Ταξίδι εξοικείωσης για δημοσιογράφους στην Ολυμπιακή Γη
Μεταξύ άλλων συμμετείχαν εκπρόσωποι από το «Βήμα», τη «Ναυτεμπορική», το «Έθνος» την «Καθημερινή» που περιηγήθηκαν σε σημεία ενδιαφέροντος στην Πάτρα, τα Καλάβρυτα και την Ηλεία.
Η Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας, στο πλαίσιο υλοποίησης των ετήσιων δράσεων τουριστικής προβολής 2024 και διάχυσης της τουριστικής ταυτότητας της Ολυμπιακής Γης, το τριήμερο 21 -23 Ιουνίου 2024 οργάνωσε δημοσιογραφικό ταξίδι εξοικείωσης (Press Trip), με δημοσιογράφους του Αθηναϊκού τύπου.
Μεταξύ άλλων συμμετείχαν εκπρόσωποι από το «Βήμα», τη «Ναυτεμπορική», το «Έθνος» την «Καθημερινή» που περιηγήθηκαν σε σημεία ενδιαφέροντος στην Πάτρα, τα Καλάβρυτα και την Ηλεία. Ξεναγήθηκαν στην Αχαΐας Κλάους, στο Αρχαιολογικό Μουσείο Πατρών, στο Χιονοδρομικό Κέντρο Καλαβρύτων, στο Μέγα Σπήλαιο, την παραλία Κουρούτας και αλλού, ενώ συμμετείχαν σε γαστρονομικές δράσεις, έτσι ώστε οι επισκέπτες να γευθούν τα τοπικά αγροδιατροφικά προϊόντα.
Στόχος της δράσης ήταν η ανάδειξη των μοναδικών στοιχείων του προορισμού της Ολυμπιακής μας Γης, προκειμένου να τοποθετηθεί στην ατζέντα του κάθε δυνητικού επισκέπτη, ως προορισμός τον οποίο επιθυμεί να γνωρίσει και να απολαύσει. Το ταξίδι εξοικείωσης αποτελεί μία στοχευμένη προωθητική ενέργεια, η οποία μετατρέπει τη βιωματική εμπειρία του κάθε συμμετέχοντα δημοσιογράφου σε άρθρα, ρεπορτάζ και εικόνες με απώτερο στόχο να δημιουργήσει την επιθυμία σε κάθε αναγνώστη να επισκεφτεί και να γνωρίσει από κοντά την Ολυμπιακή Γη.
Η συγκεκριμένη δράση αποτελεί για τη Δυτική Ελλάδα μία εξαιρετικά σημαντική ευκαιρία τουριστικής προβολής με πολλαπλασιαστικά αποτελέσματα που εστιάζει στην προσέλκυση ευρύτερου και διαφοροποιημένου κοινού από όλη την Ελλάδα.
«Με τη διοργάνωση αυτού του ταξιδιού εξοικείωσης δόθηκε η ευκαιρία να ξεναγήσουμε τους φιλοξενούμενούς μας διακεκριμένους δημοσιογράφους σε όμορφα μέρη της Ολυμπιακής Γης, ώστε οι επισκέπτες μας να γίνουν μέτοχοι της εμπειρίας, να ευαισθητοποιηθούν για τα μέρη μας, και να μεταλαμπαδεύσουν το βίωμά τους στο αναγνωστικό, τηλεοπτικό και ψηφιακό κοινό τους» δήλωσε ο Αντιπεριφερειάρχης Τουριστικής Ανάπτυξης Πάνος Σακελλαρόπουλος και πρόσθεσε: «Η δράση αυτή αποτελεί για εμάς ένα εργαλείο που ενέχει υψηλή αποτελεσματικότητα και ενισχύει με άμεσο τρόπο την προσέλκυση περισσότερων επισκεπτών από την Ελλάδα και το εξωτερικό, ώστε να αποκομίσουν και άλλοι τις μοναδικές εμπειρίες και γνώσεις που κέρδισαν οι φιλοξενούμενοί μας».
δ
Ακολουθήστε μας για όλες τις ειδήσεις στο Bing News και το Google News