Η «Π» και το pelop.gr έφεραν αντίδραση από τον ΕΦΚΑ – «Συγγνώμη» και διπλή έρευνα για την ταλαιπωρία πολίτη
Αντιδράσεις προκάλεσε το χθεσινό δημοσίευμα της «Π» για την απίστευτη «Οδύσσεια» πολίτη από το Αίγιο.
Την άμεση -διπλή- αντίδραση, της Κεντρικής Διοίκησης του ΕΦΚΑ από τη μία και της τοπικής Διεύθυνσης, του ΕΦΚΑ στην Πάτρα από την άλλη, προκάλεσε το χθεσινό δημοσίευμα της «Π» και του pelop.gr για την απίστευτη «Οδύσσεια» πολίτη από το Αίγιο, που ταλαιπωρήθηκε επί μία πενταετία για τα έξοδα κηδείας του αδερφού της, όπως και της έκδοσης σύνταξης (αναπηρίας) λίγους μήνες πριν αυτός αποβιώσει.
Πάτρα: «Οδύσσεια» 5 ετών για κηδεία και σύνταξη – Ολόκληρος Γολγοθάς για απλά αιτήματα
Αμεσα ήταν τα αντανακλαστικά της Διεύθυνσης Διοίκησης και του Τμήματος Τύπου & Επικοινωνίας του ΕΦΚΑ, με τη Xριστίνα Πολατίδη να ζητά τα πλήρη στοιχεία της καταγγέλλουσας, προκειμένου το αρμόδιο Τμήμα να διερευνήσει τα όσα ισχυρίζεται, να αντλήσει τα πραγματικά περιστατικά και να απαντήσει ως προς τους χειρισμούς των υπαλλήλων του ΕΦΚΑ, σε Πάτρα και εν μέρει στο Αίγιο.
«Δεν είναι δυνατόν -αν πράγματι έτσι έχουν τα γεγονότα μιας ολόκληρης 5ετίας- να ταλαιπωρείται έτσι ένας δικαιούχος ασφαλισμένος μας. Ζητάμε, προκαταβολικά συγγνώμη, αν έτσι έχουν τα περιστατικά, όπως η ίδια η παθούσα τα διηγείται», ανάφερε στην «Π» η κ. Πολατίδη.
Παρόμοια ήταν και η αντίδραση του διευθυντή στο ΕΦΚΑ Πάτρας Αλέξη Κοτρωνόπουλου, ο οποίος επικοινώνησε με την «Π», ενημερώθηκε για τα πλήρη στοιχεία της παθούσας και ενθυμήθηκε, πως εν μέσω της περιπέτειά της, ο ίδιος είχε παρέμβει να δρομολογήσει την πλήρη εξυπηρέτησή της από την Υπηρεσία.
Δεσμεύτηκε μάλιστα ότι θα έχει άμεση επικοινωνία μαζί της, οπότε και από πλευράς του θα διερευνήσει τυχόν λάθη και ολιγωρίες τμημάτων και υπαλλήλων και πάνω θα επιχειρήσει – έστω και τώρα- να τελειώσει την υπόθεση που… εξελίχθηκε σε μία μεγάλη περιπέτεια!
Ακολουθήστε μας για όλες τις ειδήσεις στο Bing News και το Google News