Φρένο Πελετίδη σε Φαρμάκη για λύση με το τρένο: Στον Δήμο Πατρέων δε βρίσκουν λόγο για δημόσιαο διάλογο

Εμμένει στις αποφάσεις και τις χρόνιες διεκδικήσεις

Φρένο Δεν είναι στις ράγες η ανταπόκριση του δημάρχου στο κάλεσμα του περιφερειάρχη

Αρκετά ενδιαφέρουσα ήταν η παρέμβαση του περιφερειάρχη Δυτικής Ελλάδας Νεκτάριου Φαρμάκη, στην «Πελοπόννησο της Δευτέρας», για το τρένο της Πάτρα όπου ουσιαστικά εξέφρασε την πρόθεσή του να αναλάβει πρωτοβουλία για να γίνει σύσκεψη όλων των φορέων που θα φέρει εξελίξεις.

Ακολούθησε η συνέντευξη του αναπληρωτή περιφερειάρχη Χαράλαμπου Μπονάνου στον Peloponnisos FM 104,1, όπου σημείωσε πως δεν χρειάζεται «να κάνουμε επαναστατική γυμναστική, αλλά να δούμε ρεαλιστική πρόταση».

Μετά από αυτές τις παρεμβάσεις, θα περίμενε κανείς ότι η δημοτική αρχή θα αντιδρούσε επίσημα, αλλά κάτι τέτοιο δεν έχει συμβεί. Προφανώς, για τον Δήμο Πατρέων το θέμα είναι ξεκάθαρο, επομένως εκτιμούν ότι δε χρειάζονται συσκέψεις μετά συσκέψεων.

Στο Δημαρχείο δε μπαίνουν καν στη διαδικασία να συζητήσουν «εναλλακτικές λύσεις», αφού θεωρούν ότι η υπογειοποίηση από Κανελλοπούλου έως Νέο Λιμάνι έχει «κλειδώσει» με πρωθυπουργική δέσμευση ανεξάρτητα από το αν υπάρχει εξασφαλισμένη χρηματοδότηση ή όχι.

Ο Κώστας Πελετίδης σε δήλωσή του στην «Πελοπόννησο», προ ημερών, επανέλαβε το σαφέστατο τρίπτυχο των διεκδικήσεων που είναι: πλήρης υπογειοποίηση, γραμμικό πάρκο, συνέχιση λειτουργίας προαστιακού. Ε

πομένως, στον Δήμο Πατρέων δε βρίσκουν λόγο να προκληθεί μία δημόσια συζήτηση για το θέμα που θα αποπροσανατολίσει την κοινή γνώμη από τις χρόνιες διεκδικήσεις.

Γι’ αυτό το λόγο δε φαίνεται στον ορίζοντα πως θα συζητηθεί ξανά στο δημοτικό συμβούλιο το θέμα του τρένου. Το ανώτατο αποφασιστικό όργανο της πόλης έχει πάρει απόφαση τα προηγούμενα χρόνια προς αυτή την κατεύθυνση και δε φαίνεται ότι υπάρχει διάθεση να αλλάξει αυτή η σαφής θέση, καθώς θα ήταν ένα πισωγύρισμα.

Ο Δήμος Πατρέων είναι σαφής: Ο τρόπος διέλευσης έχει λυθεί και θα είναι υπόγειος κατά τουλάχιστον 5,2 χιλιόμετρα και αναμένεται ο τρόπος που θα χρηματοδοτηθεί το έργο. Με λίγα λόγια, ακόμα και αν το έργο προσκρούει σε ευρωπαϊκή άρνηση για χρηματοδότηση, ο Δήμος θα πιέσει για να βρεθούν εναλλακτικές πηγές από κρατικούς πόρους, όπως το Πρόγραμμα Δημοσίων Επενδύσεων.

Το σίγουρο είναι ότι θα μας απασχολήσει έντονα ο δημόσιος διάλογος γύρω από το ζήτημα του τρένου, καθώς η Περιφέρεια και ο Δήμος παίρνουν θέσεις ενώ αναμένονται και άλλοι φορείς της περιοχής να εκφράσουν τα «θέλω» και τα «πρέπει» τους.

Η παράταξη Σκιαδαρέση, πάντως, ως προς το θέμα του τρένου, χθες, εκτίμησε πως δε θα συζητηθεί στη σημερινή συνεδρίαση του περιφερειακού συμβουλίου, αφού δε συμπεριλήφθηκε στην ημερήσια διάταξη, παρά το ότι ο Γεράσιμος Φεσσιάν κατέθεσε σχετικό αίτημα από τις 10 Ιουλίου. Με σχετική ανακοίνωση, η παράταξη Σκιαδαρέση τονίζει ότι η «περιφερειακή αρχή σφυρίζει αδιάφορα για τα σιδηροδρομικά έργα στη Δυτική Ελλάδα».

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Διάγγελμα Μπάιντεν: Η αποχώρηση από την κούρσα των Προεδρικών εκλογών, η Καμάλα Χάρις και η αντίδραση Τραμπ

Τραγωδία στην Πάτρα: Νεκρή και η 38χρονη μητέρα που έχασε το βρέφος στον 8 μήνα – Τι συνέβη, από τι έπασχε

Αχαΐα: Του επιτέθηκε με σιδερογροθιά και τον έστειλε στο νοσοκομείο

Ενόργανη Γυμναστική: Πρωταθλήτρια καταγγέλλει ομοσπονδιακό προπονητή για απόπειρα βιασμού

Μιλένα Αποστολάκη: Αποσύρει την υποψηφιότητά της από την κούρσα ηγεσίας του ΠΑΣΟΚ

Φορολογικές δηλώσεις: Πότε η απόφαση για παράταση της προθεσμίας

Οι έξι αλλαγές που έρχονται από το φθινόπωρο σε συντάξεις και ασφαλιστικό