρες μετά την ανάληψη των καθηκόντων μας).

α. Αντίγραφα των πρακτικών του ΔΣ από 01/01/2019 έως και 07/07/2022

β. Αντίγραφα των πρακτικών των ΓΣ της από 01/01/2019 έως και 07/07/2022

γ. Αντίγραφο του βιβλίου Ταμείου

δ. Αντίγραφο του βιβλίου Περιουσίας

ε. Αντίγραφα των συμβάσεων μίσθωσης ακινήτων που έχει στην ιδιοκτησία του ο Σύλλογος

στ. Αντίγραφα των συμβάσεων (εξαρτημένης ή μη σχέσης ) προσωπικού που απασχολεί ο Σύλλογος.

Κύριε Πρόεδρε, σας καλούμε για μία ακόμα φορά να ικανοποιήσετε τα αιτήματα μας στο σύνολό τους και να μας παρέχετε τις πληροφορίες που αιτούμεθα, με μοναδικό στόχο την εύρυθμη λειτουργία του Συλλόγου μας».