Σπίρτζης για τρένα: Είμαι υπέρ της προανακριτικής για τη σύμβαση 717, δεν αρκεί μόνο η εξεταστική

Ο πρώην υπουργός, κάλεσε τους βουλευτές να διεξάγουν έρευνα σε βάθος. «Αν υπάρχουν οποιεσδήποτε ευθύνες, είναι δικές μου και μόνο ούτε της κυβέρνησης Τσίπρα ούτε του ΣΥΡΙΖΑ» υπογράμμισε λέγοντας ότι αν βρουν ευθύνες δικές του, να μην στοχοποιηθεί η κυβέρνηση Τσίπρα με το μεγάλο ιστορικό έργο.

Σπίρτζης

«Τάσσσομαι υπέρ της συγκρότησης της προανακριτικής για τη σύμβαση 717/2014» δήλωσε από το βήμα της Βουλής ο πρώην υπουργός Μεταφορών, Χρήστος Σπίρτζης. Δεν αρκεί η εξεταστική επιτροπή, εκτίμησε ο κ. Σπίρτζης. «Είναι χρέος μου, και όλων μας, προς τους συμπολίτες μας και ιδιαίτερα στη μνήμη των θυμάτων της τραγωδίας των Τεμπών, να φωτιστούν τα πάντα», τόνισε κατά την τοποθέτηση του.

Ο πρώην υπουργός, κάλεσε τους βουλευτές να διεξάγουν έρευνα σε βάθος. «Αν υπάρχουν οποιεσδήποτε ευθύνες, είναι δικές μου και μόνο ούτε της κυβέρνησης Τσίπρα ούτε του ΣΥΡΙΖΑ» υπογράμμισε λέγοντας ότι αν βρουν ευθύνες δικές του, να μην στοχοποιηθεί η κυβέρνηση Τσίπρα με το μεγάλο ιστορικό έργο.

Επιπλέον, ζήτησε από τους βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ να υπερψηφίσουν την πρόταση, λέγοντας «να αντιμετωπίσετε με περηφάνια και διάθεση ελέγχου τα πεπραγμένα μου στο υπουργείο Μεταφορών, χωρίς καμία διάθεση συντροφικής αλληλεγγύης».

Παράλληλα, ζήτησε να ενεργοποιηθεί, για πρώτη φορά, η διάταξη του πρώην υπουργού Δικαιοσύνης, Χάρη Καστανίδη, για σύσταση τριμελούς επιτροπής ανώτατων δικαστικών, που θα εισηγηθεί στην Επιτροπή της Βουλής, καθώς και τη νομοθετική τροποποίηση, έστω και προαιρετικά, για όποιον επιθυμεί, για μη παραγραφή πιθανών αδικημάτων για να υπάρχει η ίδια αντιμετώπιση με κάθε Έλληνα πολίτη, ώστε «να έχουμε μία υγιή σχέση εμπιστοσύνης όλου του πολιτικού κόσμου με την κοινωνία».

Απευθυνόμενος στο ΠΑΣΟΚ, για την αιτιολόγηση εμπλοκής του προσώπου του στην υπόθεση «717» για σοβαρές ενδείξεις τέλεσης της αξιόποινης πράξης της παράβασης καθήκοντος, διότι δεν κήρυξε έκπτωτη την ανάδοχο εταιρεία, ανέφερε ότι το αντίθετο θα ήταν παράβαση καθήκοντος, καθώς προϊσταμένη Αρχή ήταν το ΔΣ της ΕΡΓΟΣΕ και όχι η πολιτική ηγεσία του υπουργείου Μεταφορών και Υποδομών.