Twitter – Έλον Μασκ: Ετοιμάζει το «app για τα πάντα»
«Twitter 2.0 The Everything App» είναι ο τίτλος μιας από τις διαφάνειες που παρουσίασε ο νέος ιδιοκτήτης στην εταιρεία πριν τις αναρτήσει και στο Twitter το βράδυ του Σαββάτου.
Παρά το γεγονός οτι υπήρξε μεγάλη… απώλεια από τους διαφημιστές που στερεί έσοδα από το Twitter, οι χρήστες επιστρέφουν κατά εκατομμύρια, σύμφωνα τουλάχιστον με το τελευταίο ανακοινωθέν του Ίλον Μασκ, ο οποίος έδωσε και μια πρώτη γεύση και για το σχέδιό του να μετατρέψει την πλατφόρμα σε «app για τα πάντα».
«Twitter 2.0 The Everything App» είναι ο τίτλος μιας από τις διαφάνειες που παρουσίασε ο νέος ιδιοκτήτης στην εταιρεία πριν τις αναρτήσει και στο Twitter το βράδυ του Σαββάτου.
Νέα χαρακτηριστικά
Όπως φαίνεται η Twitter Inc θα αποκτήσει νέα χαρακτηριστικά:
Έμφαση στο βίντεο
Κρυπτογραφημένα μηνύματα DM
Αναρτήσεις μεγάλου μήκους ή «longform»
Υπηρεσία πληρωμών
«Διαφημίσεις ως ψυχαγωγία»
Όλα αυτά βάζουν το Twitter στο δρόμο για να «ξεπεράσει τους ένα δισεκατομμύριο μηνιαίους χρήστες σε 18 ή 12 μήνες» όπως τιτίβισε ο εκκεντρικός δισεκατομμυριούχος νωρίτερα την Κυριακή.
Slides from my Twitter company talk pic.twitter.com/8LLXrwylta
— Elon Musk (@elonmusk) November 27, 2022
Οι εγγραφές νέων χρηστών
Σύμφωνα με άλλη διαφάνεια που ανήρτησε ο Μασκ, οι εγγραφές νέων χρηστών στο Twitter βρίσκονται σε «ιστορικό υψηλό» ξεπερνώντας τα δύο εκατομμύρια την ημέρα το επταήμερο που τέλειωσε στις 16 Νοεμβρίου. Το νούμερο είναι 66% υψηλότερο σε σχέση με την αντίστοιχη εβδομάδα του 2021.
Σε νέο ρεκόρ έφτασε και ο χρόνος που περνούν οι χρήστες στην πλατφόρμα, κατά μέσο όρο 8 δισεκατομμύρια ενεργά λεπτά ανά ημέρα το επταήμερο που τέλειωσε στις 15 Νοεμβρίου, αυξημένος κατά 30% σε ετήσια βάση.
Ακόμα, οι λογαριασμοί με παραπλανητικό όνομα που αναρτούν μηνύματα μίσους είχαν μειωθεί στις 13 Νοεμβρίου σε σχέση με τον Οκτώβριο του 2021.
Σύμφωνα με τις διαφάνειες, οι ψεύτικοι λογαριασμοί στην πλατφόρμα, ένα πρόβλημα που απασχολεί τις διαφημιστικές εταιρείες, μειώθηκαν μετά την απότομη εκτόξευσή τους νωρίτερα τον Νοέμβριο, όταν ο Μασκ λάνσαρε τη συνδρομητική υπηρεσία Ticker Blue, η οποία επέτρεπε σε οποιονδήποτε να αγοράζει το σήμα του πιστοποιημένου λογαριασμού για 8 δολάρια το μήνα.
Η υπηρεσία αποσύρθηκε αλλά σύμφωνα με τον Μασκ πρόκειται να επανέλθει τις επόμενες ημέρες με σήματα διαφορετικού χρώματος για γνήσιους λογαριασμούς εταιρειών, πολιτικών ή απλών χρηστών.
Το μεγάλο στοίχημα για τον νέο ιδιοκτήτη είναι ωστόσο να επαναφέρει τα διαφημιστικά έσοδα. Ο Μασκ έχει παραδεχτεί ότι το Twitter υπέστη «τεράστια βουτιά στα έσοδα», σε βαθμό να απειλείται η ύπαρξή του, μετά το πάγωμα διαφημίσεων που αποφάσισαν μεγάλες εταιρείες όπως η General Motors και η Volkswagen.
Ο Μασκ απέδωσε την έξοδο σε οργανώσεις για τα ατομικά δικαιώματα που κάλεσαν τους διαφημιστές σε μποϊκοτάζ μετά την επαναφορά του λογαριασμού του Ντόναλντ Τραμπ, κάτι που δημιούργησε φόβους για υποχωρήσεις στον έλεγχο περιεχομένου.
Ακολουθήστε μας για όλες τις ειδήσεις στο Bing News και το Google News