kataggelies.gov.gr: Νέα πλατφόρμα για τους καταναλωτές και τις πλασματικές καταγγελίες – Πώς θα λειτουργεί

Στο kataggelies. gov.gr θα μπορούν να γίνονται ανώνυμες και επώνυμες καταγγελίες. Θα λειτουργεί δηλαδή όπως το τηλεφωνικό κέντρο, 1520 και θα επιλαμβανόμαστε όλα τα ζητήματα  αυτά», δήλωσε ο αναπληρωτής υπουργός Ανάπτυξης και Επενδύσεων, Νίκος Παπαθανάσης.

kataggelies.gov.gr

Για τον νέο μηχανισμό προστασίας του καταναλωτή προκειμένου να αντιμετωπιστεί το φαινόμενο των πλασματικών εκπτώσεις αλλά και για τη νέα πλατφόρμα kataggelies.gov.gr μίλησε ο αναπληρωτής υπουργός Ανάπτυξης και Επενδύσεων, Νίκος Παπαθανάσης στην ΕΡΤ.

Όπως είπε ο κ. Παπαθανάσης σχετικά με το θέμα των πλασματικών εκπτώσεων, «παρότι υπάρχει ένας μηχανισμός ελέγχου, επεξεργαζόμαστε έναν άλλο μηχανισμό που θα παίρνουμε την τιμή των τελευταίων 30 ημέρων του προϊόντος. Η τιμή θα ορίζεται ως η τιμή από όπου θα αρχίζει η έκπτωση του προϊόντος. Είναι κάτι το οποίο επεξεργαζόμαστε. Αυτό είναι στη διαβούλευση και θα έρθει σύντομα για ψήφιση στη Βουλή».

Στην ερώτηση εάν ένας  έμπορος – καταστηματάρχης θα πρέπει να δίνει τις τιμές των προϊόντων σε αυτή τη πλατφόρμα, είπε πως αυτή θα λειτουργεί όπως και τώρα. «Όπως γίνονται τώρα έλεγχοι στα προϊόντα, παρακολουθούμε και ελέγχουμε τις τιμές, έτσι θα κάνουμε και στο μέλλον. Θα πηγαίνουμε και θα ανατρέχουμε 3ο ημέρες πριν, θα βρίσκουμε τις τιμές που έχει ένα προϊόν και στη συνέχεια επί των τιμών αυτών θα τίθενται οι εκπτώσεις. Θα είναι ένας επιπρόσθετος μηχανισμός στον υφιστάμενο μηχανισμό που έχουμε σήμερα» τόνισε.

 Έρχεται  η νέα πλατφόρμα kataggelies.gov.gr

Εν συνεχεία εξήγησε τον τρόπο που θα λειτουργεί η νέα πλατφόρμα του υπουργείου Ανάπτυξης και Επενδύσεων για τις καταγγελίες, kataggelies. gov.gr. «Ταυτόχρονα επεξεργαζόμαστε και μια λειτουργία στο υπουργείο που μπορεί να κατατίθενται καταγγελίες. Στο kataggelies. gov.gr θα μπορούν να γίνονται ανώνυμες και επώνυμες καταγγελίες. Θα λειτουργεί δηλαδή όπως το τηλεφωνικό κέντρο, 1520 και θα επιλαμβανόμαστε όλα τα ζητήματα  αυτά» τόνισε.

«Επομένως έχουμε μηχανισμό τον ενισχύουμε και θα συνεχίσουμε να ενισχύουμε τους μηχανισμούς προστασίας του καταναλωτή» πρόσθεσε.