Η παράταξη Σβόλη και το «όχι» για τις αντιδρομήσεις

Η δημοτική παράταξη «Πάτρα Ενωμένη» με ανακοίνωση της αναφέρθηκε στους λόγους για τους οποίους καταψήφισε την εισήγηση που αφορούσε τις αντιδρομήσεις των οδών Κορίνθου-Κανακάρη.
Η ανακοίνωση αναφέρει τα εξής:
«Στο πρόσφατο Δημοτικό Συμβούλιο του Δήμου Πατρέων, στις 14/4/2025, καταψηφίσαμε την εισήγηση που αφορούσε τις αντιδρομήσεις των οδών Κορίνθου-Κανακάρη:
1) Γιατί αποτελούσαν μέρος της μελέτης του γραφείου ΔΟΞΙΑΔΗ (έτος 1999) η οποία έχει ακυρωθεί στην πράξη αφού η μελέτη:
α) Προέβλεπε την οδό Ρήγα Φεραίου λεωφορειόδρομο και όχι πεζόδρομο.
β) Προέβλεπε 1920 θέσεις στάθμευσης υπόγειες και υπέργειες στις πλατείες Υψηλών Αλωνίων και Γεωργίου Α΄ και στη λιμενική ζώνη, οι οποίες ποτέ δεν κατασκευάστηκαν.
γ) Δεν προέβλεπε το έκτρωμα του ποδηλατόδρομου στην οδό Όθωνος Αμαλίας, που θεωρείται οδός κύριας κυκλοφορίας.
δ) Προέβλεπε την απαγόρευση στάθμευσης κατά μήκος της οδού Κανακάρη και από τις δύο πλευρές του δρόμου.
2) Γιατί δεν υπάρχει καμία μελέτη κυκλοφοριακών ρυθμίσεων και επιπτώσεων που να κάνει το αυτονόητο: Να συγκρίνει την υφιστάμενη κατάσταση με τη μελλοντική κυκλοφορία. Υπάρχει η μελέτη του γραφείου μελετών ΕΡΑΣΜΟΣ στην οποία αποτυπώνεται, στα σχέδια με το κυκλοφοριακό φορτίο, ως υφιστάμενη κατάσταση, η κυκλοφορία πριν τη πεζοδρόμηση της οδού Μαιζώνος. Να σημειωθεί ότι οι μετρήσεις έγιναν Σεπτέμβριο του 2020, την περίοδο της πανδημίας. Ακόμη, όμως, και σε αυτή τη μελέτη, η πρόβλεψη για το 2026 είναι, δυστυχώς, απογοητευτική. Σε κανένα σχέδιο δεν αποτυπώνεται η σημερινή κατάσταση όπως διαμορφώθηκε με τη πεζοδρόμηση της οδού Μαιζώνος.
3) Επειδή δεν είμαστε συγκοινωνιολόγοι, ζητήσαμε επικαιροποίηση της μελέτης του γραφείου μελετών ΕΡΑΣΜΟΣ για να αποτυπωθούν τα σημερινά δεδομένα. Μία καθυστέρηση 3 μηνών, μετά από 15 χρόνια καθυστερήσεων, προφανώς δεν μπορεί να την αρνηθεί κάποιος νοήμων.
Όμως, στην πόλη μας πάσχουμε τελικά από έλλειψη κοινού νου. Ας αναλάβουν τις ευθύνες η Δημοτική Αρχή και όποιος φορέας σιωπά. Δεν αντιλαμβάνονται ότι πρώτα δημιουργείς προϋποθέσεις απομείωσης της κυκλοφορίας του αυτοκινήτου, με θέσεις στάθμευσης περιφερειακά και αξιοποίηση των Μέσων Μαζικής Μεταφοράς, και μετά προχωράς σε πεζοδρομήσεις και αντιδρομήσεις.
Ευχόμαστε οι αντιδρομήσεις να μη δημιουργήσουν μεγαλύτερο πρόβλημα από ότι υπάρχει σήμερα. Η οποιαδήποτε αστοχία, δυστυχώς, θα έχει μόνιμο χαρακτήρα και δεν θα υπάρχει δυνατότητα επιστροφής”.
Ακολουθήστε μας για όλες τις ειδήσεις στο Bing News και το Google News