Πάτρα: Επιδερμική συζήτηση για την κρουαζιέρα στο δημοτικό συμβούλιο

Παρουσιάστηκε η πρώτη – αναμενόμενη και γνωστή – διαφορά πολιτικής ανάμεσα στις παρατάξεις Πελετίδη-Σβόλη για την προσέλκυση τουριστών στην Πάτρα

κρουαζιέρα

Με δυναμικό τρόπο, αλλά και προσπάθεια εστίασης στην πολιτική ουσία των ζητημάτων που απασχολούν την Πάτρα ξεκίνησε η νέα θητεία στην πρώτη συνεδρίαση του δημοτικού συμβουλίου.

Ο αντιπρόεδρος του δημοτικού συμβουλίου και σύμβουλος της παράταξης Σβόλη Παναγιώτης Ζαφειρόπουλος έδειξε από την πρώτη στιγμή τις αντιπολιτευτικές διαθέσεις του, καθιστώντας σαφείς τις πολιτικές διαφορές του με την παράταξη του Κ. Πελετίδη. Ο κ. Ζαφειρόπουλος, μεταξύ άλλων, ρώτησε τον δήμαρχο γιατί στο σχέδιο του Δήμου για χρηματοδοτούμενα έργα που εντάσσονται στο Βιώσιμο Σχέδιο Αστικής Ανάπτυξης δεν υπάρχουν προβλέψεις για την κρουαζιέρα και τους τρόπους που θα μπορούσε να την προσεγγίσει η Πάτρα, αλλά και τη μαρίνα μέγκα γιοτ.

Επιπλέον, κατέθεσε ερωτήσεις και για άλλα ζητήματα, όπως αν υπάρχει πρόβλεψη για μεγάλη μαρίνα, αν μπορούν να ανταποκριθούν οι υπηρεσίες του Δήμου στο βαρύ φορτίο εκτέλεσης πολλών έργων, αλλά και αν σκοπεύει η δημοτική αρχή να προχωρήσει σε αντιπλημμυρικά έργα στο κέντρο της πόλης, όπου έχουν παρατηρηθεί πλημμυρικά φαινόμενα το προηγούμενο διάστημα μετά από έντονες νεροποντές.

Με τον τρόπο του, ο κ. Ζαφειρόπουλος έδειξε από την πρώτη στιγμή ότι σε αυτή τη θητεία θα είναι αρκετά πιεστικός, προσπαθώντας να «εμφανίσει» στην κοινωνία τις θέσεις του Κ. Πελετίδη και της «Λαϊκής Συσπείρωσης» γύρω από ζητήματα που εκτιμά ο ίδιος ότι θα βελτίωναν τις οικονομικές συνθήκες της πόλης.

Στον Παναγιώτη Ζαφειρόπουλο απάντησε ο δήμαρχος Κώστας Πελετίδης, ο οποίος σημείωσε ότι «θέσεις για μέγκα γιοτ έχουμε, μέγκα γιοτ δεν έχουμε. Ο ΟΛΠΑ έχει 17 θέσεις, αλλά πρόσφατα μόνο ένας τενίστας ήρθε στην πόλη (σ.σ. εννοώντας τον σπουδαίο Ράφα Ναδάλ, ο οποίος είχε καταπλεύσει στην Πάτρα για λίγες ώρες το καλοκαίρι μαζί με την οικογένειά του και φίλους του, για μια σύντομη βόλτα και ανεφοδιασμό)».

Ο δήμαρχος δεν είπε την άποψή του για την κρουαζιέρα, καθώς πιστεύει ότι η προσέλκυση κρουαζιερόπλοιων δεν είναι θέμα του Δήμου. «Δεν διοργανώνει ένας δήμος αυτά τα ταξίδια. Είναι ιδιωτικές επενδύσεις που θέλουν να κερδίζουν. Οι άνθρωποι που γνωρίζουν, όπως ο κ. Τελώνης και ο κ. Βρης, έχουν υποστηρίξει ότι δεν έχουν τη βούληση να έρθουν στην Πάτρα οι ιδιώτες διοργανωτές ταξιδιών, επειδή δεν τους συμφέρει. Δεν το λέω εγώ, οι γνώστες του αντικειμένου το λένε. Εμείς είμαστε θετικοί να έρθουν στην Πάτρα όλα τα κρουαζιερόπλοια του κόσμου, αλλά δεν έχουμε ψευδαισθήσεις».

Πάντως, το σώμα του συμβουλίου δεν μπήκε στην ουσία του θέματος της προσέλκυσης κρουαζιερόπλοιων στην Πάτρα, αφού αντικείμενο της συζήτησης ήταν το σχέδιο έργων για τη Βιώσιμη Αστική Ανάπτυξη της πόλης.

Τέλος, όσον αφορά τα αντιπλημμυρικά έργα, ο δήμαρχος υποστήριξε ότι ορισμένα έχουν ενταχθεί και στο Σχέδιο Βιώσιμης Αστικής Ανάπτυξης, αλλά μόνο για την αλλαγή αγωγών ομβρύων υδάτων υπολογίζει πως το κόστος θα ξεπεράσει το μισό δις ευρώ, χωρίς να εξειδικεύει περισσότερο την απάντησή του.

 Διαβάστε επίσης:

Καιρός: Ραγδαία επιδείνωση από το Σάββατο με κατακόρυφη πτώση της θερμοκρασίας και χιόνια – Έκτακτο δελτίο από ΕΜΥ

Μέγαρα: Προθεσμία για να απολογηθεί πήρε ο 23χρονος για την κακοποίηση του 4χρονου αγοριού

Αχαΐα: Θρήνος για την απώλεια του πρώην Βουλευτή Νίκου Τσούκαλη – «Εσβησε» ένας ακέραιος άνθρωπος

Εξαφάνιση Μεσολόγγι: Ακαμπτος ο 50χρονος που κατηγορείται για τη δολοφονία του Μπάμπη – Τι επιδιώκει

Ομόφυλα ζευγάρια: Σχέδιο αντίδρασης από την εκκλησία, τρεις κινήσεις -Επισπεύδει την Ιεραρχία ο Ιερώνυμος