Πατρινή πλήρωσε με βενζίνη τη διαδρομή με το ταξί – Δεν διέθετε κανένας POS
Απίστευτη περιπέτεια για 29χρονη Πατρινή στο λιμάνι του Πειραιά, επειδή τα ταξί δεν διέθεταν POS.
Μπορεί τα τελευταία χρόνια να καταγράφουμε ρεκόρ επισκεψιμότητας στον ελληνικό τουρισμό και δεκάδες ξένοι να επισκέπτονται τα λιμάνια και τα αεροδρόμιά μας, όμως δυστυχώς, σε ορισμένους τομείς, η ελληνική φιλοξενία βρίσκεται ακόμα στη…δεκαετία του ‘80!
Το καταγράφουμε, με αφορμή την περιπέτεια 29χρονης Πατρινής – η οποία επιθυμεί να διατηρήσει την ανωνυμία της – στο λιμάνι του Πειραιά. Ολα ξεκίνησαν όταν η συμπολίτισσα έφτασε εκεί, νωρίς το πρωί, με πλοίο που έκανε το δρομολόγιο από τα Χανιά. Μόλις αποβιβάστηκε, μετέβη στην πιάτσα των ταξί, μπήκε στο πρώτο που είχε σειρά για να τη μεταφέρει στα ΚΤΕΛ Κηφισού, ώστε να ξεκινήσει το ταξίδι επιστροφής της στην Πάτρα, αλλά λογάριαζε… χωρίς τα POS!
«Μπήκα και πριν προλάβουμε να ξεκινήσουμε, είδα ότι το ταξί δεν διέθετε POS, με αποτέλεσμα να ρωτήσω αν μπορώ να πληρώσω με κάρτα επειδή δεν είχα πάνω μου μετρητά και μου είπε όχι» καταμαρτυρά η Μ.Κ στην «Πελοπόννησο».
Και προσθέτει: «Μου πρότεινε να βγάλω χρήματα από ένα ΑΤΜ, αλλά όταν του είπα ότι δεν διαθέτω κάρτα και έχω την ειδική εφαρμογή που κάνω πληρωμές – μέσω του κινητού μου – τότε μου είπε ότι δεν μπορεί να πάρει την κούρσα και βγήκα από το ταξί. Πήγα στον επόμενο ταξιτζή, ο οποίος μου είπε τα ίδια. Τότε ρώτησα αν κάποιο ταξί διέθετε POS, όμως όλοι μου είπαν ότι δεν διαθέτει κανένα και πως έπρεπε να πληρώσω με μετρητά».
Η ταλαιπωρία της Μ.Κ. συνεχίστηκε και με ελληνική «πατέντα» βρέθηκε τελικά ένας… πρωτότυπος τρόπος για να μεταβεί, τελικά, στα ΚΤΕΛ. «Ενας ταξιτζής μού πρότεινε να μεταβώ σε συνάδελφό του, που πήγαινε προς την περιοχή και αντί να πληρώσω με μετρητά, να πληρώσω το πετρέλαιο που θα κατανάλωνε σε ένα βενζινάδικο. Αναγκαστικά, βλέποντας πως δεν υπήρχε άλλη λύση, πράγματι μπήκα στο ταξί του συγκεκριμένου κυρίου, ο οποίος μου είπε ότι περίπου θα κόστιζε 17 ευρώ για να με μεταφέρει στα ΚΤΕΛ Κηφισού. Κατευθυνθήκαμε στο πλησιέστερο βενζινάδικο, όπου γέμισε το ρεζερβουάρ. Το ποσό που χρειάστηκε για να γεμίσει ήταν 9,22 ευρώ. Τότε, του έδωσα άλλα 4 ευρώ, που είχα στην τσέπη μου, για να βρεθούμε κοντά στα 17 €, με τον ταξιτζή να δέχεται τα χρήματα».
Μέχρι, πάντως, να ολοκληρωθούν οι… διαπραγματεύσεις με τους ταξιτζήδες, η 29χρονη ταλαιπωρήθηκε για να φτάσει στα ΚΤΕΛ Κηφισού. «Πραγματικά μου έκανε τεράστια εντύπωση ότι στο μεγαλύτερο λιμάνι της χώρας μου υπάρχουν τόσοι ταξιτζήδες, οι οποίοι δεν διαθέτουν POS. Αν έρθουν τουρίστες, οι οποίοι στην πλειοψηφία πληρώνουν με ηλεκτρονικό τρόπο, πώς θα τους εξυπηρετήσουν;» αναρωτήθηκε, και με το δίκιο της, η Μ.Κ.
Ωστόσο οι ταξιτζήδες δεν έκαναν κάτι παράνομο, αφού με βάση την τελευταία υπουργική απόφαση δεν είναι υποχρεωτικό το τερματικό, όμως εν έτει 2023, δεν μπορεί στο μεγαλύτερο λιμάνι της χώρας, να μη διαθέτουν POS.
Ο πρόεδρος του Σωματείου Ραδιοταξί Πάτρας 18300, Ντίνος Τζουβέκας, με αφορμή το περιστατικό της 29χρονης, κλήθηκε από την «Πελοπόννησο» να κάνει κάποιο σχόλιο και να πει το τί ισχύει, βάσει νόμου. «Ο κλάδος των Ταξί λόγω αντικειμενικών δυσκολιών έχει εξαιρεθεί από την υποχρέωση να διατηρεί τερματικό μηχάνημα POS, όποτε οι συνάδελφοι δεν είναι υποχρεωμένοι να διαθέτουν στα οχήματά τους» είπε αρχικά και πρόσθεσε: «Η πλειοψηφία των συναδέλφων δεν έχει τοποθετήσει POS, ωστόσο αυτό δεν σημαίνει πως όποιος επιθυμεί, δεν μπορεί να τοποθετήσει». Οι πληροφορίες αναφέρουν, πάντως , ότι ελάχιστα ταξί στην Πάτρα διαθέτουν POS.
Ακολουθήστε μας για όλες τις ειδήσεις στο Bing News και το Google News