Πάτρα: Η γραφειοκρατία «πνίγει» την Μαρίνα, αλλά έρχονται εξελίξεις
Η «Πελοπόννησος» μίλησε με τον αντιδήμαρχο Εργων Χρήστο Κορδά, ο οποίος επισήμανε μεν ότι έχει σημειωθεί πρόοδος για τα έργα των σχεδόν 800.000 ευρώ, αλλά ακόμα δεν μπορεί να ειπωθεί με ακρίβεια πότε θα ξεκινήσουν τα έργα.
Με αρκετά αργούς ρυθμούς σημειώνονται εξελίξεις στο έργο αποκατάστασης της μαρίνας της Πάτρας. Στα τέλη Νοεμβρίου θα εισέλθουμε στον τρίτο χρόνο, όπου μεγάλο μέρος των υποδομών ελλιμενισμού θα παραμένουν ακατάλληλα προς χρήση.
Η «Πελοπόννησος» μίλησε με τον αντιδήμαρχο Εργων Χρήστο Κορδά, ο οποίος επισήμανε μεν ότι έχει σημειωθεί πρόοδος για τα έργα των σχεδόν 800.000 ευρώ, αλλά ακόμα δεν μπορεί να ειπωθεί με ακρίβεια πότε θα ξεκινήσουν τα έργα.
«Εχει προχωρήσει η φάση του διαγωνισμού. Αρχικά είχαμε ξεκινήσει τη διαδικασία απευθυνόμενοι σε 20 εταιρείες, αλλά καμία δεν ενδιαφέρθηκε. Κάναμε τροποποίηση και προσθέσαμε περίπου 100.000 ευρώ και με τη νέα πρόσκληση, έδωσαν προσφορά δύο εταιρείες κοντά στο χρηματικό όριο που είχαμε θέσει. Τώρα τρέχουν οι υπηρεσίες τις γραφειοκρατικές διαδικασίες και αναμένουμε πιθανότατα αυτή ή την επόμενη εβδομάδα για να καταλήξουμε σε ανάδοχο» τόνισε ο κ. Κορδάς.
Η όλη διαδικασία γίνεται με τον χαρακτηρισμό του «κατεπείγοντος», αλλά έχει προσκρούσει στην κρατική δυσκινησία για εκταμίευση χρηματοδότησης και στην εκτεταμένη γραφειοκρατία που απαιτείται. Το αποτέλεσμα είναι να έχουν περάσει δύο χρόνια κι ακόμα να μην έχει εκτελεστεί καμία εργασία, ενώ επιπλέον ουδείς μπορεί να πει με ασφάλεια πότε θα ξεκινήσουν τα έργα αποκατάστασης.
Τα τρία «μπαστούνια» που δένουν τα σκάφη στη μαρίνα της Πάτρας έχουν καταστραφεί από την κακοκαιρία του Νοεμβρίου 2021. Εκτοτε, οι υποδομές ελλιμενισμού της περιοχής παραμένουν σε «μαύρο χάλι», αφού δεν είχε εκταμιευθεί μέχρι πρόσφατα η έκτακτη χρηματοδότηση από το αρμόδιο υπουργείο. Συγκεκριμένα, αν και το αίτημα είχε γίνει έγκαιρα από τον Δήμο, μόλις πριν μερικούς μήνες προχώρησε το υπουργείο στη χρηματοδότηση.
Οι εργασίες που προβλέπει η μελέτη αναφέρονται μόνο στις τρεις αποβάθρες που έχουν καταστεί ακατάλληλες εδώ και 23 μήνες. Εκεί δένουν σκάφη 8 έως 12 μέτρων.
Με βάση τη μελέτη, θα πρέπει να γίνει η προμήθεια, πόντιση/εγκατάσταση συστήματων πλωτών προβλητών στη μαρίνα Πατρών, συνολικού μήκους 180 μέτρων (3χ60μ.) και πλάτους 2,4 μέτρων. Οι νέες προβλήτες θα πρέπει να έχουν τις απαραίτητες δέστρες, αναμονές για τις ηλεκτρομηχανολογικές παροχές, σύστημα αγκύστρωσης των πλωτών προβλητών, σύστημα αγκυροβολίας σκαφών, πυργίσκους ρεύματος και νερού, πυρόσβεσης και άλλων εργαλείων.
Εφόσον οι φάκελοι των προτάσεων που κατέθεσαν οι ενδιαφερόμενοι είναι πλήρεις, τότε θα προχωρήσει ομαλά ο διαγωνισμός και εντός Φθινοπώρου θα υπογράψει ο ανάδοχος τη σύμβαση για να ξεκινήσει τις εργασίες αποκατάστασης, ώστε μέσα σε λιγότερο από τρεις μήνες να έχει παραδώσει το έργο.
Διαβάστε επίσης
Μαρίνα Πάτρας: Ιδεοληψία, κρατισμός και αναίτιες καθυστερήσεις
ΦΩΤΟΡΕΠΟΡΤΑΖ: Εικόνες καταστροφής σε Μαρίνα Πάτρας και Πλαζ – Άνοιξε ο δρόμος στο Ρίον
Πάτρα: «Μνηστήρες» για έργα στην Μαρίνα – Ενδιαφέρον εξειδικευμένων εταιρειών
Ακολουθήστε μας για όλες τις ειδήσεις στο Bing News και το Google News