ΠΟΛΙΤΙΚΗ
Ανδρουλάκης: «Ομολογία φιάσκου της ΝΔ η παραίτηση Σκλήκα» – Επίθεση στον πρωθυπουργό για τα ΕΛΤΑ
Σκληρή κριτική στην κυβέρνηση και προσωπικά στον Κυριάκο Μητσοτάκη εξαπέλυσε ο πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ, Νίκος Ανδρουλάκης, μετά την παραίτηση του διευθύνοντος συμβούλου των ΕΛΤΑ, κάνοντας λόγο για «ομολογία φιάσκου» και προσπάθεια αποφυγής λογοδοσίας.
