Σύνδεση Λευκάδας-Αιτωλοακαρνανίας: Ωριμάζει η υποθαλάσσια σήραγγα
Εως και σήμερα, ως γνωστόν, η σύνδεση της Αιτωλοακαρνανίας και γενικότερα της ηπειρωτικής χώρας με τη Λευκάδα επιτυγχάνεται με τη μεταλλική αρθρωτή γέφυρα που είναι περιστρεφόμενη και πλαγιοδετεί για την απελευθέρωση του στενού, αβαθούς δίαυλου, διακόπτοντας την οδική κυκλοφορία.
Μία από τις viral εικόνες του φετινού καλοκαιριού είναι η ταλαιπωρία των οδηγών κατά την είσοδό τους στη Λευκάδα. Είναι ένα από τα πιο χαρακτηριστικά του νησιού του Ιονίου ότι η πρόσβασή του γίνεται με το αυτοκίνητο χωρίς έξοδα φεριμπότ.
Εως και σήμερα, ως γνωστόν, η σύνδεση της Αιτωλοακαρνανίας και γενικότερα της ηπειρωτικής χώρας με τη Λευκάδα επιτυγχάνεται με τη μεταλλική αρθρωτή γέφυρα που είναι περιστρεφόμενη και πλαγιοδετεί για την απελευθέρωση του στενού, αβαθούς δίαυλου, διακόπτοντας την οδική κυκλοφορία. Τα σαββατοκύριακα του Αυγούστου οι ουρές χιλιομέτρων που σχηματίζονται φτάνουν ως τον Αγιο Νικόλαο Βόνιτσας με κάποιους να περιμένουν έως και 1,5 ώρα στα αυτοκίνητά τους.
Στην ταλαιπωρία που βιώνουν οι ταξιδιώτες θα έρθει να δώσει τέλος μία ακόμη υποθαλάσσια ζεύξη που βρίσκεται σε διαδικασία ωρίμανσης. Πρόκειται για το έργο της Υποθαλάσσιας Ζεύξης της Λευκάδας με την Αιτωλοακαρνανία, ένα έργο ΣΔΙΤ προϋπολογισμού 60 εκατ. ευρώ.
Η υποθαλάσσια ζεύξη της Λευκάδας με την Αιτωλοακαρνανία μέσω σήραγγας είναι μια φυσική συνέχεια της Αμβρακίας Οδού ενός δρόμου που αναμένεται να παραδοθεί ένα μήνα νωρίτερα, δηλαδή τον προσεχή Νοέμβριο, σύμφωνα με τον υπουργό Υποδομών Χρήστο Σταϊκούρα. Αυτό ξεκαθάρισαν στην επίσκεψή τους Σταϊκούρας-Αλεξοπούλου τον περασμένο μήνα στο εργοτάξιο για την επιθεώρηση των εργασιών κατασκευής του αυτοκινητόδρομου. Με την ολοκλήρωση του δρόμου ακόμη θα συνδεθεί η Ιόνια Οδός με την υποθαλάσσια σήραγγα Ακτίου, διευκολύνοντας σημαντικά την πρόσβαση σε Λευκάδα, Πρέβεζα και Βόνιτσα.
Οσον αφορά την υποθαλάσσια ζεύξη της Λευκάδας, με βάση τον παλιό διαγωνισμό θα κατασκευαζόταν οδικό τμήμα μήκους 3 χλμ. συμπεριλαμβανομένης υποθαλάσσιας σήραγγας μήκους 1,1 χλμ., από τα οποία τα 450 μ. αφορούσαν στο τμήμα κλειστής διατομής, ενώ 310 και 270 μ. αφορούσαν στις προσβάσεις εισόδου και εξόδου αντίστοιχα. Στόχος, πλέον είναι η γρήγορη ωρίμανση του έργου, στο οποίο είχε αναφερθεί και ο πρωθυπουργός στο πλαίσιο της ομιλίας του για το αναπτυξιακό σχέδιο της Περιφέρειας Ιονίων Νήσων του 2030.
Ακολουθήστε μας για όλες τις ειδήσεις στο Bing News και το Google News