ΠΟΛΙΤΙΚΗ
Αθήνα στο επίκεντρο της ενέργειας: Τρεις πρώην υπουργοί της κυβέρνησης Τραμπ στη σύνοδο P-TEC – Δηλώσεις Παπασταύρου για LNG και υδρογονάνθρακες
Η Ελλάδα φιλοξενεί στις 6 και 7 Νοεμβρίου τη σύνοδο της Σύμπραξης για τη Διατλαντική Συνεργασία στην Ενέργεια (P-TEC), με τη συμμετοχή κορυφαίων Αμερικανών αξιωματούχων και υπουργών από 25 χώρες. Ο υπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας Σταύρος Παπασταύρου τόνισε ότι η χώρα «μπαίνει στο επίκεντρο των παγκόσμιων ενεργειακών εξελίξεων», αναδεικνύοντας τον ρόλο της Ελλάδας ως πύλης του αμερικανικού LNG προς την Ευρώπη.
