Πανελλήνιες 2025: Πώς σχολιάζουν τα θέματα της Χημείας, των Λατινικών και της Πληροφορικής τα Εκπαιδευτικά Κέντρα ΟΡΜΗ-ΑΡΙΣΤΑ
Η χημικός Βασιλική Μυριδάκη, η φιλόλογος Μαρία Πυλαρινού και ο καθηγητής Πληροφορικής Βησσαρίων Φερεντίνος από τα Εκπαιδευτικά Κέντρα ΟΡΜΗ-ΑΡΙΣΤΑ σχολιάζουν τα θέματα των εξετάσεων στη Χημεία, τα Λατινικά και την Πληροφορική

Τα θέματα της Χημείας, των Λατινικών και της Πληροφορικής στα οποία διαγωνίστηκαν οι υποψήφιοι των Πανελλαδικών ΓΕΛ, σχολιάζουν η χημικός Βασιλική Μυριδάκη, η φιλόλογος Μαρία Πυλαρινού και ο καθηγητής Πληροφορικής Βησσαρίων Φερεντίνος, αντίστοιχα.
Πανελλήνιες 2025: Αυτά είναι τα θέματα σε Λατινικά, Χημεία και Πληροφορική
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΘΕΜΑΤΩΝ ΧΗΜΕΙΑΣ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΥ
Σήμερα οι υποψήφιοι των θετικών σπουδών και σπουδών υγείας των Ημερήσιων και Εσπερινών Γενικών Λυκείων, διαγωνίστηκαν στο μάθημα της Χημείας Προσανατολισμού.
Τα φετινά θέματα θεωρούνται πιο βατά συγκριτικά με άλλες χρονιές, ενώ εξετάζουν το σύνολο της ύλης.
Συγκεκριμένα, στο θέμα Α εξετάστηκαν πολύ βασικά σημεία της θεωρίας και το θέμα Β ήταν της ίδιας λογικής, με ιδιαίτερη προσοχή στο Β2 και στο Β4. Το θέμα Γ απαιτούσε καλή γνώση των οργανικών αντιδράσεων, ενώ ήθελε ιδιαίτερη προσοχή η εξουδετέρωση στο Γ2.
Τέλος, το θέμα Δ απευθυνόταν σε υποψήφιους που έχουν κατακτήσει τη θεωρία με χρήση των μεθοδολογιών.
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΘΕΜΑΤΩΝ ΛΑΤΙΝΙΚΩΝ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΥ
Σήμερα οι υποψήφιοι των ανθρωπιστικών σπουδών των Ημερησίων και Εσπερινών Γενικών Λυκείων εξετάστηκαν στο μάθημα των Λατινικών Προσανατολισμού. Δόθηκαν αποσπάσματα από δύο κείμενα (κείμενο 24, κείμενο 39) και η εισαγωγή για άλλη μια χρονιά ήταν σε μορφή κλειστού τύπου (Σωστό/Λάθος).
Η παρατήρηση με την άσκηση της ετυμολογίας δεν παρουσίαζε δυσκολίες, όπως επίσης και οι ασκήσεις της γραμματικής. Στις παρατηρήσεις του συντακτικού ζητήθηκε, εκτός από τη συντακτική αναγνώριση όρων των κειμένων, υποθετικός λόγος, μετατροπή από τον πλάγιο λόγο στον ευθύ και μετατροπή από ενεργητική σύνταξη σε παθητική.
Τα θέματα κρίνονται βατά, ήταν με σαφήνεια διατυπωμένα και οι μαθητές που είχαν προετοιμαστεί άρτια καθ’ όλη τη διάρκεια της χρονιάς δε θα αντιμετώπισαν δυσκολίες.
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΘΕΜΑΤΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ (ΑΕΠΠ)
Σήμερα οι υποψήφιοι των Ημερήσιων και Εσπερινών Γενικών Λυκείων της κατεύθυνσης οικονομίας και πληροφορικής, διαγωνίστηκαν στο μάθημα της Πληροφορικής. Τα θέματα ήταν αυξημένης δυσκολίας σε σύγκριση με τα 2 τελευταία έτη, με τα θέματα Γ και Δ είναι σχετικά μεγάλα σε μέγεθος με κάποια δύσκολα σημεία. Ειδικότερα:
ΘΕΜΑ Α
Α1. Το 3 είναι παγίδα.
Α2. Σχετικά απλό.
Α3. Επιλογή ουσιαστικού θέματος θεωρίας.
Α4. Θεωρία για συνεπείς μαθητές.
Θέμα Β
Β1. Προβλεπόμενη άσκηση αντικειμενοστραφούς προγραμματισμού.
Β2. Προχωρημένο θέμα διαγράμματος ροής.
Β3. Βατό θέμα που όμως συνδυάζει τετραγωνικό πίνακα, λογική σημαία και συνάρτηση
Θέμα Γ
Απαιτητικό το ερώτημα Γ4
Ο σωστά προετοιμασμένος μαθητής δεν θα δυσκολευτεί στον υπολογισμό του ποσοστού.
Θέμα Δ
Σύνηθες θέμα δισδιάστατου πίνακα, αλλά το Δ4 είχε το κάτι επιπλέον για να ξεχωρίσει ο καλός μαθητής.
Ακολουθήστε μας για όλες τις ειδήσεις στο Bing News και το Google News