Επιστρέφει με σχέδια για την Πάτρα η Carrefour

Τον Ιούνιο του 2012, η Carrefour ανακοίνωσε την αποχώρησή της από την ελληνική αγορά και δέκα χρόνια μετά επιστρέφει και στην Πάτρα.

Πάτρα

Σχεδόν δέκα χρόνια μετά τη… φυγή της από την Ελλάδα, η γαλλική αλυσίδα σούπερ μάρκετ Carrefour επιστρέφει στη χώρα μας.
Προ ημερών ανακοίνωσε τη νέα συνεργασία που υπεγράφη με την Retail & more SA, θυγατρική του Ομίλου Teleunicom (που ανήκει στην οικογένεια Βαρδινογιάννη), προκειμένου να επαναφέρουν το σήμα και τα προϊόντα της Carrefour στην Ελλάδα.

Σύμφωνα με πληροφορίες, στόχος σε πρώτη φάση είναι να ανοίξουν τέσσερα ιδιόκτητα καταστήματα λιανικής στην Αθήνα και ακόμη τέσσερα μικρότερα σε Θεσσαλονίκη, Λάρισα, Ηράκλειο και Πάτρα.
Στη συνέχεια αναμένεται να ξεκινήσουν οι συνεργασίες franchise με μικρότερα τοπικά σουπερμάρκετ, παράλληλα με την διάθεση προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας σε επιλεγμένα σουπερμάρκετ της επαρχίας.

ΝΕΕΣ ΑΓΟΡΕΣ
«Το σήμα και τα προϊόντα της Carrefour είναι ευρέως γνωστά στην Ελλάδα και είμαστε ενθουσιασμένοι που έχουμε τη δυνατότητα να προφέρουμε ξανά στους Ελληνες καταναλωτές ό,τι καλύτερο διαθέτουμε» δήλωσε ο Patrick Lasfargues, διευθύνων σύμβουλος της Carrefour International Partnerships.

Από την πλευρά του ο Βασίλης Στασινούλιας, διευθύνων σύμβουλος της Retail & more ανέφερε ότι «είμαστε πολύ χαρούμενοι για την επαναφορά των σημάτων και των καινοτόμων εμπορικών μοντέλων της Carrefour στην Ελλάδα. Οι Έλληνες καταναλωτές θα ζήσουν την εμπειρία ενός πρωτοποριακού omnichannel οικοσυστήματος που θα προσφέρει ποιοτικά προϊόντα και υπηρεσίες, προσβάσιμα σε όλους».

Η γαλλική Carrefour είναι μια από τις μεγαλύτερες αλυσίδες υπεραγορών, με παρουσία σε περισσότερες από 30 χώρες, στην Ευρώπη, την Αμερική, την Ασία και την Αφρική. Εισήλθε στην ελληνική αγορά το 1995 μετά από συμφωνία συνεργασία με την οικογένεια Μαρινόπουλου.

Τον Ιούνιο του 2012, η Carrefour ανακοίνωσε την αποχώρησή της από την ελληνική αγορά, και την ανάληψη της εταιρείας εξ ολοκλήρου από τον όμιλο Μαρινόπουλου, λόγω της συνεχούς μείωσης της κατανάλωσης και της έντονης αβεβαιότητας για την επόμενη ημέρα, σε συνέχεια της αποχώρησης της γερμανικής Aldi και την πτώχευση της ελληνικής Ατλάντικ.