Μετρά αντίστροφα για το «Ροδοδάφνη-Ρίο»: Οι Ισπανοί έστειλαν υλικό στο λιμάνι της Πάτρας
Ήδη, στο λιμάνι της Πάτρας κατέπλευσε πλοίο από την Αστούρια και ξεφορτώθηκαν δεκάδες τόνοι πρώτης ύλης των εργασιών.
Στις «ράγες» μπαίνει το έργο της νέας σιδηροδρομικής σύνδεσης Ροδοδάφνης-Ρίου. Η ανάδοχος κοινοπραξία «ΤΕΡΝΑ-Μυτιλιναίος» άρχισε να παραλαμβάνει το υλικό από την Ισπανία, προκειμένου να αρχίσει το έργο.
Ήδη, στο λιμάνι της Πάτρας κατέπλευσε πλοίο από την Αστούρια και ξεφορτώθηκαν δεκάδες τόνοι πρώτης ύλης των εργασιών. Πρόκειται για 34μετρες σιδηροδρομικές γραμμές, που θα τοποθετηθούν στο τμήμα, το οποίο περιλαμβάνει την κατασκευή 28,8 χιλιομέτρων διπλής επιδομής. Επίσης, προβλέπεται η κατασκευή 3 Σταθμών (Ψαθόπυργος, Αραχωβίτικα, Ρίο), καθώς και 4 Στάσεις, όπως και ηλεκτρομηχανική εγκατάσταση εντός της σήραγγας Παναγοπούλας.
Τις τελευταίες μέρες το υλικό μεταφέρεται με ειδικά διαμορφωμένες νταλίκες στα εργοτάξια κατά μήκος της διαδρομής και σύντομα επίκειται η προμήθεια στρωτήρων και χαλικιού.
Από την ΕΡΓΟΣΕ έγινε γνωστό ότι «είναι σχεδόν όλα έτοιμα για να ξεκινήσει η κατασκευή της διπλής σιδηροδρομικής γραμμής και προβλέπεται ότι το έργο θα παραδοθεί από την εταιρεία στα τέλη του 2026 έως τις αρχές του 2027».
Το κόστος ανέρχεται σε 129,5 εκατ. ευρώ και συγχρηματοδοτείται από το ΕΣΠΑ.
Ακολουθήστε μας για όλες τις ειδήσεις στο Bing News και το Google News