Τραυματισμοί, πρόστιμα και προειδοποιήσεις: Στο στόχαστρο η Κοινοπραξία Συγκοινωνιών Αττικής

Η πρόσφατη σύγκρουση λεωφορείων στη Βούλα με 47 τραυματίες –ανάμεσά τους και παιδιά– δεν είναι μεμονωμένο περιστατικό. Τρεις σοβαρές περιπτώσεις μέσα στον Ιούλιο φέρνουν ξανά στο προσκήνιο την αξιοπιστία της Κοινοπραξίας Συγκοινωνιών Αττικής, με την Πολιτεία να μιλά για αυστηρότερες συνέπειες.

Τραυματισμοί, πρόστιμα και προειδοποιήσεις: Στο στόχαστρο η Κοινοπραξία Συγκοινωνιών Αττικής

Την επιβολή «πιο σοβαρών συνεπειών» για την Κοινοπραξία Συγκοινωνιών Αττικής, πέραν του προστίμου που ήδη έχει ανακοινωθεί από τον ΟΑΣΑ, προανήγγειλε στη Βουλή ο αναπληρωτής υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Κωνσταντίνος Κυρανάκης, αναφερόμενος στο τροχαίο της Βούλας όπου τραυματίστηκαν 47 άνθρωποι, μεταξύ αυτών και ανήλικοι.

Απαντώντας σε επίκαιρη ερώτηση του βουλευτή του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ, Γιώργου Καραμέρου, ο υπουργός έκανε λόγο για μια υπόθεση που διερευνάται ακόμη, σημειώνοντας ωστόσο πως «δεν πρόκειται να υπάρξει καμία επιείκεια, καθώς οι μεταφορές αφορούν ανθρώπινες ζωές».

Στην παρέμβασή του, ο κ. Καραμέρος κατήγγειλε ότι το συγκεκριμένο περιστατικό δεν είναι μεμονωμένο, αφού τις τελευταίες εβδομάδες έχουν καταγραφεί άλλα δύο ατυχήματα: στις 4 και 9 Ιουλίου, ενώ στις 23 του μηνός λεωφορείο προσέκρουσε σε ψητοπωλείο στο Μενίδι, προκαλώντας ζημιές σε σταθμευμένα οχήματα και τραυματισμούς επιβατών. «Πήραν 385 εκατομμύρια ευρώ για οχτώ χρόνια και κάθε πέντε μέρες έχουμε ένα νέο παράδοξο. Το πρόστιμο των 40.000 ευρώ είναι χάδι», είπε χαρακτηριστικά.

Ο κ. Κυρανάκης απάντησε ότι το πρόστιμο αφορά μόνο ένα από τα τρία περιστατικά και πως εξετάζονται επιπλέον διοικητικές κυρώσεις. Αναφερόμενος στο συμβάν στο Μενίδι, υπογράμμισε ότι ο οδηγός δεν είχε ενεργοποιήσει το χειρόφρενο, κάτι που είχε ως αποτέλεσμα να τεθεί σε κίνδυνο η ασφάλεια των επιβατών και των πολιτών, αλλά και να προκληθούν υλικές ζημιές σε τοπική επιχείρηση. «Οφείλουμε ένα μεγάλο συγγνώμη. Και σε εκείνους και σε όλους όσοι βλέπουν μια εικόνα ασυδοσίας στις αστικές συγκοινωνίες», ανέφερε.

Το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών διαμηνύει πως θα εξαντλήσει τα περιθώρια αυστηρότητας απέναντι στην Κοινοπραξία, ενώ στο μικροσκόπιο μπαίνει συνολικά η λειτουργία των ιδιωτών στις αστικές μεταφορές.