Ουάσινγκτον: Νέο ντοκουμέντο από την πτώση του αεροσκάφους στον ποταμό μετά την σύγκρουση ΒΙΝΤΕΟ
Υποστελεχωμένος ο πύργος ελέγχου την ώρα του δυστυχήματος.
Νέο βίντεο από τη στιγμή της σύγκρουσης του πολιτικού αεροσκάφους της American Airlines με το στρατιωτικό ελικόπτερο πάνω από το αεροδρόμιο «Ρόναλντ Ρίγκαν» της Ουάσινγκτον.
Το βίντεο έχει καταγράψει και την πτώση του αεροπλάνου με τους 64 επιβαίνοντες στο ποταμό Ποτόμακ, κυκλοφόρησε τις τελευταίες ώρες στο διαδίκτυο.
Ουάσινγκτον: Ο επόπτης του πύργου ελέγχου έδιωξε νωρίτερα έναν από τους ελεγκτές ΒΙΝΤΕΟ
Δείτε το βίντεο
🇺🇸 New footage of yesterday’s plane and helicopter collision over Washington pic.twitter.com/5RzFgIPurk
— Sprinter Observer (@SprinterObserve) January 31, 2025
Υποστελεχωμένος ο πύργος ελέγχου την ώρα του δυστυχήματος
Η στελέχωση του πύργου ελέγχου εναέριας κυκλοφορίας στο Εθνικό Αεροδρόμιο «Ρόναλντ Ρίγκαν» στην Ουάσινγκτον δεν ήταν «φυσιολογική για την ώρα και τον όγκο της κυκλοφορίας» το βράδυ της Τετάρτης, σύμφωνα με εσωτερική προκαταρκτική έκθεση ασφαλείας της Ομοσπονδιακής Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας των ΗΠΑ (FAA) για τη σύγκρουση του εμπορικού αεροσκάφους της American Airlines με το στρατιωτικό ελικόπτερο Black Hawk, την οποία εξέτασαν οι New York Times.
Τα πρόσωπα της αεροπορικής τραγωδίας με 67 θύματα στην Ουάσινγκτον ΦΩΤΟ
Ο ελεγκτής που χειριζόταν ελικόπτερα στην περιοχή του αεροδρομίου την ώρα εκείνη έδινε επίσης οδηγίες σε αεροπλάνα που προσγειώνονταν και αναχωρούσαν από τους διαδρόμους του. Αυτές οι εργασίες ανατίθενται συνήθως σε δύο ελεγκτές και όχι σε έναν.
Exclusive dash-cam video obtained by The Washington Post shows a previously unseen angle of the moment a plane and helicopter collided over the Potomac River on Wednesday night. https://t.co/1VErSdPVDW pic.twitter.com/kTicwRejsz
— The Washington Post (@washingtonpost) January 30, 2025
Αυτό αυξάνει τον φόρτο εργασίας για τον ελεγκτή εναέριας κυκλοφορίας και μπορεί να περιπλέξει τη δουλειά του. Ένας λόγος είναι ότι οι ελεγκτές μπορούν να χρησιμοποιούν διαφορετικές ραδιοσυχνότητες για να επικοινωνούν με τους πιλότους που πετούν αεροπλάνα και τους πιλότους που πετούν ελικόπτερα. Έτσι, ενώ ο ελεγκτής επικοινωνεί με τους πιλότους του ελικοπτέρου και του αεροσκάφους, ενδέχεται να μην μπορούν να ακούσουν ο ένας τον άλλον.
Σύμφωνα με την έκθεση της FAA για το μοιραίο βράδυ, τα καθήκοντα της διαχείρισης της κυκλοφορίας ελικοπτέρων και της διαχείρισης των αεροσκαφών κατανέμονται σε δύο άτομα από τις 10 π.μ. έως τις 9:30 μ.μ. στο αεροδρόμιο. Μετά τις 9:30, τα καθήκοντα αυτά συνήθως συγχωνεύονται, με την προϋπόθεση πως η κίνηση μειώνεται.
Ωστόσο, με πληροφορίες από το protothema, ένας προϊστάμενος ελέγχου εναέριας κυκλοφορίας έκρινε πως η κυκλοφορία δεν ήταν «φορτωμένη» και αποφάσισε, κάποια στιγμή πριν από τις 9:30 μ.μ. να επιτρέψει σε έναν ελεγκτή εναέριας κυκλοφορίας να φύγει νωρίτερα από τη λήξη της βάρδιας.
Αυτή η διαμόρφωση του προσωπικού «δεν ήταν φυσιολογική για την ώρα της ημέρας και τον όγκο της κυκλοφορίας» και παραμένει ασαφές γιατί ο επόπτης επέλεξε να το κάνει αυτό το βράδυ της Τετάρτης.
Διαβάστε επίσης:
Πάτρα: Μάγειρας του δήμου χτυπήθηκε από ρεύμα! – Γιατί απεκρύβη το περιστατικό
Άκαρπη και η δεύτερη ψηφοφορία για τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας, πότε θα γίνει η 3η διαδικασία
Ακολουθήστε μας για όλες τις ειδήσεις στο Bing News και το Google News