Πάτρα – Τρένο: Η λύση της υπέργειας διέλευσης με πλεονεκτήματα

Προτείνει τρένο υπέργειο, όπως σε πολλές άλλες χώρες του εξωτερικού, πρόταση που είχε καταθέσει το 2019 ο Χρήστος Οικονόμου, χωρίς όμως αυτή να ληφθεί υπ’ όψιν.

Πάτρα

Την ώρα που η συζήτηση για το ποιο είναι το ρεαλιστικό μέλλον του τρένου στην Πάτρα και με ποιον τρόπο μπορεί να φτάσει συντομότερο στο νότιο λιμάνι από το Ρίο, φωτιές έχει «ανάψει» ο προϊστάμενος του ΟΣΕ Πάτρας Χρήστος Οικονόμου, που έχει την ανάλογη επιστημονική κατάρτιση, ως μηχανικός Σιδηρόδρομων, δείχνει τον δρόμο προς μια άλλη κατεύθυνση.

Προτείνει τρένο υπέργειο, όπως σε πολλές άλλες χώρες του εξωτερικού, πρόταση που ο ίδιος θυμίζει πως είχε καταθέσει το 2019, χωρίς όμως αυτή να ληφθεί υπ’ όψιν.

Η «Πελοπόννησος» επικοινώνησε με τον κ. Οικονόμου και τον ρώτησε για ποιο λόγο επανέφερε το εν λόγω πρότζεκτ, ωστόσο ευγενικά δεν θέλησε να τοποθετηθεί, για υπηρεσιακούς λόγους.

Είναι, όμως, ξεκάθαρο ότι η εκ νέου δημοσιοποίηση της πρότασης από τον τοπικό τεχνικό παράγοντα του ΟΣΕ έγινε, θέλοντας να δείξει ότι οι αρμόδιοι θα πρέπει να εξετάσουν και αυτή τη λύση.

Ποια, όμως, είναι τα πιθανά οφέλη από ένα υπέργειο τρένο. Σύμφωνα με τον ίδιο -που σε ανάρτησή του εξηγεί το γιατί- αλλά και ανθρώπους που γνωρίζουν τεχνικά θέματα στον σιδηρόδρομο, υπάρχουν πλεονεκτήματα, που είναι τα εξής:

-Δεν χρειάζεται να γίνουν σκαψίματα και θεμελιώσεις που θα χρειαστούν χρόνο και χρήματα. Απλά να τοποθετηθούν ειδικές κολόνες.

-Θα αποφευχθεί τυχόν σενάριο να προκύψουν κατά τη διάρκεια ανασκαφής αρχαία ή νερό που θα καθυστερήσουν την εξέλιξη των εργασιών.

-Η συγκεκριμένη μέθοδος δεν επηρεάζει τη λειτουργία του υπάρχοντος Προαστιακού που σε περίπτωση υπογειοποίησης βγαίνει «off» για ένα χρονικό διάστημα.

-Αποφεύγονται τα τείχη για τα οποία έχει γίνει λόγος σε περίπτωση που το τρένο γίνει επίγειο, κάτι που δεν επιθυμεί η δημοτική αρχή.

Χωρίς να υπάρχει μελέτη, που σαφώς θα βοηθούσε, τα όσα αναφέρουν άνθρωποι με γνώσεις, δείχνουν ότι στην περίπτωση της Πάτρας το μοντέλο του υπέργειου τρένου μπορεί να δημιουργηθεί πιο εύκολα και κυρίως πιο οικονομικά, ωστόσο όλα θα κριθούν από τις αποφάσεις της κυβέρνησης.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Kαιρός: Υποχωρεί η θερμοκρασία, έρχονται θερμικές καταιγίδες, η πρόγνωση για την Πάτρα

Αχαΐα: Επιθέσεις κατά γυναικών, καταγγελίες για περιστατικά με δράστες άνδρες

Κάμαλα Χάρις: Εξασφάλισε τη στήριξη επαρκούς αριθμού αντιπροσώπων – «Θα νικήσω τον απατεώνα Τραμπ»

Πατρών – Πύργου: Λειτουργική ή ολοκληρωμένη; Πιθανόν να χρειαστεί ένα ακόμα τετράμηνο ΦΩΤΟ

Πάτρα: Μπήκε πλαφόν στον αριθμό κηδειών στα δημοτικά Κοιμητήρια

«Ανακαινίζω-Νοικιάζω»: Τι αλλάζει στο πρόγραμμα, έξτρα μπόνους στους ιδιοκτήτες ακινήτων

Λεωφόρος Αλεξάνδρας: Βίντεο ντοκουμέντο από τα επεισόδια με πυροβολισμούς

Ειρήνη Κουρούβανη: Ποια είναι η παραολυμπιονίκης που την παρέσυρε αυτοκίνητο και την εγκατέλειψε 

Χανιά: Κινδύνευσε με ακρωτηριασμό τουρίστρια από δάγκωμα θαλάσσιας χελώνας!