Πάτρα – ΔΗΠΕΘΕ: Βγήκε η προκήρυξη για καλλιτεχνικό διευθυντή

Κάτι που περιμέναμε πολύ καιρό και για την οποία είχαμε γράψει, τελικά γίνεται πραγματικότητα. Και μετά από αρκετούς μήνες αναμονής, επιτέλους το ΔΗΠΕΘΕ Πάτρας πρόκειται να αποκτήσει καλλιτεχνικό διευθυντή. Το πράσινο φως δόθηκε στο θέατρο από το υπουργείο πριν από λίγες εβδομάδες και χθες βγήκε και η προκήρυξη για τη θέση.
Σύμφωνα με το κείμενο της προκήρυξης αντικείμενο της θέσης είναι «Λειτουργία του Δημοτικού Περιφερειακού Θεάτρου Πάτρας και της Δραματικής Σχολής», συνολικής διάρκειας δύο ετών με δυνατότητα παράτασης της θητείας για ένα έτος.
Ο νέος καλλιτεχνικός διευθυντής θα αναλάβει καθήκοντα από την 1η Ιουλίου, ενώ δύναται να προσληφθεί ανεξαρτήτως κατοχής τίτλου συγκεκριμένης εκπαιδευτικής βαθμίδας, εξαιρουμένης της ΥΕ εκπαιδευτικής βαθμίδας. Για τη θέση αυτή θα επιλεχθεί πρόσωπο αναγνωρισμένου κύρους που έχει ιδιαιτέρως διακριθεί στον χώρο του θεάτρου ή έχει ασχοληθεί με θέματα θεάτρου επαγγελματικά και έχει μια από τις εξής ιδιότητες:
– Ηθοποιός, σκηνοθέτης, συνθέτης, χορογράφος, σκηνογράφος ή ενδυματολόγος, με αναγνωρισμένη προσφορά στο επαγγελματικό θέατρο.
– Θεατρικός συγγραφέας, μεταφραστής έργων, θεατρολόγος κριτικός θεάτρου με επαγγελματική εργασία στο θέατρο.
– Να διαθέτει τουλάχιστον 10ετή επαγγελματική εμπειρία στην οργάνωση και διεύθυνση θεατρικών παραγωγών.
– Να διαθέτει εμπειρία στην οργάνωση και λειτουργία δραματικής σχολής και στη διδασκαλία βασικά της υποκριτικής τέχνης.
– Να έχει διοικητικές και οργανωτικές ικανότητες που να πιστοποιούνται με παρακολούθηση σχετικών σπουδών ή σεμιναρίων ή με προϋπηρεσία σε άλλη διοικητική θέση.
– Ο υποψήφιος για τη θέση του καλλιτεχνικού διευθυντή οφείλει μαζί με την αίτηση να υποβάλει φάκελο με τις γενικές και ειδικές προτάσεις του για το ΔΗΠΕΘΕ Πάτρας και ένα πλάνο προγραμματισμού (Δραματολόγιο κ.λπ.) για ολόκληρη τη θητεία του.
Σύμφωνα με την προκήρυξη, θα εκτιμηθούν η πρόταση του καλλιτεχνικού διευθυντή για τον χαρακτήρα και τον ρόλο που πρέπει να παίξει το ΔΗΠΕΘΕ στον Δήμο και την Περιφέρεια, πού πρέπει κυρίως να απευθύνεται, με ποια μέσα και για ποιους σκοπούς, η πρότασή του για το συγκεκριμένο πλάνο προγραμματισμού (δραματολόγιο κ.λπ.) για ολόκληρη τη θητεία του, που θα υπηρετεί τον πιο πάνω χαρακτήρα του Θεάτρου.