Πάτρα: «Μυστήριο τρένο» ο Προαστιακός! – Αρκετά προβλήματα αλλά χωρίς ζητήματα ασφάλειας
Απογοητευμένοι επιβάτες εγκαταλείπουν τον Προαστιακό. «Ερήμωσε ο σταθμός του Αγ. Ανδρέα, που έσφυζε από κόσμο»
«Εκτροχιασμό» στις διαδρομές των πατρινών επιβατών του σιδηροδρόμου, επέφεραν τα νέα δρομολόγια του προαστιακού της Πάτρας, που από τις αρχές του φετινού καλοκαιριού μετέφεραν την ανταπόκριση του Βόρειου και Νότιου κλάδου από τον σταθμό του Αγίου Ανδρέα, στον Κεντρικό Σταθμό Πάτρας.
Αυτή η εξέλιξη είχε ως αποτέλεσμα ένα μεγάλο μέρος του επιβατικού κοινού να στρέψει τα νώτα προς τον Προαστιακό, αφού αντί να εξυπηρετείται, πλέον… ταλαιπωρείται!
«Από τις αρχές Ιουνίου δεν φθάνει το δρομολόγιο του Ρίου, στον σταθμό του Αγ. Ανδρέα, με αποτέλεσμα να μην εξυπηρετείται το τμήμα της Πάτρας από την Τριών Ναυάρχου έως τη Βορείου Ηπείρου» λέει στην Πάτρα ο Νίκος Γεωργιτσόπουλος και προσθέτει: «Ερήμωσε ο σταθμός του Αγ. Ανδρέα, ενώ πριν έσφυζε από κόσμο. Ακόμα και το εκδοτήριο κλείνει μετά τις 4 το απόγευμα και εδώ επικρατεί… άκρα του τάφου σιωπή!»
Ο Γιάννης Αργυροκαστρίτης σημειώνει με παράπονο: «Εχουν απαξιώσει τον Προαστιακό σε τόσο μεγάλο βαθμό, που ο κόσμος επιλέγει άλλο ΜΜΕ. Χρησιμοποιούσα τον Προαστιακό εδώ και 15 χρόνια, από 12 χρονών. Μένω στην περιοχή του Αγ. Ανδρέα. Πήγαινα Καστελλόκαμπο και γυρνούσα, με δύο εισιτήρια. Τώρα για να πάω στον Καστελλόκαμπο, θα πρέπει να φθάσω με τα πόδια στον σταθμό της Τριών Συμμάχων για να πάρω τον Προαστιακό και όταν επιστρέψω, θα πρέπει να ξαναγυρίσω με τα πόδια στο σπίτι μου! Επίσης το τρένο πήγαινε πιο γρήγορα παλαιότερα, τώρα πηγαίνει πολύ πιο σιγά, λόγω της κακής συντήρησης του δικτύου».
ΕΠΕΚΤΑΣΗ ΩΡΑΡΙΩΝ
Από την πλευρά της, η Μαρία Μπαλλή καταθέτει και αυτή τη δυσαρέσκειά της στην «Π»:
«Τα δρομολόγια ολοκληρώνονται στις 19:30. Θα πρέπει το λιγότερο να επεκταθούν 2-2.5 ώρες περαιτέρω. Εγώ μένω Βραχνέικα και δεν μας εξυπηρετεί το ωράριο των δρομολογίων. Αναγκάζομαι έτσι να γυρίζω πολλές φορές με ταξί σπίτι μου. Επίσης, για να αλλάξεις τρένο στον κεντρικό σταθμό, θα πρέπει να περπατήσεις στις γραμμές, να ανέβεις το κράσπεδο και να επιβιβαστείς στον άλλον συρμό. Κάποιοι με κινητικά προβλήματα και οι ηλικιωμένοι πώς μπορούν να αντεπεξέλθουν σε αυτή την καταπόνηση;».
Ο Δήμος Φουρόπουλος, σχολιάζει: «Εγώ που θέλω να πάω Αθήνα με τον Προαστιακό, πρέπει να πάω έως το Κιάτο με λεωφορείο και από εκεί να πάω στον Πειραιά. Και μάλιστα δεν πάει απευθείας Πειραιά, σταματάει στου Ρέντη και μετά παίρνεις άλλο ντιζελοκίνητο τρένο για να φθάσεις Πειραιά. Εχουν ΄΄σκοτώσει΄΄ τον Προαστιακό και απορώ γιατί δεν τους νοιάζει…».
«ΤΑ ΕΙΧΑΜΕ ΠΕΙ…»
Ο πρ. περιφερειακός σύμβουλος Γιώργος Κανέλλης σημειώνει:
«Δικαιώνονται οι θέσεις που είχαμε εκφράσει ως ΄΄Φίλοι του Προαστιακού Σιδηροδρόμου΄΄, ότι το δρομολόγιο μέχρι και την Αχαγιά θα επιβαρύνει το σύνολο του δικτύου και θα μειώσει τη συνολική ελκυστικότητα του Προαστιακού. Αποδεικνύεται ότι το ανά 1.5 ώρα δρομολόγιο της Αχαγιάς, δεν αποφέρει εισιτήρια. Ηταν μία τρύπα στο νερό, όπως είχαμε προβλέψει. Μοιραία, το βόρειο δρομολόγιο, μην καταλήγοντας στο σταθμό του Αγ. Ανδρέα, έχει χάσει ένα τεράστιο ποσοστό συνοικιών της πόλης, με αποτέλεσμα τη μείωση εισιτηρίων και σε αυτό το δρομολόγιο».
Πήλιος: «Ζήτημα ασφάλειας δεν υπάρχει!»
Ο Σταύρος Πήλιος, γραμματέας Συνδέσμου Σιδηροδρομικών Πελοποννήσου και αν. γραμματέας Σωματείου Εργαζομένων ΟΣΕ υπογραμμίζει στην «Π»:
«Συχνά γινόμαστε μάρτυρες κάποιων αποφάσεων, που δεν έχουν καμία λογική. Τελευταία κίνηση ήταν να σταματήσει η ανταπόκριση των τρένων στον Αγ. Ανδρέα. Αυτό είχε ως αποτέλεσμα έναν μεγάλο αριθμό επιβατών να μην τον βολεύει ο Προαστιακός, ειδικά όσοι διαμένουν στις νότιες συνοικίες της Πάτρας και πήγαιναν στο Πανεπιστήμιο, στο Νοσοκομείο, στο Ρίο κ.ά. Κάθε πρωί, στον σταθμό του Αγ. Ανδρέα, περίμεναν τουλάχιστον 150 άτομα, σήμερα αυτός ο κόσμος χάθηκε από τον Προαστιακό. Γιατί πρέπει να φθάσει στον σταθμό της Τριών Συμμάχων και να πάρει από εκεί το τρένο. Δεχόμαστε καθημερινά πολλές διαμαρτυρίες του κόσμου. Οι Πατρινοί διαμαρτύρονται χωρίς όμως να εισακούγονται. Τα δρομολόγια δεν πρέπει να χαράζονται κατά πώς βολεύονται οι εταιρείες, αλλά κατά πώς εξυπηρετείται το επιβατικό κοινό. Ο σιδηρόδρομος πρέπει να εξυπηρετεί τον κόσμο, να προσφέρει φθηνή μεταφορά, με ασφάλεια και ταχύτητα».
Οσο για τις αιτιάσεις κάποιων επιβατών για ζητήματα ασφάλειας, σε σχέση με τη χαμηλή ταχύτητα που αναπτύσσει ο Προαστιακός, ο κ. Πήλιος, είναι καθησυχαστικός: «Σημεία επικίνδυνα στα δρομολόγια, δεν υπάρχουν. Εχουμε κατεβάσει ταχύτητες, γιατί πράγματι υπάρχουν προβλήματα στις γραμμές. Τώρα με το επιπλέον προσωπικό που διαθέτουμε (5-6 άτομα με μπλοκάκια) προσπαθούμε κατά σειρά προτεραιότητας να λυθούν αυτά τα προβλήματα. Και λύνονται. Και πιστεύω ότι σε ένα πολύ μικρό χρονικό διάστημα, θα αρθούν οι βραδυπορίες και θα επανέλθουν τα δρομολόγια στον πραγματικό τους χρόνο. Ταυτόχρονα, υπάρχει μία εργολαβία που προχωράει, ασθμαίνοντας με ρυθμούς χελώνας, γιατί έχουμε μόλις 3 εργαζόμενους. Αν τελειώσει η εργολαβία αυτή, τότε δεν θα έχουμε κανένα πρόβλημα. Πάντως, ζήτημα ασφάλειας, όχι δεν υπάρχει!»
Διαβάστε επίσης:
Πάτρα: Φωτιά στο Πετρωτό σε δασικό κομμάτι, σηκώθηκαν εναέρια μέσα ΝΕΟΤΕΡΑ
Συκλονίζει η κατάθεση της Ζιζέλ: «Πώς μπόρεσες να φέρεις αυτούς στην κρεβατοκάμαρά μου;»
Ακολουθήστε μας για όλες τις ειδήσεις στο Bing News και το Google News