Αυτονόητες λύσεις για το αυτονόητο!

Όταν ανέλαβε καθήκοντα υπουργού Εργασίας – Κοινωνικών Ασφαλίσεων ο Κωστής Χατζηδάκης και ενημερώθηκε για το τί γίνεται στον ΕΦΚΑ και την έκδοση νέων συντάξεων, όλοι θυμόμαστε την απίστευτη είδηση, από τα χείλη του.

Ήταν απ’ αυτές, που σε κάνουν να πιστεύεις πως οι Δημόσιες Υπηρεσίες στην Ελλάδα, δεν υπάρχουν για να εξυπηρετούν τους πολίτες, αλλά για να τους ταλαιπωρούν.

Μία μόνο υπάλληλος του ΕΦΚΑ, καθυστερούσε επί μήνες την έκδοση 444 συντάξεων χηρείας του ΝΑΤ, γιατί δεν της έφτανε η σχετική νομοθεσία και ήθελε ειδική εγκύκλιο!

Δηλαδή, εκατοντάδες γυναίκες, που έχασαν τους «άντρες τους, οι οποίοι «θαλασσοδέρνονταν» επί χρόνια για μια σύνταξη, ανέμεναν και μπορεί να μην είχαν ούτε να φάνε, επειδή η υπάλληλος τι;

Ήταν ακάλυπτη υπηρεσιακά; Ήταν εκτεθειμένη νομικά; Ή μήπως ήταν ευθυνόφοβη ή ακόμα – ακόμα δεν ήξερε τη δουλειά της;

Προφανώς, υπάρχουν αμέτρητες παρόμοιες ιστορίες ταλαιπωρίας του πολίτη, όταν απευθύνεται στο Ελληνικό Δημόσιο και αντί αυτό να του ανταποδίδει την εργασιακή προσφορά δεκαετιών, αναγκάζεται να ψάχνει ή να παρακαλά για να ‘βρει το δίκιο του.

Εύλογα, αναρωτιέται κανείς, αν στα παραπάνω υπάρχει λύση, για τα κακώς καμωμένα.

Μήπως, εάν η συγκεκριμένη υπάλληλος και κάθε υπάλληλος γνώριζε ότι μπορεί να τιμωρηθεί, πιθανότατα να μην αδιαφορούσε για τις συνέπειες;

Μήπως, ο κάθε υπουργός, διοικητής ή διευθυντής, γνώριζε πως οι πολίτες μπορούν να αξιώνουν αποζημίωση από το κράτος, δεν θα άφηναν πολιτικά μετέωρες τις Δημόσιες Υπηρεσίες, αλλά και ατιμώρητες τέτοιες συμπεριφορές υπαλλήλων;

Έτσι, το κράτος θα υπηρετούσε τον πολίτη, για να γίνει το αυτονόητο.

Όσο υπάρχουν πολιτικοί, αξιωματούχοι και δημόσιοι υπάλληλοι με νοοτροπίες κόντρα σ’ αυτό το αυτονόητο, άλλες λύσεις δεν υπάρχουν…από τις αυτονόητες!