Τρένο: Η διαδρομή Κιάτο – Αίγιο με ταχύτητες έως 200 χλμ

Στο υπουργείο Υποδομών & Μεταφορών και την ΕΡΓΟΣΕ βλέπουν σταθερούς ρυθμούς για την ολοκλήρωση της αναβάθμισης του σιδηροδρομικού δικτύου.

Τρένο Θα εγκατασταθούν Συστήματα Πληροφόρησης Επιβατών, Κλήσεων Ανάγκης

Μετά από καθυστέρηση ετών, όχι για λόγους έλλειψης πολιτικής βούλησης, αλλά εξαιτίας τεχνικών θεμάτων και ενστάσεων εμπλεκόμενων εταιρειών, υπεγράφη τελικά χθες η σύμβαση για την εγκατάσταση Συστήματος Ηλεκτροκίνησης στη νέα διπλή σιδηροδρομική γραμμή από το Κιάτο έως την Ροδοδάφνη Αιγάλειας, που λειτουργεί ήδη από 2ετίας για το επιβατικό κοινό.

 

ΗΛΕΚΤΡΟΚΙΝΗΣΗ

Στην ηγεσία του υπουργείου Υποδομών & Μεταφορών, αλλά και της ΕΡΓΟΣΕ, βλέπουν πλέον σταθερούς ρυθμούς και βάσει προγραμματισμού την εξέλιξη του σχεδιασμού για την ολοκλήρωση του παραπάνω κομβικού έργου, αφού με αυτό αναβαθμίζεται το σιδηροδρομικό δίκτυο, θέτοντας σε τροχιά τις υψηλές ταχύτητες έως και 200 χλμ την ώρα, έναντι των σημερινών προσωρινών. Η ηλεκτροκίνηση θα συνοδεύεται με εναέρια γραμμή επαφής, με τηλεδιοίκηση από το Κέντρο Ελέγχου Κυκλοφορίας.

 

ΑΝΤΙΘΟΡΥΒΙΚΑ

Η σύμβαση που τίθεται σε ισχύ αφορά και στην εγκατάσταση αντιθορυβικών πετασμάτων, σε εντοπισμένα σημεία, όπως και Συστήματος Σταθμών Μέτρησης Θορύβου που απαιτούνται βάσει όρων που επιβάλλει η ελληνική και ευρωπαϊκή νομοθεσία.

 

ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΚΑ

Παράλληλα θα εγκατασταθούν Τηλεπικοινωνιακά Συστήματα Πληροφόρησης Επιβατών, Σύστημα Ανακοινώσεων, Κλήσεων Ανάγκης και Ενδοεπικοινωνία, Κλειστό Κύκλωμα Τηλεόρασης, Σήμανσης Στάσεων και Σταθμών και θα γίνουν Φυτεύσεις των χώρων πλησίον των Υποσταθμών, σύμφωνα με περιβαλλοντικούς όρους.

 

ΚΟΙΝΟΠΡΑΞΙΑ – ΕΡΓΟΣΕ: Στα 84 εκ € σε 30 μήνες

Ανάδοχος των εργασιών είναι η «Κοινοπραξία ΤΕΡΝΑ ΑΕ – Μυτιληναίος ΑΕ».Το έργο θα ανέλθει στα 84 εκατ € και θα υλοποιηθεί μέσα σε 30 μήνες, σε μήκος 70,6 χλμ, με εξασφαλισμένη συγχρηματοδότηση της ΕΕ (ΕΣΠΑ) και του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Υποδομές Μεταφορών, Περιβάλλον και Αειφόρος Ανάπτυξη». Ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της ΕΡΓΟΣΕ Χρήστος Βίνης, δήλωσε ότι «στόχος είναι η ολοκλήρωση των έργων εκσυγχρονισμού του σιδηροδρομικού δικτύου το συντομότερο δυνατό, με απόλυτη αρτιότητα, ποιότητα και ασφάλεια των μεταφορών».

Τρένο