Στον Δήμο Πατρέων φροντίζουν για να έχουν το Παμπελοποννησιακό

Παμπελοποννησιακό

Στον Δήμο Πατρέων φροντίζουν για να έχουν! Συγκεκριμένα σε σχεδόν 14 μήνες δηλαδή στις 31 Ιανουαρίου 2024 εκπνέει η διορία-παράταση, θα δούμε έως τότε εάν αλλάξουν τα δεδομένα, που έχει δώσει η διεθνής Ομοσπονδία στίβου World Athletics (πρώην IAAF) αναφορικά με την καταλληλόλητα -παγκοσμίως- των γηπέδων στίβου, ως προς τις νέες προδιαγραφές και την πιστοποίηση των αθλητικών εγκαταστάσεων.

Με αυτά που ισχύουν σήμερα θα πρέπει σε όλα τα στάδια, πλην ενός στην Ελλάδα αυτό των Σερρών (αντικαταστάθηκε πρόσφατα το ταρτάν), να αλλάξουν ταρτάν προκειμένου να εναρμονιστούν στις νέες προδιαγραφές. Εάν δεν συμβεί αυτό τότε όλες οι αθλητικές εγκαταστάσεις στίβου και όλα τα στάδια στην Ελλάδα επί της ουσίας δεν θα μπορούν να φιλοξενούν αγώνες επιπέδου, ούτε καν Πανελλήνια πρωταθλήματα!

Ο λόγος; Επαναλαμβάνουμε σύμφωνα με τα όσα ισχύουν σήμερα αυτόματα από 1 Ιανουαρίου 2025 θα χαρακτηρίζονται ακατάλληλα, καθώς δεν θα πληρούν τις νέες αυστηρές προδιαγραφές (τα ταρτάν θα «πρέπει» κάθε 12 χρόνια να αντικαθίστανται, ενώ στο Παμπελοποννησιακό τοποθετήθηκε το 2003) της διεθνούς Ομοσπονδίας, ως εκ τούτου δεν θα αναγνωρίζονται ρεκόρ, επιδόσεις και όρια πρόκρισης για τις μεγάλες διοργανώσεις (Ολυμπιακούς Αγώνες, Παγκόσμια και Ευρωπαϊκά πρωταθλήματα).

Στον Δήμο Πατρέων γνωρίζουν ακριβώς πως έχει το θέμα και ήδη φροντίζουν για να έχουν. Το λέμε αυτό γιατί έχουν προχωρήσει τις διαδικασίες με τις τεχνικές μελέτες όχι μόνο για το Παμπελοποννησιακό Στάδιο, αλλά και για το Βοηθητικό του Παμπελοποννησιακού καθώς και για τον Λεωφορειόδρομο κάτω από το Παμπελοποννησιακό και το Αθλητικό Κέντρο στου Λαδόπουλου. Πλέον το επόμενο βήμα, όχι εύκολο, θα είναι να βρεθούν τα χρηματοδοτικά εργαλεία.

«Ενα έργο θεωρείται σε υψηλό βαθμό ωριμότητας όταν υπάρχει τεχνική μελέτη και θεωρείται ότι έχει ωριμάσει εντελώς όταν εξασφαλιστεί η χρηματοδότηση» τόνισε μιλώντας στην «Π» ο αντιδήμαρχος Παιδείας και Αθλητισμού, Τάκης Πετρόπουλος και πρόσθεσε:

«Στη δική μας περίπτωση υπάρχουν στα χέρια μας εδώ και έναν χρόνο οι τεχνικές μελέτες για το Παμπελοποννησιακό και το Βοηθητικό. Ακόμη υπάρχει τεχνική μελέτη για να γίνουν δύο διαδρομές στον Λεωφορειόδρομο κάτω από το Παμπελοποννησιακό σχεδόν 600 μ., που όταν κατασκευαστεί δεν θα υπάρχει αντίστοιχο στην Ελλάδα και θα είναι παντός καιρού και συνθηκών και φυσικά υπάρχει τεχνική μελέτη για το ταρτάν στου Λαδόπουλου.

Πλέον βρισκόμαστε στη διαδικασία της εξεύρεσης των εργαλείων χρηματοδότησης. Το θέμα με τις νέες επιταγές της Παγκόσμιας Ομοσπονδίας σαφώς και υφίσταται, παρά το γεγονός ότι στο Παμπελοποννησιακό για παράδειγμα τώρα δεν υπάρχει φθορά, αφού γίνεται χρήση και συντήρηση όπως επιβάλλουν οι κανονισμοί. Ομως έχουμε δρομολογήσει τις λύσεις και δεν θα υπάρξει τελικά κανένα πρόβλημα».