Ολυμπία Οδός – Πατρών-Πύργου: Ξεκινούν ασφαλτοστρώσεις και στην Κάτω Αχαγιά

Αυτή τη στιγμή υπάρχει πλήρης χάραξη στο εργοτάξιο του αυτοκινητοδρόμου από το Μιντιλόγλι έως τον Πύργο

Ολυμπία

Σε πλήρη εξέλιξη βρίσκεται η κατασκευή του οδικού άξονα Πάτρα-Πύργος, σύμφωνα με τοποθέτηση που έκανε ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Ολυμπίας Οδού Παναγιώτης Παπανικόλας στο συνέδριο Olympia Forum, που διεξάγεται στις εγκαταστάσεις της Διεθνούς Ολυμπιακής Ακαδημίας στην Αρχαία Ολυμπία από το Οικονομικό Φόρουμ των Δελφών και την εφημερίδα «ΠΑΤΡΙΣ».

Ο κ. Παπανικόλας έδειξε ένα βίντεο με την εξέλιξη εργασιών και τόνισε πως έχει ξεκινήσει στην Ηλεία η ασφαλτόστρωση και τον Οκτώβριο θα ξεκινήσει και στο κομμάτι της Κάτω Αχαΐας.

«Αυτή τη στιγμή υπάρχει πλήρης χάραξη του αυτοκινητοδρόμου, δηλαδή κάποιος μπορεί να μπει από το Μιντιλόγλι και να βγει στον Πύργο από το εργοτάξιο» πρόσθεσε.

Ο κ. Παπανικόλας, αναφερόμενος στις καινοτομίες που θα εφαρμόσει η Ολυμπία Οδός στην Πατρών-Πύργου ανέφερε πως «ό,τι υπάρχει αυτή τη στιγμή στο Αθήνα-Πάτρα θα υπάρχει και στο Πάτρα-Πύργος. Χιλιομετρική χρέωση πού λειτουργεί και οι χρήστες μας θα πληρώνουν για τα χιλιόμετρα που διανύουν, θα υπάρχουν αυτόματα μηχανήματα πληρωμής στους σταθμούς διοδίων, σταθμοί εξυπηρέτησης αυτοκινητιστών, θα υπάρχουν φορτιστές και θα συνεχίσουμε αυτό το πρόγραμμα της παραγωγής νερού από τον αέρα, τουλάχιστον στους χώρους στάθμευσης του αυτοκινητόδρομου».

Σε ερώτηση για το εργατικό δυναμικό, ο κ. Παπανικόλας τόνισε πως «στη φάση κατασκευής απασχολούνται 700 άτομα, ενώ θα φτάσει κάποια στιγμή το επόμενο καλοκαίρι ακόμα και τα 800 άτομα. Εννοείται με την ολοκλήρωση του αυτοκινητοδρόμου σταματούν οι εργαζόμενοι της κατασκευής, άλλα έρχονται ύστερα οι μόνιμοι υπάλληλοι της εταιρείας οι οποίοι θα απασχολούνται στο έργο στο Πάτρα-Πύργος. Αυτοί θα είναι γύρω στα 110 άτομα κυρίως από την τοπική κοινωνία».

Τέλος, στην ερώτηση για το Πύργος–Καλό Νερό–Τσακώνα, αλλά και το Πύργος–Αρχαία Ολυμπία, ο κ. Παπανικόλας δήλωσε πως «Εχουμε πάρει εντολή να ξαναδούμε τη μελέτη και να κοιτάξουμε και την Ανατολική χάραξη. Οι μελέτες όλου αυτού του δικτύου θα είναι έτοιμες στο τέλος του χρόνου και θα υποβάλλουμε τότε τη μελέτη περιβαλλοντικών επιπτώσεων για να επιλέξει το ελληνικό δημόσιο με ποια χάραξη θα προχωρήσει».