Αχαΐα: Εικόνα εγκατάλειψης του τρένου προς Καμίνια – Αχαγιά
Δύο οι βασικές αιτίες που έχουν καθηλώσει το τρένο προς Καμίνια και Κάτω Αχαΐα – Μεγάλες καθυστερήσεις και ταλαιπωρία στον βόρειο κλάδο.
Δεκαοκτώ ημέρες συμπληρώνονται σήμερα με τον νότιο κλάδο του Προαστιακού σιδηρόδρομου της Πάτρας να βρίσκεται ακόμα εκτός λειτουργίας και τα δρομολόγια από τον σταθμό του Αγίου Ανδρέα προς Καμίνια και Κάτω Αχαΐα να εκτελούνται καθημερινά με λεωφορείο αντί για τρένο.
Η Hellenic Train είχε ανακοινώσει ότι αυτή την εβδομάδα θα ολοκλήρωνε την καταγραφή των γεωμετρικών χαρακτηριστικών της επιδομής (γραμμή), με σκοπό των εντοπισμό των σημείων όπου υπάρχει πρόβλημα διαλειτουργικότητας με τους τροχούς των τρένων, ώστε να βελτιστοποιηθεί η απόδοση του τροχαίου υλικού και να μειωθούν οι φθορές. Με εύσχημο τρόπο, η εταιρεία ενημέρωνε ότι η γραμμή σε κάποια σημεία έχει προβλήματα με αποτέλεσμα οι τροχοί των τρένων να παθαίνουν φθορές και ζημιές.
Η Hellenic Train ωστόσο δεν έχει κάνει ακόμα γνωστές τις προθέσεις της για το πότε θα ξεκινήσουν πάλι τα δρομολόγια των τρένων και αυτό είναι που προκαλεί μεγάλη ανησυχία. «Μέχρι την ολοκλήρωση των απαραίτητων εργασιών συντήρησης του προαστιακού δικτύου, η Ηellenic Τrain με σκοπό την όσο το δυνατόν καλύτερη εξυπηρέτηση του επιβατικού κοινού θα δρομολογεί λεωφορεία» λέει μόνο η εταιρεία.
Το ίδιο ανακοίνωσε και χθες, μέσω των εφαρμογών πληροφόρησης του επιβατικού κοινού, όπως και για την γραμμή του Οδοντωτού, που επίσης έχει βγει εκτός λειτουργίας από την Κυριακή των εκλογών, λόγω κατολισθήσεων που προκλήθηκαν από τα έντονα καιρικά φαινόμενα.
Εργαζόμενοι της εταιρείας μεταφέρουν στην «Πελοπόννησο» μια εικόνα εγκατάλειψης, αναφέροντας ότι η μη λειτουργία του νότιου κλάδου οφείλεται σε δύο βασικές αιτίες.
Κατά πρώτον, η ίδια η εταιρεία έχει σταματήσει τις εργασίες συντήρησης και επισκευής των συρμών μέχρι να φτιαχτεί ένα υπόστεγο. Προ ημερών, έγινε εκκαθάριση του χώρου στον σταθμό του Αγίου Διονυσίου, αλλά το υπόστεγο δεν έχει κατασκευαστεί ακόμα.
Την ίδια στιγμή, τρένα βρίσκονται ακινητοποιημένα λόγω βλαβών στη βάση συντήρησης του Αγίου Διονυσίου, αλλά, κανείς δεν μπορεί να τα επισκευάσει γιατί η διοίκηση της εταιρείας έχει δώσει «απαγορευτικό» επειδή δεν υπάρχουν κατάλληλες εγκαταστάσεις.
Κατά δεύτερον, η Hellenic Train έβγαλε πριν από λίγες ημέρες στη γραμμή του νότιου κλάδου διαγνωστικό μηχάνημα για να εντοπίσει τυχόν σφάλματα στην υποδομή, που κατά τη Hellenic Train προκαλούν ζημιές στους τροχούς των συρμών, αλλά ακόμα δεν έχει γίνει γνωστό αν εντοπίστηκε κάτι που να χρήζει επισκευής στη γραμμή.
Κατά συνέπεια, ο νότιος κλάδος μοιάζει να έχει εγκαταλειφθεί στην τύχη του και να είναι ακόμα άγνωστο πότε θα τεθεί ξανά σε λειτουργία.
Την ίδια στιγμή, εδώ και πολλές ημέρες παρατηρούνται μεγάλες καθυστερήσεις στα δρομολόγια και του βόρειου κλάδου, δηλ. από την Πάτρα προς το Ρίο. Ο λόγος είναι η αναμονή των συρμών στον σταθμό του Αγίου Ανδρέα, μέχρι να φθάσει το λεωφορείο από τα Καμίνια και την Κάτω Αχαΐα, προκειμένου οι επιβάτες να μη χάνουν την ανταπόκριση και αυτό έχει ως αποτέλεσμα να βγαίνει η γραμμή εκτός προγράμματος.
Ο γραμματέας του Συνδέσμου Σιδηροδρομικών Πελοποννήσου και αν. γραμματέας του Σωματείου Εργαζομένων ΟΣΕ Σταύρος Πήλιος, δήλωσε στην «Πελοπόννησο» ότι «μετά το τραγικό δυστύχημα των Τεμπών, η κατάσταση πηγαίνει από το κακό στο χειρότερο». Και πρόσθεσε: «Ο,τι γίνεται τοπικά, οφείλεται αποκλειστικά και μόνο στην πρωτοβουλία και το φιλότιμο των εργαζομένων, συμπλήρωσε ο συνδικαλιστής του ΟΣΕ, επισημαίνοντας ότι ακόμα και σήμερα, το τοπικό κλιμάκιο δεν έχει ενισχυθεί με προσωπικό που ζητήθηκε πρόσφατα».
Ακολουθήστε μας για όλες τις ειδήσεις στο Bing News και το Google News