Ιταλία: Η Αφροδίτη του Μποτιτσέλι γίνεται… influencer σε νέα καμπάνια

Με την Αφροδίτη ως influencer κάτι πήγε λάθος… Πολύ λάθος!

afroditi-influencer-mpotitseli

Η Αφροδίτη του Μποτιτσέλι έπαθε… Emily in Paris σε νέα καμπάνια που έγινε viral στο Διαδίκτυο στη χώρα της Ιταλίας.

Την Αφροδίτη σε ρόλο influencer παρουσίασε η διαφημιστική καμπάνια της χώρας με σκοπό να προσελκύσει κοινό για τη νέα σεζόν που μόλις ξεκινά. Και ενώ η πανέμορφη και ρομαντική Αφροδίτη του Μποτιτσέλι θα μπορούσε να θεωρηθεί ως ιδανική επιλογή για ένα τέτοιο εγχείρημα- τελικά όλα πήγαν πολύ λάθος.

Και αυτό, γιατί αποδείχθηκε πως στο διαφημιστικό βίντεο, παρότι σκοπός είναι να προωθηθεί η ομορφιά της Ιταλίας, τελικά χρησιμοποιήθηκαν πλάνα από την γειτονική Σλοβενία.

Πιο αναλυτικά, η διαφημιστική καμπάνια με τίτλο «Open to Meraviglia» (Ανοιχτοί στο Θαύμα), παρουσιάζει σε βίντεο μια ψηφιοποιημένη «influencer» με τη μορφή της Αφροδίτης, σύμβολο της ιταλικής τέχνης, όπως αυτή απεικονίζεται στον πίνακα “Η Γέννηση της Αφροδίτης” του Σάντρο Μποτιτσέλι. Στο βίντεο βλέπουμε την «νέα ψηφιοποιημένη Αφροδίτη» να ζει την Ιταλική καθημερινότητα με πίτσα και κρασί, να επισκέπτεται αξιοθέατα όπως το Κολοσσαίο και άλλα μνημεία.

 

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

 

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Venere Italia (@venereitalia23)

Το σημείο που έχει προκαλέσει τις πιο έντονες αντιδράσεις όμως, είναι η στιγμή που προβάλλεται μια ομάδα νεαρών να χαμογελούν σε ένα ηλιόλουστο τοπίο και να απολαμβάνουν κρασί. Το τοπίο αυτό όμως, δεν βρίσκεται στην Ιταλία, αλλά στην Σλοβενία. Και συγκεκριμένα στην περιοχή Τσοτάρ κοντά στα ιταλικά σύνορα, ενώ ακόμη και το μπουκάλι στο τραπέζι φέρει ετικέτα κρασιού Τσοτάρ.

Το γεγονός αυτό, έφερε πολλές επικρίσεις και αρνητικές κριτικές, σε μια διαφημιστική καμπάνια η οποία κόστισε 9 εκατομμύρια ευρώ. Τα social media φυσικά και δεν έχασαν την ευκαιρία να διακωμωδήσουν την κατάσταση, με αποτέλεσμα η διαφήμιση να γίνει viral, για τους λάθος λόγους.

Ακόμη, ο διάσημος ιστορικός τέχνης, Τομάσο Μοντανάρι, χαρακτήρισε τη διαφημιστική καμπάνια «αποκρουστική» και «χυδαία» σπατάλη χρημάτων.

 

Πηγή: jenny.gr