Αίγιο: Πλατεία…όπως το γεφύρι της Άρτας – «Έκπτωτος» ο εργολάβος – Ποια λύση εξετάζεται

Η ανάδοχος εταιρεία της πλατείας κέρδισε τον διαγωνισμό με έκπτωση 55%(!) και κατά τη διάρκεια κατασκευής της προέκυψαν προβλήματα που επέφεραν εύλογες καθυστερήσεις.

πλατεία

Εδώ και μια βδομάδα «έκπτωτος» είναι ο αθηναίος εργολάβος που έχει ξεκινήσει τις εργασίες ανάπλασης στην ιστορική κεντρική πλατεία Αγίας Λαύρας του Αιγίου, με τον Δήμο Αιγιάλειας ν’ αναζητά άλλον να συνεχίσει και να ολοκληρώσει το εμβληματικό έργο, μετά από πολλά χρόνια.

Η δημοτική αρχή, με πρώτο τον αρμόδιο αντιδήμαρχο Βασ. Χριστόπουλο, διαβεβαιώνει πως ακολουθεί κατά γράμμα τα νόμιμα, αλλά πολιτικά θέλει γρήγορα να «τρέξουν» οι διαδικασίες που προβλέπονται σ’ αυτές τις περιπτώσεις, κάνοντας σαφές πως προσδοκά σε ξεμπλοκάρισμα της εργολαβίας και άμεση παράδοση ενός νέου, ευχάριστου και σύγχρονου κοινόχρηστου χώρου στους πολίτες.

Όπως προκύπτει από το σκεπτικό της δημοτικής αρχής, αφού ο νυν κατασκευαστής δήλωσε οικονομική αδυναμία συνέχισης του έργου ανάπλασης -έχοντας ήδη μπει μέσα κατά 89.000 ευρώ λόγω ανατιμήσεων στα οικοδομικά υλικά- αναμένεται να κληθούν οι άλλες δύο εταιρείες που είχαν καταθέσει προσφορές και ήρθαν 2η και 3η αντίστοιχα στην τελική αξιολόγηση.

Εφόσον, καμία από τις δύο -και βάσει ασύμφορων εκπτώσεων που έχουν δώσει με τότε τιμές- δεν δεχθεί ν’ αναλάβει το έργο, τότε το Τεχνικό Συμβούλιο του Δήμου δικαιούται να προχωρήσει σε απευθείας διαβουλεύσεις με εταιρείες οι οποίες θα μπορούσαν να επανεκκινήσουν την πλατεία «κουφάρι» στο ιστορικό κέντρο του Αιγίου.

Πληροφορίες της «Πελοποννήσου της Δευτέρας», οι οποίες ωστόσο δεν επιβεβαιώνονται ακόμα από καμία πλευρά, θέλουν την εταιρεία «Ιντρακάτ» να έχει δεχθεί κάποιες άτυπες οχλήσεις, στην κατεύθυνση να αναλάβει το έργο, κάτι που απορρέει από την πρόσφατη συνεργασία της με τη ΔΕΥΑΑ για το αποχετευτικό έργο των 30 εκατ. ευρώ σε παραλιακές και πεδινές Κοινότητες της Αιγιάλειας.

Η ανάδοχος εταιρεία της πλατείας κέρδισε τον διαγωνισμό με έκπτωση 55%(!) και κατά τη διάρκεια κατασκευής της προέκυψαν προβλήματα που επέφεραν εύλογες καθυστερήσεις, όπως: Τοποθέτηση περιπτέρου, τοποθετήσεις πράσινου και λεκανών νερού, πρασίνου και άλλων λεκανών νερού, πλακόστρωση με μαρμαροκυβόλιθους σε φρεάτια ηλεκτροφωτισμού, μη ύπαρξη περιμετρικών τοιχίων, μόνιμη κατασκευή περιπτέρου, αβαθείς λεκάνες νερού, τροποποιήσεις μελέτης για αναγκαίες προσαρμογές, περιορισμό έκτασης αβαθών δεξαμενών, αφαίρεση δεντροστοιχίας, τοποθέτηση προστατευτικών στοιχείων πεζοδρομίου, διαφοροποίηση τρόπου επίστρωσης κ.ά.