Πάτρα: Πώς γίνεται η κατάθεση αιτημάτων προς τις υπηρεσίες του Δήμου
Πώς μπορείτε να καταθέσετε ηλεκτρονικά αναφορές.
Ο Δήμος Πατρέων υπενθυμίζει ότι οι πολίτες μπορούν να καταθέτουν ηλεκτρονικά αναφορές για θέματα καθαριότητας, ηλεκτροφωτισμού, ύδρευσης, πεζοδρομίων, πλατειών, οδών, περιβάλλοντος, πρασίνου κλπ. προς τις υπηρεσίες του Δήμου, μέσω της web εφαρμογής sense.city.
Όσοι επιθυμούν να καταθέτουν τηλεφωνικώς το αίτημά τους προς τις υπηρεσίες του Δήμου, μπορούν να καλούν τον πενταψήφιο αριθμό 15190 ή τα σταθερά τηλέφωνα 2610 220142 και 2610 225900.
Η «Πελοπόννησος» και το pelop.gr σε ανοιχτή γραμμή με τον Πολίτη
Η φωνή σου έχει δύναμη – στείλε παράπονα, καταγγελίες ή ιδέες για τη γειτονιά σου.
Ακολουθήστε μας για όλες τις ειδήσεις στο Bing News και το Google News
