Η Θεατρική Ομάδα του Πολιτιστικού Κέντρου Εργαζομένων ΟΤΕ Πάτρας-Αχαΐας φέρνει την «Αόρατη Όλγα» ΦΩΤΟ

Παράλληλα, προετοιμάζει και άλλη μία παράσταση!

Θεατρική Από τις πρόβες της παράστασης "Αόρατη Όλγα" (φωτογραφία: Μάριος Πασχάκης)

Όχι μία αλλά δύο παραστάσεις προετοιμάζει η Θεατρική Ομάδα του Πολιτιστικού Κέντρου Εργαζομένων ΟΤΕ Πάτρας-Αχαΐας, εκτός από την συμμετοχή της στον Ζωντανό Μώμο.

Η πρώτη από τις δύο παραστάσεις είναι το έργο του Γιάννη τσίρου “Αόρατη Όλγα”, έργο που είχε παρουσιαστεί αρχικά στο πλαίσιο του προγράμματος Emmergency Entrance του Εθνικού Θεάτρου της Ελλάδας, του Θεάτρου Γκαριμπάλντι της Ιταλίας, του Εθνικού Θεάτρου του Ισραήλ Habima, του Εθνικού Θεάτρου της Πράγας, του Ουγγρικού Θεάτρου της Κλουζ-Ρουμανία και του Schauspielhaus Graz της Αυστρίας.

Θεατρική

Φωτογραφία: Μάριος Πασχάκης

Αυτή είναι η ιστορία που επέλεξε η Θεατρική Ομάδα του Πολιτιστικού Κέντρου Εργαζομένων ΟΤΕ Πάτρας-Αχαΐας και ο σκηνοθέτης της παράστασης Ηλίας Αναστασόπουλος για να παρουσιάσουν με αφορμή την Ημέρα της Γυναίκας. Έτσι, στη σκηνή του Θεάτρου Αγορά, στις 8, 9, 10 και 11 Μαρτίου, θα ανέβει η Όλγα, μία νεαρή μετανάστρια που πέφτει θύμα τράφικινγκ και αποτελεί αντικείμενο σκληρής συναλλαγής.

“Συνήθως, η Ημέρα της Γυναίκας είναι συνιφασμένη με νυχτερινές εξόδους για τις γυναίκες, δώρα, πανηγύρια κλπ. Θέλαμε να τονίσουμε πως εκτός από χαρούμενες γυναίκες υπάρχουν και γυναίκες καταπιεσμένες, τις οποίες τις εμπορεύονται” σημειώνει χαρακτηριστικά ο Ηλίας Αναστασόπουλος μιλώντας στο pelop.gr για την παράσταση και συνεχίζει: “Θέλαμε λιγάκι να δώσουμε την άλλη εικόνα. Να θυμηθούμε πως υπάρχουν και άλλα πράγματα. Θέλαμε να θίξουμε κάτι που δεν το θίγει κανείς ή το θίγουν ελάχιστοι. Αλλωστε, πρέπει να πω πως διαφωνώ με την ιδέα της “παγκόσμιας ημέρας”. Το βρίσκω και λίγο σεξιστικό. Δηλαδή δεν θα πρέπει να εορτάζεται η γυναίκα τις υπόλοιπες ημέρες;”.

Θεατρική

Φωτογραφία: Μάριος Πασχάκης

Θεατρική

Φωτογραφία: Μάριος Πασχάκης

Η παράσταση, ένα αρκετά σκληρό έργο, είναι ακατάλληλη για ανηλίκους, ενώ η παρουσίασή της στην Πάτρα έχει και μία ακόμα πρωτοτυπία. Στο αρχικό κείμενο, εκτός από την πρωταγωνίστρια όλοι οι υπόλοιποι ρόλοι ερμηνεύονται από άνδρες, οι οποίοι όλοι με τη σειρά τους καταδυναστεύουν την Όλγα. Ένας γιατρός, ένας πελάτης, ένας μαστροπός, ένας δικηγόρος και ένας αστυνόμος. Ο Ηλίας Αναστασόπουλος, με την σύμφωνη γνώμη του συγγραφέα, αποφάσισε ο ρόλος του δικηγόρου να δοθεί σε γυναίκα. “Θέλαμε να δίξουμε και την ομόφυλη βία και καταπίεση” μας λέει εξηγώντας το σκεπτικό του. Παράλληλα, στο τέλος της παράστασης έχουμε μία ακόμα γυναικεία παρουσία, αυτή της δημοσιογράφου που αναγγέλει τις εξελίξεις της υπόθεσης.

Θεατρική

Φωτογραφία: Μάριος Πασχάκης

Θεατρική

Φωτογραφία: Μάριος Πασχάκης

Τις σκοτεινές διαδρομές ενός ολόκληρου μηχανισμού που δεν γνωρίζει ηθικές αναστολές, μην επιτρέπποντας στην Όλγα να ξεφύγει από το αδιέξοδό της θα παρουσιάσουν επί σκηνής οι Νατάσσα Σαρδελή, Κίμωνας Τασσόπουλος, Γιώργος Τσάπαλος. Γιώργος Γραμματίκας, Ανδρέας Τασσόπουλος, Νίκη Καραβούλια και Σπυριδούλα Γεωργίου. Το κείμενο όπως προείπαμε είναι του Γιάννη Τσίρου, η σκηνοθεσία του Ηλία Αναστασόπουλου, η μουσική του Γιώργου Δρίτσα και στο τραγούδι είναι η Δώρα Βέτσου.

“ΚΟΥΚΟΥ” ΤΑ ΔΥΟ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΤΡΙΗΜΕΡΑ ΤΟΥ ΜΑΡΤΙΟΥ

Όμως η Θεατρική Ομάδα του Πολιτιστικού Κέντρου Εργαζομένων ΟΤΕ Πάτρας-Αχαΐας δεν σταματά εκεί, καθώς στα σκαριά έχει και μία ακόμα παράσταση που αναμένεται να παρουσιαστεί τα δύο τελευταία τριήμερα του Μαρτίου, μία παράσταση εντελώς διαφορετική από την “Αόρατη Όλγα”.

Ο λόγος για το “Κούκου” του Φεντώ ή αλλιώς “Έξυπνο Πουλί” σε μετάφραση και διασκευή του Βαγγέλη Οικονόμου.

Πρόκειται για μάι φαρσοκωμωδία, ένα έργο γεμάτο αδιέξοδα, φιλοφιλίες, ευτράπελα, περιπλοκότητες και πολλές πολλές ακολασίες που χαρίζουν άφθονο γέλιο.

Η ιστορία περιστρέφεται γύρω από μια παράνομη εξωσυζυγική σχέση που γυρνάει μπούμερανγκ στον «αθώο» Βατλέν, ο οποίος  μπλέκει στα δίχτυα μιας τρελής Ισπανίδας.

Που θα μπορούσε να οδηγήσει μία μοιχεία στο Λονδίνο; Ποιοι φίλοι σου μπορούν να καλύψουν τις πράξεις σου με τον ίδιο τρόπο που θα σε σκέπαζε η μαμά σου στο κρεβάτι; Τι μυστικά υπάρχουν κεκλεισμένων των θυρών; Το κρεβάτι είναι το κέντρο της γης και γύρω γύρω; Πόρτες! Πόρτες που ανοιγοκλείνουν Πόρτες που αποκαλύπτουν Πόρτες που σε κάθε άνοιγμά τους φέρνουν και μία καινούρια έκπληξη Πόρτες που μοιάζουν να οδηγούν σε ερωτικούς παραδείσους , αλλά μάλλον οδηγούν σε κωμικοτραγικές καταστάσεις.