Αναγνωστοπούλου και Μάρκου καταγγέλλουν τη διαδικασίας πλήρωσης των θέσεων Γενικής Διεύθυνσης του Πανεπιστημίου Πατρών

Στη Βουλή πήγαν το θέμα που έθεσε ο Σύλλογος Διοικητικού Προσωπικού του Πανεπιστημίου Πατρών οι βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ

Μάρκου

Κοινοβουλευτική αναφορά προς τους Υπουργούς Παιδείας και Εσωτερικών κατέθεσαν οι βουλευτές Αχαΐας ΣΥΡΙΖΑ – Προοδευτική Συμμαχία, Κώστας Μάρκου και Σία Αναγνωστοπούλου, σχετικά με την Επιστολή του Συλλόγου Διοικητικού Προσωπικού Πανεπιστημίου Πατρών, στην οποία καταγγέλλεται η ακολουθούμενη από το Πανεπιστήμιο Πατρών διαδικασία πλήρωσης τριών θέσεων ευθύνης επιπέδου Γενικής Διεύθυνσης λόγω της ύπαρξης ισχυρών αμφιβολιών για την τήρηση της νομιμότητας στον έλεγχο των δικαιολογητικών και στη μοριοδότηση των κριτηρίων για όλους τους υποψήφιους από τις αρμόδιες Υπηρεσίες και όργανα του Πανεπιστημίου.

Αναλυτικά η ανακοίνωσή τους αναφέρει:

Ο Σύλλογος καταγγέλλει ότι συγκεκριμένοι υποψήφιοι ωφελήθηκαν σε βάρος άλλων, άλλοι αποκλείστηκαν από τη διαδικασία και άλλοι από τα επόμενα στάδια της διαδικασίας, ενώ, συμμετείχαν στη διαδικασία, προκρινόμενοι μάλιστα και σε υψηλή σειρά κατάταξης, υποψήφιοι οι οποίοι δεν θα είχαν δικαίωμα συμμετοχής εάν δεν είχαν συνυπολογιστεί γι’ αυτούς διάφορα επίμαχα χρονικά διαστήματα.

Σύμφωνα επομένως με τα όσα εμπεριέχονται στην Επιστολή του  Συλλόγου Διοικητικού Προσωπικού Πανεπιστημίου Πατρών, η διαδικασία που ακολουθήθηκε εγείρει σοβαρά ζητήματα εγκυρότητας και πρέπει να ακυρωθεί.

Αναλυτικά η αναφορά αναφέρει:

Προς το Προεδρείο της Βουλής των Ελλήνων

Αναφορά

προς τους κ.κ. Υπουργούς

Παιδείας και Θρησκευμάτων

 Εσωτερικών

 Θέμα: ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ επί της διαδικασίας πλήρωσης τριών (3) θέσεων ευθύνης επιπέδου Γενικής Διεύθυνσης του Πανεπιστημίου Πατρών.

Οι βουλευτές ΣΥΡΙΖΑ – ΠΣ Αχαΐας Κώστας Μάρκου και Αθανασία [Σία] Αναγνωστοπούλου καταθέτουν ως αναφορά την Επιστολή του  Συλλόγου Διοικητικού Προσωπικού Πανεπιστημίου Πατρών, στην οποία καταγγέλλεται η ακολουθούμενη από το Πανεπιστήμιο Πατρών διαδικασία πλήρωσης τριών (3) θέσεων ευθύνης επιπέδου Γενικής Διεύθυνσης λόγω της ύπαρξης ισχυρών αμφιβολιών για την τήρηση της νομιμότητας στον έλεγχο των δικαιολογητικών και στη μοριοδότηση των κριτηρίων για όλους τους υποψήφιους από τις αρμόδιες Υπηρεσίες και όργανα του Πανεπιστημίου.

Σύμφωνα με τα όσα εμπεριέχονται στην Επιστολή του  Συλλόγου Διοικητικού Προσωπικού Πανεπιστημίου Πατρών, η διαδικασία που ακολουθήθηκε εγείρει σοβαρά ζητήματα εγκυρότητας αφού:

α)  «ωφελούνται» σαφώς συγκεκριμένοι υποψήφιοι εις βάρος άλλων,

β) αποκλείονται αναίτια υποψήφιοι από τη διαδικασία,

γ) αποκλείονται αναίτια υποψήφιοι από τα επόμενα στάδια της διαδικασίας, ενώ,

δ) συμμετέχουν στη διαδικασία, προκρινόμενοι μάλιστα και σε υψηλή σειρά κατάταξης, υποψήφιοι οι οποίοι δεν θα είχαν δικαίωμα συμμετοχής εάν δεν είχαν συνυπολογιστεί γι’ αυτούς διάφορα επίμαχα χρονικά διαστήματα.

Στη σχετική επιστολή του, ο Σύλλογος Διοικητικού Προσωπικού Πανεπιστημίου Πατρών, απαιτεί να ακυρωθεί η μη νόμιμη αυτή διαδικασία.

Επισυνάπτεται η σχετική επιστολή.

Παρακαλούμε για την άμεση εξέταση της Αναφοράς μετά της Επιστολής, για την απάντηση και τις σχετικές σας ενέργειες καθώς και για την ενημέρωσή μας.

Αθήνα, 12.05.2022

Οι καταθέτοντες βουλευτές

Μάρκου Κώστας

Αναγνωστοπούλου Αθανασία [Σία]

 

ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟΥ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΠΑΤΡΩΝ

e-mail : syldipro@upatras.gr

ΠΡΟΣ :

  1. ΥΠΟΥΡΓΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ, Α. Παπανδρέου 37, 151 22 Μαρούσι Αττικής
  2. ΥΠΟΥΡΓΟ ΕΣΩΤΕΡΙΚΩΝ, Σταδίου 27, 10 183 Αθήνα
  3. ΔΙΟΙΚΗΤΗ ΕΘΝΙΚΗΣ ΑΡΧΗΣ ΔΙΑΦΑΝΕΙΑΣ, Λένορμαν 195 & Αμφιαράου 104 42,  Αθήνα
  4. ΓΕΝΙΚΗ Δ/ΝΣΗ ΑΝΩΤΑΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ – Δ/ΝΣΗ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΑΝΩΤΑΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ, Α. Παπανδρέου 37, 151 22 Μαρούσι Αττικής
  5. ΓΕΝΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΥ ΔΥΝΑΜΙΚΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΤΟΜΕΑ – ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΥ ΔΥΝΑΜΙΚΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΕΣΩΤΕΡΙΚΩΝ, Σταδίου 27, 10 183 Αθήνα
  6. ΜΟΝΑΔΑ ΕΠΙΘΕΩΡΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΕΛΕΓΧΩΝ ΕΘΝΙΚΗΣ ΑΡΧΗΣ ΔΙΑΦΑΝΕΙΑΣ – ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΠΑΤΡΑΣ, Καλαβρύτων 52 – 56, 262 26, Πάτρα

Τ.Θ 2569 ΤΚ 26001, Πάτρα

ΚΟΙΝ:

  1. ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΠΑΤΡΩΝ

ΘΕΜΑ : « ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ επί της διαδικασίας πλήρωσης τριών (3) θέσεων ευθύνης επιπέδου Γενικής Διεύθυνσης του Πανεπιστημίου Πατρών»

 Με την με αριθμ. πρωτ. ΕΜΠ 7772/24.11.2020 Έκθεση Ελέγχου της Μονάδας Επιθεωρήσεων Περιφερειακής Υπηρεσίας Πάτρας της Εθνικής Αρχής Διαφάνειας (ΕΑΔ), διαπιστώθηκε η μη τήρηση νομιμότητας σε όλες τις διαδικασίες τοποθέτησης Προϊσταμένων στις οργανικές μονάδες του Πανεπιστημίου Πατρών που έλαβαν χώρα, με τις από 3/2/2020 και 3/4/2020 Πράξεις της Πρυτάνεως του Πανεπιστημίου Πατρών και κλήθηκε το Πανεπιστημίου Πατρών να προβεί στην ανάκλησή τους και να επαναφέρει το μετά την πρώτη τοποθέτηση καθεστώς, τον Ιούλιο 2019, όπου είχε γίνει ορθή εφαρμογή των διατάξεων του άρθρου 18 του ν. 4492/2017.

Συγκεκριμένα, σύμφωνα με την πρώτη παράγραφο του Κεφαλαίου Ε. ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ της ανωτέρω Έκθεσης Ελέγχου: «1. Η δεύτερη τοποθέτηση των υπαλλήλων σε θέσεις Αναπληρωτών Προϊσταμένων (Διευθύνσεων και Τμημάτων) δεν έχει νομικό έρεισμα και συνεπώς οι Πράξεις εκ νέου τοποθετήσεων που δεν είναι σύννομες πρέπει να ανακληθούν επαναφέροντας το μετά την πρώτη τοποθέτησή τους καθεστώς, τον Ιούλιο του 2019, όπου είχε γίνει ορθή εφαρμογή του αρ.18 του ν.4492 / 2017αλλά και διασφάλιση της απαιτούμενης έγκρισης της Συγκλήτου, περ.κδ), άρθρο 13, παρ.2, ν. 4485 / 2017 (ΦΕΚ Α’ 114)».

Σε συμμόρφωση με την ανωτέρω έκθεση της ΕΑΔ που κοινοποιήθηκε στο Ίδρυμα , το Πρυτανικό Συμβούλιο του Πανεπιστημίου Πατρών, αποφάσισε στην με αριθμ. 21/24.2.2021 συνεδρίασή του α) την ανάκληση όλων των ανωτέρω τοποθετήσεων Προϊσταμένων Οργανικών Μονάδων (Αρ. Πρωτ. 234 / 5808 / 24 – 2 – 2021)  , β) την πρώτη τοποθέτηση των μελών του υπηρετούντος διοικητικού προσωπικού (Αρ. Πρωτ. 235  / 5809 / 24 – 2 – 2021) και γ) την τοποθέτηση Αναπληρωτών Προϊσταμένων Οργανικών Μονάδων του Πανεπιστημίου Πατρών για την μεταβατική περίοδο ως τη σύσταση του Οργανισμού του Ιδρύματος κατά της διατάξεις της παραγρ. 2β του άρθρου 7 του ν. 4485/2017 (Αρ. Πρωτ.  236/5810/24 – 2 – 2021). Τέλος,  οι αποφάσεις αυτές επικυρώθηκαν  στην με αριθμ. 183/25.2.2021 συνεδρίαση της Συγκλήτου (Αρ. Πρωτ.  156 /5899 /25  – 2 – 2021)  και εκδόθηκε η υπ’ αριθμ. 238/5955/25.01.2021 Πράξη του Πρύτανη με θέμα: «Ανάκληση των τοποθετήσεων Προϊσταμένων που έγιναν το 2020, σύμφωνα με τις μεταβατικές διατάξεις του άρθρου 55 του ν. 4610/2019 και του άρθρου 18 του ν. 4492/2017, στο Πανεπιστήμιο Πατρών».

Με την με αριθμό 1959/Ζ2/10.1.2022 ΚΥΑ των Υπουργών Παιδείας και Θρησκευμάτων και Εσωτερικών με θέμα «Προκήρυξη πλήρωσης τριών (3) θέσεων ευθύνης επιπέδου Γενικής Διεύθυνσης του Πανεπιστημίου Πατρών, κατ’ εφαρμογή των διατάξεων των άρθρων 84-86 του Υπαλληλικού Κώδικα (Ν.3528/2007), όπως ισχύει» προκηρύχθηκαν τρείς (3) θέσεις ευθύνης επιπέδου Γενικής Διεύθυνσης, ήτοι : α) Γενική Διεύθυνση Ακαδημαϊκών και Διοικητικών Υποθέσεων, β) Γενική Διεύθυνση Οικονομικών Υπηρεσιών και Φοιτητικής Μέριμνας και γ) Γενική Διεύθυνση Τεχνικών Υπηρεσιών, Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών. Η προθεσμία υποβολής των αιτήσεων υποψηφιότητας έληγε την 30η / 1 / 2022.

Βάσει των  αναφερομένων στο Κεφάλαιο VII. («ΣΤΑΔΙΑ ΕΠΙΛΟΓΗΣ») της εν λόγω Προκήρυξης, η Σύγκλητος στην αριθμ. 198 / 1 – 4 – 2022 έκτακτη συνεδρίασή της απέκλεισε τους υποψηφίους που δεν πληρούσαν τους όρους του νόμου και της προκήρυξης και μοριοδότησε κάθε υποψήφιο, σύμφωνα με τα οριζόμενα στο άρθρο 85 του Υ.Κ. στις εξής ομάδες κριτηρίων : 1) Ομάδα κριτηρίων α’ – τυπικά, εκπαιδευτικά προσόντα και προσόντα επαγγελματικής κατάρτισης και 2) Ομάδα κριτηρίων β – εργασιακή εμπειρία και άσκηση καθηκόντων ευθύνης. Έτσι κατάρτισε (η Σύγκλητος) για κάθε θέση ευθύνης, πίνακα κατάταξης κατά φθίνουσα σειρά βαθμολογίας (αρ. πρωτ. 24299/ 1 – 4 – 2022, 24312/ 1 – 4 – 2022, 24314/ 1 – 4 – 2022.

Σύμφωνα με τη συγκεκριμένη μοριοδότηση της Συγκλήτου,  παρατηρείται ότι, αναφορικά με τους υποψηφίους που προέρχονται από το Πανεπιστήμιο Πατρών, έχουν συνυπολογιστεί και μοριοδοτηθεί πλήρως τα χρονικά διαστήματα προϋπηρεσίας σε θέσεις Προϊσταμένων για τις περιόδους που οι τοποθετήσεις τους ανακλήθηκαν βάσει των αναφερομένων στο με αριθμ. πρωτ. ΕΜΠ 7772/24.11.2020 έγγραφο της Μονάδας Επιθεωρήσεων Περιφερειακής Υπηρεσίας Πάτρας της Εθνικής Αρχής Διαφάνειας (ΕΑΔ) και στην αρ. Πρωτ. 238/5955/25 – 01 – 2021 Πράξη του  Πανεπιστημίου Πατρών . Έτσι, για την Ομάδα κριτηρίων β : «εργασιακή εμπειρία και άσκηση καθηκόντων ευθύνης»η μοριοδότηση για τους υποψηφίους που προέρχονται από το Πανεπιστήμιο Πατρών είναι μη σύννομη γεγονός που συμπαρασύρει την κατάρτιση μη σύννομων πινάκων κατάταξης κατά φθίνουσα σειρά.

Παράλληλα, επισημαίνεται ότι με πρόδηλη διάκριση εκ μέρους της Διοίκησης, κατά παράβαση του πορίσματος της από 24.11.2020 Έκθεσης Ελέγχου της ΕΑΔ και της σχετικής απόφασης της από 14.1.2021 συνεδρίασης της Συγκλήτου, για ανάκληση όλων των παράνομων Πράξεων,  από την υπ’ αριθ. 238/5955/25.2.2021 Πράξη με την οποία ανακαλούνται οι πράξεις τοποθετήσεων και επανατοποθετήσεων Προϊσταμένων που πραγματοποιήθηκαν τον Απρίλιο 2020, εξαιρέθηκε χωρίς αιτιολογία η ανάκληση Πράξης τοποθέτησης της υπαλλήλου κ. Μ.Κ, με την πρόφαση ότι τάχα αυτή είχε εν τω μεταξύ παραιτηθεί από την εν λόγω θέση. Δηλαδή, διατηρήθηκε με τον τρόπο αυτό σε ισχύ η μη σύννομη Πράξη τοποθέτησής της Απριλίου 2020. Ως συνέπεια αυτής της διάκρισης, η εν λόγω υπάλληλος η οποία έχει θέσει υποψηφιότητα στην οικεία Προκήρυξη κρίθηκε ότι δήθεν εμπίπτει στα κωλύματα συμμετοχής της παρ. 15 του άρθρου 86 του ν. 3528/2007 και αποκλείστηκε από τη διαδικασία (αρ. πρωτ. 24311/1 – 4 – 2022 και 25705/8.4.2022). Ο αποκλεισμός της υποψηφίας από την Προκήρυξη είναι παράνομος αφενός διότι η τοποθέτησή της στη θέση από την οποία παραιτήθηκε, κρίθηκε με την ανωτέρω Έκθεση Ελέγχου της ΕΑΔ ως μη σύννομη και έπρεπε να έχει ανακληθεί και εξαφανιστεί, αφετέρου διότι η κύρωση της παρ. 15 του άρθρου 86 του ν. 3528/2007 δεν εφαρμόζεται σε Προϊσταμένους που έχουν τοποθετηθεί προσωρινά με τις ειδικές διατάξεις του άρθρου 18 του ν. 4492/2017 όπως η εν λόγω υποψήφια, αλλά μόνον σε Προϊσταμένους που έχουν κριθεί και επιλεγεί κατόπιν Προκήρυξης, όπως άλλωστε έχει αποφανθεί επισήμως για την περίπτωσή της και το Υπουργείο Εσωτερικών (σχετική αναφορά επί του θέματος σε ένσταση της υποψήφιας).

Από τα ανωτέρω εγείρονται  σοβαρά ζητήματα εγκυρότητας του συνόλου της διαδικασίας αφού : α)  «ωφελούνται» σαφώς συγκεκριμένοι υποψήφιοι εις βάρος άλλων, β) αποκλείονται αναίτια υποψήφιοι από τη διαδικασία γ) αποκλείονται αναίτια υποψήφιοι από τα επόμενα στάδια της διαδικασίας (Κεφ. VII. ΣΤΑΔΙΑ ΕΠΙΛΟΓΗΣ : Ομάδα κριτηρίων δ’ : δομημένη συνέντευξη) ενώ γ) συμμετέχουν στη διαδικασία, προκρινόμενοι μάλιστα και σε υψηλή σειρά κατάταξης, υποψήφιοι οι οποίοι βάσει του Κεφ. ΙΙΙ. «ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΥΠΟΒΟΛΗΣ ΑΙΤΗΣΗΣ ΥΠΟΨΗΦΙΟΤΗΤΑΣ – ΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΑ ΤΥΠΙΚΑ ΠΡΟΣΟΝΤΑ» της προκήρυξης, δεν θα είχαν δικαίωμα συμμετοχής εάν δεν είχαν συνυπολογιστεί γι’ αυτούς στην Ομάδα κριτηρίων β’ τα επίμαχα χρονικά διαστήματα.

Να σημειωθεί ότι ο Σύλλογος Διοικητικού Προσωπικού του Πανεπιστημίου Πατρών με το αριθμ. Πρωτ. 2292 / 14 – 1- 2022 έγγραφό του προς Πανεπιστήμιο Πατρών  είχε εγκαίρως επισημάνει ειδικώς το πρόβλημα της μοριοδότησης που θα δημιουργείτο τονίζοντας ότι ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΥΝΥΠΟΛΟΓΙΣΤΟΥΝ ΤΑ ΧΡΟΝΙΚΑ ΔΙΑΣΤΗΜΑΤΑ ΠΡΟΫΠΗΡΕΣΙΑΣ σε θέση Προϊσταμένων για τις περιόδους που οι τοποθετήσεις ανακλήθηκαν λέγοντας, μεταξύ άλλων, ότι «η ανάκληση παράνομης διοικητικής πράξης έχει ως άμεσο αποτέλεσμα την άρση της ισχύος της ανακαλούμενης πράξης, ήτοι την εξ υπαρχής ανατροπή ανατρέχοντας στον χρόνο έκδοσής της με συνέπεια να αποκαθίσταται η νομική κατάσταση που ίσχυε πριν την έκδοσή τους (ex tunc)» και ότι «θα εμφιλοχωρήσουν ακυρότητες στην μοριοδότηση των υποψηφίων που θα κλονίσουν την διαδικασία επιλογής δημιουργώντας προβλήματα στην σχετική διαδικασία στην έγκαιρη κάλυψη των θέσεων και κατ΄ επέκταση στην εύρυθμη λειτουργία των υπηρεσιών».

Οι ίδιες πλημμέλειες/ελαττώματα παρατηρούνται και μετά, με την κατάρτιση των οριστικών πινάκων κατάταξης κατά φθίνουσα σειρά βαθμολογίας (Συνεδρίαση Συγκλήτου υπ΄αριθ. 199 / 7 – 4 – 2022 ) (αρ. πρωτ. 25444/ 7 – 4 – 2022, 25445/ 7 – 4 – 2022, 25446/ 7 – 4 – 2022) όπου, αν και το συγκεκριμένο πρόβλημα είχε νομίμως διατυπωθεί και τεκμηριωθεί σε γενόμενες Ενστάσεις υποψηφίων -υπηρετούντων του Πανεπιστημίου Πατρών, εν τούτοις και εκεί η μοριοδότηση για τους υποψηφίους αυτούς είναι μη σύννομη γεγονός που συμπαρασύρει την κατάρτιση μη σύννομων οριστικών πινάκων κατάταξης.

Εκτός αυτών, υπάρχουν σοβαρές υπόνοιες ότι στην όλη διαδικασία έχουν παρεισφρήσει και άλλες παράνομες, επιμέρους μοριοδοτήσεις στην Ομάδα κριτηρίων Α‘ «τυπικά, εκπαιδευτικά προσόντα και προσόντα επαγγελματικής κατάρτισης» που επηρεάζουν καθοριστικά και οδηγούν στη σύνταξη μη σύννομων πινάκων κατάταξης, όπως ενδεικτικά:

Α)

Στην προκήρυξη για την πλήρωση τριών θέσεων ευθύνης επιπέδου Γενικής Διεύθυνσης του  Πανεπιστημίου (1959/Ζ2/10-01-22 VIII. ΧΡΟΝΟΣ ΣΥΝΔΡΟΜΗΣ ΠΡΟΫΠΟΘΕΣΕΩΝ – ΚΩΛΥΜΑΤΩΝ ΥΠΟΨΗΦΙΟΤΗΤΑΣ, παρ. 1) αναγράφεται «Οι προϋποθέσεις και τα προσόντα επιλογής θα πρέπει να συντρέχουν κατά την ημερομηνία λήξης της προθεσμίας υποβολής αιτήσεων υποψηφιότητας». Η ημερομηνία λήξης ήταν η 30η /01/2022.

Σύμφωνα με Ενστάσεις υποψηφίων που περιήλθαν σε γνώση του Συλλόγου μας, καταγράφονται σαφείς ενδείξεις για τη μοριοδότηση κρίσιμων δικαιολογητικών των προσόντων των συνυποψηφίων τους, τα οποία υπεβλήθησαν εκπρόθεσμα,   έγιναν δεκτά και μοριοδοτήθηκαν.

Β)

Επίσης, στις εν λόγω ενστάσεις υπάρχουν σαφείς ενδείξεις για τη μοριοδότηση κρίσιμων δικαιολογητικών των προσόντων των συνυποψηφίων τους, τα οποία δεν εμπίπτουν στα προβλεπόμενα από τον νόμο αποδεκτά πιστοποιητικά  τα οποία έγιναν δεκτά και μοριοδοτήθηκαν.

Όλα αυτά προκαλούν δικαιολογημένα ισχυρές αμφιβολίες για την τήρηση της νομιμότητας στον έλεγχο των δικαιολογητικών και στη μοριοδότηση των κριτηρίων για όλους τους υποψήφιους από τις αρμόδιες Υπηρεσίες και όργανα και θέτει ακόμη περισσότερο σε αμφισβήτηση τους πίνακες κατάταξης.

Για όλους τους ανωτέρω λόγους, ΚΑΤΑΓΓΕΛΟΥΜΕ την ακολουθούμενη από το Πανεπιστήμιο Πατρών διαδικασία πλήρωσης τριών (3) θέσεων ευθύνης επιπέδου Γενικής Διεύθυνσης και παρακαλούμε για την συνδρομή σας ώστε να ακυρωθεί η μη νόμιμη αυτή διαδικασία.

Συνημμένα σας υποβάλλουμε όλα τα αναφερόμενα έγγραφα και τις ενστάσεις των υποψηφίων.